Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2018. szeptember 05. - BBerni86
  • Harvey, beszélnünk kell, mert a kapcsolatunk ápolásra szorul!
  • A mink szorul mire?!
  • Jól hallottad! Kapcsolatban vagyunk, de már nem működik!
  • Akkor szakíts velem, és járj mással, mert nem érek rá! (Suits)

 

  • Valami pozitívat kell jelentenem a főnöknek.
  • Tessék, az új Goethe szobrunk. Bronz, a kultúratámogatásból.
  • Nem is tudtam, hogy Goethe szivarozott.
  • Ez Che Guevara feje, így 2000-rel olcsóbb volt, mert a kubai követség visszamondta a szobrát. Ugyan, te vagy az első, aki észrevette.
  • De a gyerekek így nem tanulják meg, hogy nézett ki Goethe. (Fák jú, Tanár úr 3.)

 

  • Kibuktam az orvosiról, szóval… a kórház sok kellemetlen emléket idéz.
  • Mi van? Orvosira jártál?
  • Amikor nem pankrációztam, tanultam. Nem tűnt fel, hogy mindig könyvek voltak nálam?
  • Nem, de igazából nem is nagyon figyelek rátok. (Glow)

 

  • Tedd le!
  • Miért? Odaírták, hogy töltsük ki!
  • Az a címe, Danger!
  • De miért csinálja ezt egy művész?
  • Valamit kifejez vele.
  • Jó, de mit? Miért nem mondja el egyszerűen, hogy mit akar? Miért rejti el egy képbe?
  • Mert csak így tudja jól kifejezni.
  • Igen, olyan, mint te. Nem ismer elég szót, hogy mondatokat alkosson, ezért színeket és ragasztót használ. (Fák jú, Tanár úr 3.)

 

  • Shelby nagyon szeret téged.
  • Remélem is, mert 60 dollárért kölcsönöztem ezt a szerelést.
  • Én komolyan mondtam.
  • Én is. Megmutassam a számlát? (Acélmagnóliák)

 

  • A halál oka széles skálán mozog… fojtogatás, tompa trauma, törött nyak. A másodlagos sérülések hasonlósága alapján egy támadó volt.
  • Azt mondod, egy fickó tette ezt?
  • Úgy tűnik, ezek az úriemberek belekötöttek Batmanbe… és vesztettek. (Take two)

 

A Sherlock Holmes név bizonyos bonyodalmakkal jár. Nem szívesen látnám, hogy megtámadják, elrabolják vagy megölik magát miattam. Minél előbb szerezzen egy új személyazonosságot magának! (Elementary)

 

  • Már Atlasz ügynököket is lefizetsz?
  • Van egy tervünk.
  • Az új zsoldos bandádnak van már neve? Mert a Szupercsapat már foglalt. (Shooter)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr8614221767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása