Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2020. május 27. - BBerni86

(A stoppoló páros egy pillanatra azt hiszi, valami pszichopata autójába ültek be.)

  • Idevalósi?
  • Nem. Hat éve vagyok itt, de csak az állatok miatt jöttem ide.
  • Milyen állatok?
  • Ó, csak a döglöttek miatt.
  • Döglöttek?
  • Hódok, igen, döglött hódok... Döglött prérikutyák, bármi, ami döglött. Rengeteg elütött állat van errefelé. Senki sem szedi össze őket. Micsoda pazarlás! Az emberek nem igazán tudják, mihez kezdjenek egy tetemmel. Én mindig is jól éreztem magam velük. Ha egyszer kitömik őket, visszatérnek az életbe.
  • Maga állatkitömő?
  • Igen, az lennék.
  • Hála istennek! (Run)

 

(Ava és Frank autós üldözésbe fognak, ami Ava elektromos autójával nem is olyan egyszerű.)

  • Ez nem is gyorsul.
  • Környezetbarát!
  • Lábbal kell hajtani?
  • Ha akar, tőlem futhat is, azt úgy is szeret!
  • Ennél még az is gyorsabb lenne. (Hajsza élő adásban)

 

(Axe, aki mindig mindenben ász. Most éppen Taylor képletes kódjának feltörésével kápráztatta el a beosztottakat.)

  • Mindig elfelejtem, hogy értesz a matekhoz.
  • Mihez nem értek én?
  • Tábori sebészet?
  • Kérdezz tovább, majd rájövünk! (Billions)

 

(Colleen végre randizhat álmai hercegével, csak éppen a srácot nem az érdekli, amit a lány eddig gondolt róla. Szélsőségesen rajong, pl. a sátánizmus iránt. A lány meg is lepődik a komolyan feltett kérdésen.)

  • Hiszel a Sátánban?
  • Inkább a Télapóban. Az is számít? (Jógamánia)

 

(Laszlo és a praktikus gondolkozás.)

Itt senki nem tudja, hogy vámpír vagyok, kivéve, akiket leszívtam és megöltem. De ők már halottak, így a gond magától megoldódott. (What we do in the Shadows)

 

Ha nem gyűlölsz veszíteni, sosem leszel sikeres vagy gazdag. (Vészkijárat)

 

(A hotelbe érkezés után a dekoratív házigazda már mondja is a szabályokat. Van, amin Billie szeme fennakad.)

  • Errefelé úgy tartják, a fürdőruha nem higiénikus a szaunában, szóval mindenki pucér. Európában nem szégyelljük a testünket.
  • A magáét nem is.
  • A maga teste is jó. Ünnepelje! (Downhill)

 

(Bosch az ügyvédjével koccint, miután tisztázták az ügy részleteit.)

  • Ugyanabból a fából faragtak minket. Tesszük, amit kell. (A pincér meghozta az italokat.) Köszönjük! Az igazságszolgáltatásra és a megváltásra!
  • Az igazságra és ahová visz minket! (Bosch)

 

(Gordon Batman iránti rajongása már kínos. Legyen bármilyen vészhelyzet éppen.)

  • Nos, van valami terved ma estére, Batman?
  • Megakadályozom, hogy Joker felrobbantsa Gothamet.
  • Hát persze! (Itt jön rá, miért is jött Batman Arkhambe, nem miatta. Jokert hallgatja ki.) Úgy értettem, utána.
(Majd, menni kell a bombáért. Gordon megint alkot.)
  • Mehetnénk egy autóval, nem? A globális felmelegedés miatt. (Harley Quinn)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr7715674558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása