Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2018. április 04. - BBerni86
  • Apám, akkor Scoob és én maradtunk neked, Castiel!
  • Csodálatos. Hajdanán seregeket vezettem, most pedig egy koszos filiszteussal és egy beszélő kutyával vonulok. (Supernatural)

 

  • Végig csak hazudott magának.
  • Miért mondja ezt?
  • Ebből áll a tárgyalás. Két hazug ember hazudik egymásnak, míg az egyikük túl közel nem kerül az ablakhoz, és kap egy golyót a fejébe.
  • Biztos nem csak ennyiből áll a túsztárgyalás.
  • Pedig de. Nyomás, és csalogassa az ablakhoz! Lövészek! Az ablakművelet jön! Ismétlem, az ablakművelet jön! (Brooklyn Nine-Nine)

 

  • Réges-régen, amikor még nem volt itt se város, se vasút, még egy autó sem, ez egy királyság volt.
  • Tényleg? De hisz itt még Tesco sincs! (Szólít a szörny)

 

Ne érdekeljen, mit veszel fel. Ha fának tettethetném magam holnap, megtenném. Csak makkot dobálnék mindenkire. (This is us)

 

Támogatok mindent, ami boldoggá tesz. Ha már itt tartunk, mondtam Roynak, hogy amikor kétszer meglőttem nyíllal, semmi ahhoz képest, amit akkor teszek vele, ha boldogtalanná tesz téged. (Arrow)

 

  • Várj, szerinted Sharpe igazgatónő törölte a saját aktáit? Ez őrültség.
  • Igen, mint az is, hogy parókát teszel, és a főnököd helyébe lépsz, Gary. (Legends of Tomorrow)

 

  • És én? Totál mellékes vagyok? Bakker, engem már be sem mutat neki?
  • A fák is beszélnek? Ez olyan, mint egy Disney rajzfilm! (Óriásláb fia)

 

  • Mit kerestek itt?
  • Egy Arkham szökevényt. Nagyjából ilyen magas, sántít, és anyakomplexusa van. (Gotham)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr4413803894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása