Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2019. január 30. - BBerni86

(A rákban haldokló öreg már rutinosan válaszol minden kérdésre.)

  • Hol érez fájdalmat, mr. Lee?
  • Gyorsabb lesz, ha azt mondom, hol nem fáj. (Chicago Med)

 

(A Joe gyilkosságaira ráébredő Beck bezárva ébred, de Joe még reménykedik, hogy lehetnek a tökéletes pár.)

  • Tessék, hoztam reggelit!
  • Az, hogy vödörbe pisilek, valahogy elvette az étvágyam.
  • Nos, kiürítettem a vödröt, ha esetleg kételkednél, mire vagyok képes a szerelem nevében. (You)

 

(Sheldon szülei egy gyerekkori szerelem miatt kicsit játsszák a sértődöttet, amire Bonnie is felfigyel.)

  • Ez meg mi volt?
  • Büntetem.
  • Miért?
  • Igazából semmiért, de ha már elkezdtem, nehéz abbahagyni. (Young Sheldon)

 

(Benny összefut két ügyvédtárssal, akik láthatóan ünnepelnek.)

  • Hát, igazság szerint volt egy nagy ötletem, hogy a kliensem kihozzam a sittről. Életfogytig lecsukták, szóval…
  • Szóval mit csináltál? Sütöttél neki sütit fűrész töltelékkel? (Bull)

 

(A nő feje fáj, de nem adnak neki aszpirint. Közlik vele, hogy drognak minősül, így nem tartanak. Ő nagyot nevet, és magában narrál.)

Ezen Pablo is jót nevetett volna. Aztán megölette volna mindkettőt. (Escobar)

 

(Jake és társai akaratlanul nyomra vezettek egy bűnözőt, de a kis irónia ilyenkor sem árt.)

  • Ez Gio Costa. Hogy jutott ki a börtönből?
  • Biztos jó magaviseletért. Nagyon jó modorú pasas.
  • Igen, ő meg a gorillája igazi tündérnek tűnnek. (Brooklyn Nine-Nine)

 

(Stine a városba érkezve, a káosz közepén felfigyel egy szálló, piros lufira, mint King „Az” című sztorijában.)

  • Tudtam! Tudtam, hogy ezt én találtam ki! (Libabőr 2.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr7514592298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása