Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2021. március 03. - BBerni86

(Űrlényünk bulizott és ivott egyet a helyiekkel, máris úgy érzi, védve az álcája. Csak éppen van itt egy gyerek, aki átlát a maszkján. Most támad egy ötlete…)

Hát ennyi. Egyetlen napot töltöttem velük, és tökéletesen beilleszkedtem. Senki sem venné észre a különbséget. Majdnem senki. A válasz egyszerű. Éjszaka van. Betörök a kölyök házába, és megölöm. Egyet mondhatok a whiskey-ről, segít okos és racionális döntéseket hozni. (Bemászik az ablakon, és befogja a felébredő gyerek száját, aki persze küzdene ellene.) Maradj csendben! Ez az. Ne aggódj! Nem foglak bántani. Csak megöllek. (Resident Alien)

 

(Egy indok, miért hagyjuk a tanítványainknak, hogy összeverjék egymást.)

  • O mester, meg kell őket állítanunk.
  • Nem, le kell vezetniük a gőzt. Meg a tévém is elromlott. (Batman: Soul of Dragon)

 

(Az igazságszérum bevétele varázstudók között is játszma.)

  • Kicsit se fog fájni.
  • Iszom, ha te is. Így korrekt.
  • Mondtam, nem fog fájni.
  • A tapasztalatom az, hogy az igazság mindig fáj. (The Order)

 

Azt hittem, hogy a tisztesség és a kemény munka elhozza a sikert és a boldogságot. Tévedtem. A tisztesség csak egy vicc, amit a gazdagok találtak ki, hogy a többiek szegények maradjanak. (Fontos vagy nekem)

 

Mindenkinek két arca van. Az A arc, vagyis a nyilvános arcod. Saját magad legjobb verziója. Tisztességes, barátságos, körültekintő. Aztán ott van a B arc, amit lefekvéskor hordasz. Amit szégyellsz. Viszont ez az, amelyikkel érzel. Például intimitást, perverziót, örömöt. (White Lines)

 

(A gyermek Mando zsebében felvet pár kérdést, még akkor is, ha éppen Jedi vadászatra kell indulni.)

  • Mi az a valami?
  • Szerencsét hoz.
  • Arra most szükséged is lesz. (The Mandalorian)

 

(Zoey segíteni próbál, hogy Max és Mo megbeszéljék, mint a gond a közös céggel. Letámadják Mót, aki ugyan ajtót nyit, de be még nem engedi őket.)

  • Hellóka. Mivel van egy kis problémátok az egymásba vetett bizalmatokkal, gondoltam, rátok férne pár csapatépítő gyakorlat a munkahelyemről. Van nálam egy egész mappányi játék, amit kipróbál... (Mo rájuk csapná az ajtót.) Várj, várj! És ha hagyom, hogy megcsinálj rajtam egy teljes átalakítást? Egy szót sem fogok szólni végig, és azt csinálsz velem, amit akarsz.
  • Elégethetem a pulcsijaidat?
  • Persze.
  • Nem.
  • Jó, de nem csinálok bizalomteszteket.
  • Persze, én se. Nem bízom bennük. (Zoey’s Extraordinary Playlist)

 

(Angela már a fél szekrényt kirámolta, és Wesley kárelhárítása sem igazán működik – avagy szívás, ha titkolni kell a munkahelyen a terhességet.)

  • Megértem, hogy hatalmas a nyomás, hogy jól mutass a nyomozói karriered első napján, de már 5 bejárónő felmondott, és ezt a mostanit nagyon megkedveltem.
  • Ez a te hibád. Te csináltál fel. Eggyel nagyobb melltartó kell. Egy felső se jön rám.
  • Jól van. Észrevettem a változást.
  • Igen? Más is észre fogja?
  • Őszintén remélem, hogy a kollégáid nem stírölik úgy a melleidet, ahogy én.
  • A kollégáim 60%-a pasi.
  • Akkor rájönnek. (The Rookie)

 

De a gonosz olyan örök, mint ez a kő. Ha el is töröd a követ, kavics lesz belőle. Ha összezúzod a kavicsot, homok lesz belőle, de a gonosz megmarad. Ezen nem változtathatsz, akármennyit képzed is magad. Fogadd el, amit nem tudsz megváltoztatni! Ezt a terhet nem neked kell viselned. Az élet arra való, hogy megosszuk másokkal. Egyedül nagyon nehéz. (Batman: Soul of Dragon)

 

  • Semmit nem tehetsz, Bess. Mindjárt visszajön. De nincs baj, nem beszéltem. Nem tudja, hogy közénk tartozol.
  • Közétek?
  • Úgy kell lennie.
  • Csendőr vagyok, Josie. Amit értetek tettem, azt az igazságérzetem diktálta.
  • Csak arra hallgass!
  • De a vonat érdekeit kell néznem!
  • Egymáséit kell. A munkásokét. Az elesettekét. Enélkül nincs jövő, Bess! Neked kell eldöntened, mi helyes és mi nem. Mindegy, milyen következményekkel jár rád nézve. (Snowpiercer)

 

(A barátnők szervezik szünetre a nyaralást.)

  • Mary, ismét tiltakozom az egész "kunyhó az erdő mélyén" ügy ellen. Mármint, nem tudom, hányszor kell elmondanom. Nekem nem pálya a természet önmagában.
  • Viccelsz? Olyan jól fogunk szórakozni! Három csini nőci a nagy szabadban. Vagy találkozunk egy Nagylábúval, egy kockás inges reklámfigurával vagy egy Bőrpofával. És ahogy tudjátok, a három közül kettő az esetem. (AP Bio)

 

(Amikor a prédikáció egyben politika is, és Lorenzo fejére olvassák a bűneit.)

Amikor először eljöttem Firenzébe, szereztem egy barátot. Megtudtam, hogy amikor még fiatalember volt, volt egy álma. Hogy ezt a várost igazi köztársasággá tegye. De mire újra találkoztunk, feladta. Miért? Ez a világ egy komplex hely. Egy ember úgy érezheti, hogy kompromisszumot kell kötnie, hogy felét elérje annak, amit szeretne. Ez igaz. Az embernek fel kell adnia az álmait, ha egyedül cselekszik. (Medici)

 

(Mouch fánkháborúba kezdett a másik őrssel, és vesztésre áll. Látszólag visszavonul, de lehet, nem csak látzólag kellene, miután helikopterről beszórták fánkkal a tűzoltóállomást.)

  • Helyesen cselekedsz, Mouch. Ezt nehéz lenne überelni.
  • Ezzel még nincs vége. Szun-Ce szerint: "A terved legyen kiismerhetetlen, akár a sötétség, támadáskor meg úgy mozogj, mint a mennykőcsapás."
  • A bölcs Christopher Herrmann szerint meg jobb, ha feltakarítod ezt a mocskot, mielőtt a parancsnok szeme elé tárul. (Chicago Fire)

 

(Már aludni kellene, de Margaret dolgozni kezd, mivel a királyi család megpróbálta bevonni a szórakozásába, amire sajnálta az idejét. A férje humoránál van most is.)

  • Istenem! Ugye most nem állsz neki dolgozni?
  • Van más választásom, miután egy egész estét elpocsékoltam?
  • Ugyan már! Egy kis ártatlan szórakozás volt.
  • És mindennek tetejébe a királynő hívott, hogy csatlakozzak a holnap reggeli cserkészéshez. Nevetsz, de ez azt jelenti, hogy most kell haladnom a munkával.
  • Rendben. És ha átmennék aludni a másik szobába?
  • Ne merészeld! Nem akarok felsőbb osztálybeli szokásokat átvenni. Akik külön alszanak, eltávolodnak egymástól.
  • Egy estéről van szó.
  • Pont így kezdődnek a rossz szokások. Itt maradhatsz, és... Van egy könyv az éjjeliszekrényen. (The Crown)

 

Azt írta, a kapcsolatunkban vannak kihívások. Igaza van benne. Leával közösen küzdünk meg a kihívásokkal. Ettől is erősebbek vagyunk. (The Good Doctor)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr7616393114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása