Minden napra egy film

Minden napra egy film

Amikor kutyát futtattam...

2022. április 07. - BBerni86

Bocs, ha becsapós a poszt címe. De, ez a lényeg. Ma elhúzódott a munkám, később értem haza. Amikor még lett volna időm filmet/sorozatot nézni, inkább kivittem a kutyámat futni az erdő felé. Szép idő volt, élvezte is. (Vizsla, szóval képtelen vagyok lefárasztani, futás után első dolga otthon hozni a labdáját, hogy még azt is dobálgassam neki...)

Amíg vacsoráztam, kb. negyed órát megnéztem a This is Going to Hurt 6. epizódjából. Jó nagy kontraszt van benne a magán- és az állami kórházak között. Most nem az esetek és hősünk fáradtsága lehangoló, hanem az, hogy ha valaki gazdagabb, mennyivel jobb minden, amit kap.

De holnap péntek, előbb érek haza, és végig tudom nézni, ami még az évadból hátravan, így holnap évadbeszámoló a fent említett sorozatból.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr517800119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása