Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2019. december 04. - BBerni86

(Jean bármire kész, hogy elkerülje a poklot. Beállna dolgozni is az ördögnek, de ezt még a Sátán személyi titkárának is nehezen veszi be a gyomra.)

  • Mi lenne, ha átvenném magától?
  • Mit?
  • A démoni feladatait.
  • Nem vagyok démon.
  • Visszavonulhatna, elkezdhetne vízisíelni, vagy ilyesmi. Gondolja át! Mindenki nyer. Nem feszítenék keresztre, ha kilépne a munkahelyéről, én pedig elkerülném az örökkévalóságig tartó szenvedést.
  • Talán, lehetséges. De elképesztő mennyiségű szenvedéshez lenne közvetlen köze. Nem hiszem, hogy egy ember ezt kibírná.
  • Nem vagyok átlagos ember. Egész életemben erre készültem. És egyetértek a cégük elveivel. Ez a gonoszság, ez tényleg én vagyok.
  • Értem, hogy kegyed önimádó szociopata, de ehhez a munkához tényleg szintet kell lépni.
  • Állok elébe! (Room 104)

 

(Alfred nem felejti el, hogy a kedves beszélgetőpartnere nem éppen a jó oldalon állt és áll.)

  • Miért nem vagy halott?
  • Jó kis trükk, mi? Elmondanám hogyan éltem túl, de nem tehetem, így nem mondok semmit.
  • Mond csak, miért ne szóljak a rendőröknek?
  • Miért tennéd? Nem tettem veled semmit.
  • Mostanában. (Pennyworth)

 

(XS, vagyis Nora nagyon rá van pörögve a hajtóvadászatra, Wells nem is állja meg szó nélkül.)

  • Megoldom.
  • Tudom jól, apu. Ezért kell megtennünk mindent, hogy megtaláljuk. Oké? Talán járőrözhetnénk.
  • Járőrözni? Mi ez? A második világháború? (The Flash)

 

A halál előtti pillanat az igazi, mert akkor nem sietsz. (Tuti gimi)

 

(Amikor a védőügyvéd ujjat készül húzni az államügyésszel, azt csak önbizalommal lehet.)

  • Piszkálod az alvó oroszlánt?
  • Nem. Kitépem a szívét! (Az igazság oldalán)

 

(Tábori kirándulás, még akkor is, ha a táborfelügyelőnek van némi vaj a fején.)

  • Öveket bekötni! Mert elvették a jogsimat.
  • Mi? Nincs jogsid?
  • Részben.
  • Az mit jelent?
  • Hogy jobb, ha nem meszelnek le. (A világ pereme)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr5715326404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása