Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2021. szeptember 08. - BBerni86
  • Minden németül van. Remek.
  • Akkor találja ki!
  • Piros, zöld, kék... Ki fest kékre egy gombot?
  • Mi az, az amerikai aranyifjúnak nem megy a gombnyomogatás?
  • Együtt töltöttem egy hétvégét Hedy Lamarral, de nem németül tanított. (What if)

 

(Diane és Kurt Olaszországba mennének nyaralni, de egy buta ügy miatt a nőt egy ház alagsorába zárják el. Kurt pedig csatlakkozik hozzá.)

  • Engedélyezték a házastársi látogatást.
  • Kurt, ne! Menj haza! Ez őrültség.
  • És lemaradjak a vakációnk első napjáról?
  • Mit művelek az életemmel?
  • Nem tudom, de együtt csináljuk végig.
  • Később hozok vacsorát. Négyszer kopogok az emeleti ajtón, hogy időben felöltözzenek. Itt egy Biblia.
  • Igazán szép szoba.
  • Adtak egy képet, hogy rakjam ki a falra. A Comói-tó. Sajnálom, kicsim. Azt hittem, 2020-szal véget ér az őrület.
  • Hoztam valamit a munkahelyedről.
  • Vicces. Én is hoztam valamit a munkahelyemről.
  • Gumicukor?
  • Bizony ám!
  • Még sosem próbáltam a marihuánát.
  • Ez komoly? Manapság nagyon divatos.
  • Jól van. Úgy fest, mégis elrepülünk nyaralni. (The Good Fight)

 

(Egy kis szellemi lelki erősítés a halott legjobb barát szellemétől, hogy meg legyen pályázva az álomállás.)

  • Nézz rám! Akarod ezt?
  • Igen.
  • Te vagy a legjobb ember a melóra?
  • Igen.
  • Ezzel nem győztél meg. Próbáld még egyszer. Te vagy a legjobb ember erre a melóra?
  • Igen!
  • Ezaz!
  • Én vagyok a legjobb erre a melóra.
  • Az én erős barátom. Az élet rövid a gyávasághoz! (Kaptál még egy esélyt)

 

(Amikor a tények az elvakult dolgozót is kezdik felébreszteni.)

  • Mi ellenségek vagyunk, de elmondhatnátok, mi az a Greyscale?
  • Annak idején az AIA ezzel a programmal mosta ki az ügynökök agyát, különösen a queer ügynökökét.
  • Biztos? Pedig az Ügynökség annyira rendes. Bármelyik tengerészeti bázison eltölthetem a tízévenként esedékes két nap szabimat.
  • Azta! Nem is tudom, mit mondjak. (Q-Force)

 

  • Nekem jó volt itt.
  • De lehet, hogy ott még jobb lesz. Ha nem mész el, nem tudod meg. És illatokat kreálsz. Hiábavalóságnak tűnhet, de csodás, mert szép. És a szépség fontos, tudod? De ha mégsem tetszik, akkor nehogy ott maradj a kedvemért! A tehetség nem kötelez. Ez a te életed. Az számít, amit te akarsz. (A rózsák királynője)

 

(A rendőrség pont akkor jön ki, amikor Alma pár dolgot kölcsönözne, hogy lenyűgözze Ritát és a sznob klubját.)

  • Hozd a festményt.
  • Azt akarod, hogy lopjam el a rendőrség orra előtt?
  • Nem lopjuk el. Csak kölcsönvesszük.
  • Biztos vagyok benne, hogy megértik a különbséget. (Why woman kill)

 

  • Tudod miért van annyi tükör a táncstúdiókban?
  • Hogy lásd, amint táncolsz?
  • Igen. De nemcsak ezért. Hanem hogy ki tudd javítani a hibákat. A hibákat, amik egy-két fokos eltérést jelentenek. Apróságok, amiket más észre sem venne. De a tükör pártatlan. És kegyetlen. Arra használtam, hogy kijavítsam minden hibámat. Aztán mégis azt mondták, hogy nem vagyok elég jó. Mi lesz így velem? Egy táncos vagyok, aki nem táncol. (This is us)

 

A legokosabb emberek bírnak a legélénkebb képzelőerővel. (Grantchester)

 

(Bűnmegelőzés by Stoki.)

Maradj, és légy éber! Ha el akarnak rabolni, akkor ne engedd! És nézd meg őket alaposan, hogy részletes személyleírást adhass! (A mi kis falunk)

 

  • Apám szerint a világ jobb hely lenne, ha az emberek rájönnének, hogy kisebbségben vannak.
  • Kisebbségben vagyunk?
  • Hahó! Akárhol is vagy, mondta, nézd meg, hol vannak a kijáratok! Légy közelebb a kijárathoz, mint a kozákok a bejárathoz!
  • Az apja kissé paranoiásnak tűnik.
  • Az volt, de nem tévedett. Vigyázzon, óvatosan! Maradj távol a felvonulásoktól, mondta. Csak egy ideig viccesek. Ne bízz egy olyan pápában, aki a Hitlerjugendben volt! Hogy hívják ezt a törvényt?
  • Godwin törvénye.
  • Igen, ez az.
  • Apám szerint aki Godwin törvénye mellett érvelt, még sosem volt igazi tömeg közelében. A tömeg szeret téged, megölelnek, aztán fegyvert ragadnak, és megpróbálnak megölni.
  • Miért? Miért csinálják?
  • Nem tudom. A gyűlölet jó móka. Egyszerűek a szabályai. (The Good Fight)

 

(Benny csók helyett pofont kap.)

  • Mit képzelsz magadról?
  • Bocsi! Azt hittem, ennél a résznél el kell csattannia egy csóknak. Először ellenségek voltunk két külön világból, aztán tanultunk egymás kultúrájáról, és egymásba szerettünk. Vagy tévedtem?
  • Nagyobbat nem tévedhettél volna.
  • Oké, akkor nem lesz csók. (Miracle Workers)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr1416673242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása