Minden napra egy film

Minden napra egy film

Szupercella 3.

Az ördögverem

2019. november 11. - BBerni86

Börtönből szabadítós, bosszúállós, emberrablásos.

Daya Zhang, a milliárdos kínai üzletember lánya Amerikába érkezett, hogy ingatlant vegyen és beindítsa a vállaltuk helyi érdekeltségét. Már hazafelé repülne, amikor rajtuk ütnek, a lányt és a személyzetét elrabolják. 11_11szupercella.jpgKözben Ray összeköltözni készül a szerelmével. Új ügyfél érkezik hozzá, aki egykori társáról kérdezi, akit bűneiért feltettek egy hajóra és hagytak meghalni. A beszélgetésbe Daya testőre is bekapcsolódik, aki a lány elrablójától egy Raynek szóló üzenetet kapott. Lester a halott apjáért áll bosszút, és miközben Daya apjának pénzére és technikájára pályázik, Ray szerelmét is elragadja, hogy ő is megfizessen. A kínaiak és Ray összefognak, a videó alapján beazonosítják Lester börtönét, és elindulnak kiszabadítani a szeretteiket.

A Szupercella első része nézhető volt, Stallone és Schwarzenegger közös kalandja még szinte guilty pleasure kategóriába is beleesett. Azonban Stallone, sajnos, nem engedte el a karaktert, és jönnek sorra a Szupercella folytatások, amelyek az elsőnek a szemét verziói. Igaz, ez a 3. egy fokkal nézhetőbb, mint a 2. rész volt, de így is siralmas a végeredmény.

A történet kiszámítható és végtelenül egyszerű. A szereplők olyan következtetéseket vonnak le apró jelekből, hogy Sherlock Holmes is elismerően dünnyögne. Elég egy ismeretlen festmény, amin orosz felirat látható, ebből már tudják is, hogy a világon melyik az egyetlen börtön, ahol a film rossza meghúzódott és ahol a foglyait tartja. Pár kattintás a számítógépen, és a titkos börtön tervrajza máris a kezükben van. Itt a szereplők túlélik, hogy felrobbantják őket. De még az is simán megesik benne, hogy az egyik társukat ott felejtik a börtönben. Egészen röhejes, ahogy a hazatérők a maguk módján ünnepelnek és gyászolnak, ő meg egyedül igyekszik megtalálni a kiutat a börtönből. Most komolyan, nem tűnt fel nekik, hogy kevesebben indulnak haza?

Akciófilmnek kellene nézni, de annyira béna ilyen szempontból is, hogy inkább vicces, mint izgalmas a film. A két kínai testőr kapott 1 vagy 2 látványosabb verekedést, aztán ennyi. Valahol örvendetes, hogy Stallone legalább annyi önkontrollt gyakorolt, hogy nem ő verekedi végig magát a börtönön, és Lesterrel is inkább pisztoly, mint ökölpárbajt vív, ha azért nem is marad el, hogy megmutassa, hogy szükség esetén még erős a bal és jobb horga.

Mégis, abszolút irritáló, hogy milyen szerepet csinált itt magának. Éppen összeköltözni készül egy nővel, aki kis túlzással az unokája lehetne? Már az arcától is kiakadtam. A szemöldöke konkrétan olyan, mintha rá lenne rajzolva. Egyszer megvilágították úgy a profilját is, hogy inkább nézett ki a hullaházban heverő testnek, mint élő embernek, aki éppen akciózik egyet egy akciófilmben.

Irritált az is, ahogy kamerázták ezt a filmet. Helyenként annyira nyersnek éreztem a színeket és a kameramozgást, mintha nem is profi stáb dolgozott volna ezen profi kamerákkal, hanem a szomszéd gyerek szívességből egy kézi kamerával.

Összefoglalva gyalázatos egy film lett ez: a története erőltetett és buta. Helyenként olyan párbeszédek vannak benne, hogy az óvodás szint. Stallone meg egyenesen úgy néz ki, mintha a forgatásról a temetőbe készülne. Nagyon nem volt ez jó!

 

Szupercella 3. - 5/1 Stallone röhejesen néz ki, az akciók olcsók és az egész filmben van valami irritáló.

https://www.youtube.com/watch?v=XE_N6BtnigM

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr6715300358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása