Minden napra egy film

Minden napra egy film

Várható heti megjelenések

2018. április 30. - BBerni86

Indul a moziban:

- Hang nélkül (ígéretes horror, rajt van a kívánságlistámon)

- Kutyák szigete (melodrámának tűnik nekem, amire rásütném a fura jelzőt)

- Színpadon az életem

- Szűzőrség

- Taxi 5. (ezt már nem is merem minősíteni - a 4 is olyan alulrepülés volt, hogy ezt látatlanba is el merem könyvelni földbe csapódó katasztrófának)

 

DVD-n várható:

- A legnagyobb showman (musical, cirkuszos, jó szereposztással, gyengébb történettel)

- Utóhatás (katasztrófafilm és dráma, a katasztrófát én is éreztem, csak nem úgy, ahogy a készítők szerették volna)

- Apavadászat (komédia)

- Kísértettörténet (romantikus dráma)

- Dzsungel-mentőakció (mese)

 

Ami nekem a program, a héten megyek a Bosszúállók Végtelen háborúra, várhatóan szombaton kaptok is róla kis összefoglalót. Tudom, csúnya dolog tőlem, hogy nem premierrel nézem, de akkor tele volt a mozi! Most majd kapok levegőt is a teremben és lesz helye a táskámnak is. A dvd-k közül kettőt már láttam - anno írtam is róluk - az Apavadászat és a Kísértettörténet meg rajt van a nézendőim listáján, ami jelenleg olyan hosszú, hogy nem ígérek semmit. Jönnek a sorozat évadzárók, és le vagyok maradva... de majd szépen sorba haladok.

Jó filmezést mindenkinek a hétre!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr1113879344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása