Minden napra egy film

Minden napra egy film

Brooklyn Nine-Nine

6. évad

2019. június 01. - BBerni86

Rendőrös, baráti társaságos, ügyeket megoldós.

Jake és Amy összeházasodtak, de még nászútra sem tudnak elmenni a csapat nélkül. A depressziós Holt kapitány a nyakukon ragad, aki sikeresen elrontja minden programjukat. Rá kell jönniük, hogy hozzák helyre a lelkét, ha még akarnak pár napot kettesben. Visszatérve az őrsre várja őket a szokásos őrület: Boyle szembesül a nevelt fia vér szerinti apjával, és nagyon hamar érzi úgy, hogy esélye sincs a férfi ellen. Gina visszatér ugyan a brooklyn_9-9.jpgszülés után, de egyre inkább úgy érzi, hogy máshol kell kibontakoztatnia a tehetségét – később már celebként kérheti egykori munkatársai segítségét egy zaklató elleni küzdelemben. Kapnak el csalókat, oldanak meg gyilkossági ügyet is, és a végére még azt is sikerül elérniük, hogy a korrupt rendőrfőnök búcsút mondjon a köteléknek.

Egy sorozat, ami jobban tetszik most, mint amikor elkezdődött. Mi ennek az oka? Szedjük is hamar pontokba!

1: végre csak vendégszereplő státusza van Chelsea Perettinek! Elmondani nem tudom, mennyire idegesített engem Gina, akit ő játszott. Nem voltam vevő se a humorára, se a húzásaira. Abszolút nem venni észre a hiányát, nem hiányzik se a rendőrségi életből, se a baráti kapcsolatokból. Amikor egy epizódra visszajött, akkor is azt vártam, mikor megy már el. Tudom, abszolút érzelmi alapon van ilyen ellenszenvem, de attól még jobb nekem a sorozat Gina nélkül.

2: egyre jobban bírom Holt kapitányt. Már ráhangolódtam a humorára, és már Holt is abszolút csapattag az őrs dolgaiban. Andre Braugher remek faarcokat tud vágni, sokat hozzátesz a karakterhez az alakítása. Már láttuk különböző érzelmi állapotokban, sokkal emberibb nekem, mint a sorozat elején. (Talán, mert a magánéletéből is valamivel többet megmutat, bírom a részeket, amikor a férje is a cselekmény része.)

3: Amy és Jake sokkal jobbak házasoknak, mint évődő szerelmeseknek. Megváltozott a két karakter közötti dinamika, már nem kell a romantikus szenvelgéseket nézni. Összeházasodtak, és jó páros lettek. Nekem nem hiányoznak a szerelmi drámák, sokkal ütősebb ez a házaspár összhang és stabil kapcsolat.

4: a sok utalás. Jake továbbra is Die Hard fan, de akad sok más is. Idén pl. volt Öngyilkos osztag, de a kedvencem a Bárányok hallgatnak Brooklyn Nine-Nine stílusban. Flúgos, lökött, de remekül kiveszi az eredeti jellegzetességeit.

5: munkahelyi sitcom. Van ugyan utalás arra, hogy ők rendőrök, de továbbra sem az ügyeiken van a hangsúly. Nem véletlen, hogy lazább ügyeken dolgoznak, nem gyilkossági ügyeken. Sokaknak túl fekete lenne, ha az olyan ügyeken menne a munkahelyi poénkodás. Idén talán egy ilyen rész volt, én nagyon élveztem is, de nem ez a sorozat profilja. Jól áll neki az is, az irodában miket szerencsétlenkednek össze a szereplők.

6: az évek alatt megszerettem a karakterek. Az 1-ben már kifejtettem, egy volt, akit rühelltem, de ő már nincs, a többiek kalandjait pedig szívesen nézem. A színészek is már nagyon szerepben vannak, Samberg fejét e sorozat miatt tudom megkülönböztetni Sandlerétől.

A 7. évadot is berendelték, vagyis jövőre visszatérünk a 9-9-es őrsre!

 

Brooklyn Nine-Nine - 5/4 ez lett a heti mosoly adagom. Bár vannak lökött szereplők, poénos és könnyed az egész.

https://www.youtube.com/watch?v=zXnSTTUPm9U

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr9814873504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása