Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2021. július 28. - BBerni86

(Egy halhatatlan másképpen látja a világot.)

  • Lehetetlent kérsz tőlem.
  • Értem. Előbb-utóbb minden szó értelmét veszti. A "lehetetlen" már semmit sem jelent számomra. Túl sűrűn láttam. Évszázadok óta figyelem a bolygó szarakodását. Nincs lehetetlen, csak elkerülhetetlen. Az óceánok átszelése. A kontinensek meghódítása, a betegségek eltüntetése. Egy másik bolygóra való utazás. Minden, amit ma lehetetlennek hiszünk igazából elkerülhetetlen. Ráérősen közelít. De úton van. (Wu Assassins)

 

  • Meg kell hagyni, fura érzés a gigászi lény felé sétálni. Van valami terved?
  • Bejutunk, megkeressük a szívét, vagy akármijét, aztán kinyírjuk.
  • Hát ez...
  • Attól, hogy egyszerű terv, még nem biztos, hogy rossz.
  • De nem is biztos, hogy jó.

(Aligátor Loki hümmög.)

  • Látjátok? Ő benne van.
  • Imádkozik. Szerinte meg fogunk halni. (Loki)

 

Egy éve elvesztettem egy jó barátomat, aztán még többeket a Covid miatt, aztán sok időt töltöttem azzal, hogy tagadtam, bármi bajom lenne. Menekültem a fájdalom elől. A jövőben remélem, inkább dolgok felé futok, mint menekülök előlük. (The Good Doctor)

 

(Yelena nem kíméli Natashát, amikor újra találkoznak.)

  • Nem is kerested velem a kapcsolatot?
  • Azt hittem, hogy nem akarsz látni.
  • Francokat. Nem akartad, hogy a húgod ott lábatlankodjon, miközben megmented a világot a menő arcokkal.
  • Nem is vagy a húgom.
  • A Bosszúállók pedig nem a családod. Amúgy mi az a póz?
  • Milyen póz?
  • Az, amit mindig csinálsz. Az a, tudod. Van ez a mozdulatod, mikor dobálod a hajad, miközben harcolsz. Kinyújtod a karod, vadul dobálod a hajad, és pózba vágod magad. Tudod, az a harci pózod. Teszed az agyad.
  • Nem is teszem.
  • Ó, dehogynem! Állati vagánynak tűnsz, de olyan, mintha azt hinnéd, hogy mindenki téged néz. Állandóan.
  • Amikor épp tettem az agyam, akkor segíteni akartam, hogy jóvá tegyem a sok szenvedést, amit okoztunk. Hogy ne csak egy képzett gyilkos legyek.
  • Hát, akkor csak áltattad magad. A szenvedés mindennapos és egyikünk sem lesz több egy képzett gyilkosnál. (Fekete Özvegy)

 

Sidney, mind teszünk olyasmit, amire nem vagyunk büszkék. Ettől vagyunk emberek. (Grantchester bűnei)

 

  • A villámcsapástól elég fura lettél.
  • Azelőtt is fura voltam.
  • Inkább csak szomorúnak tűnsz.
  • Szomorúnak? Tavaly volt egy tűzeset, én vezettem a csapatot. És... A szél másképp viselkedett, mint amire számítottam. Így ahelyett hogy megfékeztük volna, menekülnünk kellett a tűz elől. Ami... nem egy jó helyzet. Volt ott három fiú, veled egykorúak lehettek. A tűzben rekedtek, én pedig semmit sem tudtam tenni.
  • Végignéztem, ahogy anyám meghal rákban.
  • Melletted szinte lehetetlen az önsajnálat. (Those Who Wish Me Dead)

 

(Marissa belekeveredik egy bíró munkájába, aki illegálisan rendez pereket és még állásajánlatot is kap. Mert a rendszert alulról kell megreformálni.)

  • Na, dolgozzon nekem!
  • Nem tehetem. Van munkám. Le akarom tenni a vizsgát. Igazi ügyvéd akarok lenni.
  • Tudja, miért vannak itt ezek az emberek? Mert a bíróságok, az ügyvédek és a fellebbezések elérhetetlenné tették az igazságot. Elérhetetlen azoknak, akiknek nincs a fülük mögött is pénz, hogy kivárjanak. Ezért győz az Exxon a senkikkel szemben. Olvassa el Kafka "A törvény kapujában" című művét.
  • Már házi feladatom is van?
  • Egy oldal. Ne legyen kispolgár! (The Good Fight)

 

  • Egész végig hittem benne, hogy mi vagyunk a jófiúk.
  • Egész valóságok kiirtása, kislányok szüleinek megölése, klasszikus hősi tettek.
  • Gondolom, ha az ember azt hiszi, a cél szentesíti az eszközt, szinte bármit megtesz. (Loki)

 

  • Egy fekete menyországa egy fehérnek micsoda?
  • Pokol. (Them)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr5116631634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása