Minden napra egy film

Minden napra egy film

A csókfülke

2020. július 29. - BBerni86

Kamaszos, szerelmes, titkos, legjobb barátot kijátszó.

Lee és Elle már születésükkor eldőlt, hogy legjobb barátok lesznek. Az anyáik is azok voltak, ráadásul egy napon született a két gyerek. 6-7 évesek, amikor megalkotják a szabályokat, melyek keretek között tartják a 7_29a_csokfulke.jpegbarátságukat. Olyan tételekkel, mint kötelező örülni a másik sikerének. Ám van egy sarkalatos pont: tilos a másik testvérével kavarni. Csak éppen Lee bátyja, Noah Elle plátói szerelme, mióta az eszét tudja. Szerencsére a srác csak az öccse legjobb barátját látja benne. Míg egy iskolai jótékonysági eseményen csókfülkét nem nyitnak, és Elle éppen akkor keveredik oda, amikor Noah. Egy csók elcsattan, és mindketten kénytelenek rádöbbenni, mit jelent neki igazán a másik. De hogy lehetnek együtt, hogy ne bántsák meg Lee-t? Megpróbálnak titkot tartani…

Regényből készült, és azért nem voltam oda. Így nem sok esélyt adtam ennek a filmnek, nem véletlenül csak most néztem meg, amikor már nézhető a második része is. Ez az egyik oka, hogy mégiscsak megkerestem a Netflixen.

A másik, hogy a Netflix újra életre keltette a romantikus tinifilmek zsánerét. Úgy voltam vele, hogy olvastam A fiúknak, akiket valaha szerettem könyvet, és utáltam. A Netflix filmet viszont kedvelem. Van olyan tini filmjük is, amit kifejezetten szeretek. Reméltem, hogy akkor egy olvashatóbb sztoriból is jó filmet hoznak össze.

Hamar rá is kattantam. Mondhatni, visszarepültem a kamaszkoromba. Mert itt nem éreztem, hogy nagyon mesét nézek. A szereplők hoznak rossz döntéseket, tudnak nagyon önzően viselkedni. Noah nem egy álompasi NO1, hiszen dühkezelési gondokkal küzd, és eleinte nagy nőfaló is. (Üdítő, hogy van hibája, és nem tökéletes.) Kamaszosan viselkednek, ami egy tini filmben nem hátrány!

Még azt is el tudta hitetni velem ez a film, hogy Elle és Noah tényleg egymásba szeretnek. Kifejezetten szórakoztató volt a kettejük közti dinamika – Elle sokkal merészebb Noah mellett, és felszabadultabb. A fiú viszont higgadtabb, jobb a lány mellett. Szerintem az fontos, hogy egy pár a legjobbat hozza ki egymásból, és itt ez megtörténik. Még akkor is, ha nagyon sokáig titkolóznak és elég nagy konfliktus lesz, amikor Lee szembesül a történtekkel.

Bírtam, hogy ebben a filmben van humor is, romantika is. A szereplők belekeverednek kínos helyzetekbe (azon nagyon kész, amikor Noah kitalálja, hogy a laborban szexeljenek, aztán a lány igyekszik ellopni valahogy a biztonsági kamera felvételét), néha viccelődnek is, és az egész kamaszos, fiatalos és felszabadult. Annyira nyári film, hogy kedvem lett volna azonnal nyaralásba fogni, miután megnéztem. Igaz, ebben az is szerepet játszhatott, hogy szép vágóképek vannak a filmen. Nagyon nyári a környezet, jó tájképekkel, és elég sokat vannak fürdőruhában, és vannak vizes programjaik. Nekem ezek a nyár mellé kapcsolódnak a fejemben – ha nem lett volna pár iskolai jelenet, abszolút nem mondanám meg róla, hogy iskolaidőben játszódik.

Bírtam a szereplőket is, külön-külön, együtt is, ami azért nálam nagy szó. Általában találok valamit, ami miatt kiakadhatok. Itt viszont megvan a kémia, a tartam, a humor és még a szenvedély is.

Jó, egyet mégis tudok. Mennyire volt észnél, aki párnak castingolta Joey Kinget és Jacob Elordit? Ok, az alapot értem. Mindketten dögösek, és jól mutatnak fürdőruhában. Az arcuk viszont nem olyan szép, hogy ne lehetne őket akár hétköznapi kamasznak is elképzelni. Csakhogy: a csaj egy törpe a srác mellett! Borzalmas, amikor egymás mellett állnak!

Igen, vagyok annyira felszínes, hogy ezért levontam egy fél pontot. Nagyon bírtam a filmet, csak a főszereplők nehogy egymás mellé álljanak, mert az röhejes, rossz értelemben.

 

A csókfülke - 5/4 nagyon feelgood, jó érzés volt nézni, nevettem is, csak a szereplők magassága. King törpe.

https://www.youtube.com/watch?v=7bfS6seiLhk

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr9616081838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dan da Man 2020.08.01. 09:15:06

Joey Kinget blokkolnám... Akkor is, ha törpicsek.
süti beállítások módosítása