Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2020. június 03. - BBerni86

(Az ellopott mobilon Nick ír Ethan helyett az egyre idegesebb barátnőnek.)

  • Bejövő üzenet: Nem nézhetsz örökké levegőnek.
  • Nick visszaír: Jó reggelt, napsugaram!
  • Bejövő üzenet: Dögölj meg!
  • Jesszus! Ethan… A kedvesség a legjobb fegyver.
  • Nick visszaír: Te is hiányzol nekem! (Tell me a story)

 

(Sonny mereng, miután a csapat kiszabadította az épületből. A fiúk persze azonnal csattanós választ adnak a társuknak, aki ezúttal a csapat kutyájával került szorult helyzetbe.)

  • Nem lenne baj, ha nem én lennék az a fickó, akit mindig ki kell menteni. Csak egyszer végre.
  • Ne... Ne így nézd, haver. Mi csak a kutyát akartuk megmenteni. Azt sem tudtuk, hogy ott vagy. (Seal Team)

 

(Jake szerzett egy rajongót a mentés után, akinek a megjegyzéseit a férje se hagyja szó nélkül.)

  • Maga a legbátrabb ember, akit láttam és a legszexibb.
  • Kösz hölgyem, de nekünk ez csak egy sima munkanap.
  • A férjem biztosítási ügynök. Vigyen magával!
  • Konkrétan itt állok melletted. (Ne játssz a tűzzel!)

 

(Darkside a seregei irányításáért egy győzelmet kér a harcosa, Jóságos Nagyi ellen, és Harley szénája nem áll jól. A csapat már indulna segíteni.)

Megfogadtam, hogy sosem ölök meg idős embert. Inkább ráhagyom az amerikai egészségügyi rendszerre. De segítenünk kell Harley-nak. (Harley Quinn)

 

(Az ételkritikus túlsúlya már halálos, de a férfi nem akarja meghallani az orvos diétára felszólító érveit.)

  • Ha nem változtat drasztikus módon az étkezési szokásain egészen bizonyosan meg fog halni!
  • Doktor Sweatheart, ha megfosztom magam mindentől, amit imádok, gondolja, hogy még marad kedvem élni? (Ki öli meg Európa nagy konyhafőnökeit)

 

(Gretel nem nagyon akarja meginni a varázsfőzetet, de a boszorkány megtalálja a megfelelő szavakat.)

  • Idd meg!
  • De én nem.
  • Holnapra újjászületsz. Ha nem holnap, akkor is hamar. Mindenesetre meg kell tenned az első lépést. A rossz szag csak egy csúf kapuőr a csodák kastélya előtt. Megállhatsz kint a kapuban, vagy megnézheted, mi van bent. (Gretel & Hansel)

 

(Nehéz a gyakornokok élete.)

  • Hogy állsz az összefoglalókkal?
  • Jól.
  • Szuper. A nap végére meglesz? (Maddie döbbenten néz az ügyvédre.) Vicceltem. Jó lesz holnapra is. (Bosch)

 

(Miután Rebecca alól kihúzták a céget, még tanácsot is próbálnak adni neki. Nem kellene.)

  • Miss Cantu! Tudom, hogy ez fáj. Tőlem az újságértékesítést vették el, miután kiépítettem a városban. Az újság házon belül vitte. Alig láttam a pipától. Aztán megvettem az egészet, és eladtam egy láncnak.
  • A bölcsesség jobban esik, ha a bölcs nem kúrja közben seggbe az embert. (Billions)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr9615676666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása