Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2018. július 04. - BBerni86
  • Bocs, ki kell mennem.
  • De… de hova ki?
  • Hát pisilni, századszor.
  • Na de hova? Nem a WC-be, ugye?
  • Eszembe sincs. Leguggolok itt. (Bébibumm)

 

  • Te nem gazdag vagy? Minek neked ingyen kaja?
  • Nem azért vagyok gazdag, mert pazarolom a pénzt. (Kacsamesék)

 

  • Ha Alexis igazat mond, és anya Blake féltestvére, negyedrészt Carringtonok vagyunk.
  • Fallon az unokatestvérünk.
  • Csal félig.
  • Remélem, a másik féllel feküdtél le. (Dynasty)

 

  • Mi van, ha kudarcot vallok? Mi van, ha mindannyiukat megöletem?
  • Meg akartak enni minket, szóval…
  • Ez igaz.
  • Az emberek meg madarakat esznek. Az miért okés?
  • Mert a madarak finomak. Te nem biztos…
  • Tuti, hogy nagyon finom vagyok! (Archer)

 

Rendben, megteszem. Fedezlek. De nem akarok ott lenni, amikor elmondod Nate-nek. Nem akarom látni az arcát, ki lesz akadva. Így fog ott állni: „Igen, szerintem nem vagy Jaeger-be való. Kifele a Jaeger-emből! Én vagyok a jóképű és szexi.” Ő a jóképű és szexi. (Tűzgyűrű – Lázadás)

 

Nem szépítem: a pulykák ostobák. Rettenetesen ostobák. (Pulykaland)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr7514089197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása