Ahogy nézem, idén nyáron nem sok sorozatot fogok hetiben nézni. Most is 2 sorozatzáró jön, és új sorozatot nem néztem ki a helyükre.
Igaz, ez még nem a Pepe (s02e09). Amely különben a szokásosnál egy fokkal szerethetőbb részt hozott. Köszönhetően annak, hogy Pepe és Gábor felváltva idegesítette a másikat, betegséget színlelve. Egy ponton már lehetett sejteni, mi jön, de szépen megvolt ennek a poénnak az íve. A cukrász kínszenvedései viszont továbbra sem tudnak érdekelni. Most leckéket vett, hogyan legyen erőszakosabb azzal, aki a pasijára hajt. Én meg nem tehetek róla, de idegesít: a színésznő és a szerepe is. Aki viszont egyre jobban eltalált figura lesz, az Kovács Lehel karaktere. Amióta nem a cukrászlány után epekedik, elkezdték fejleszteni humoros mellékalakból sérült, de értelmes férfivá.
Az Unicorn Warriors Eternal (s01e06) viszont megzavart. A végére néztem a monitort, és próbáltam megfejteni, mi van. Azt gondoltam, a kicune lesz az évad ellensége. Most viszont meglepően könnyen elintézték a rókahölgyet. Van két új vonal – valaki elárulta a rókát, aki szintén negatív szereplő lehet. A csapat meg elindult Kopernikuszt, a robotot megjavítani a tündérekhez.
Talán egy fokkal kevesebb volt benne Melinda gyötrődése, a csapat most eléggé a robotjavításra volt rápörögve. A rókát sem ők cserkészték be elsősorban, ha a végső csatát ők is vívták. Talán csak azért, hogy harc is legyen a részben.
Ami most leginkább megmaradt belőle, hogy mennyire jól parodizálja a londoni rendőrséget. Itt éles bevetésen áll neki a főnök pitézni, éppen csak nem ül le délutáni teára. De, ahogy meg is rajzolták őket, annyira angolok.
A Chicago Fire (s11e22) szokás szerint zárt pár szálat, és egy ismerős nyitott véget hagyott. Megint, az egyik tűzoltó életveszélybe került, és elvben izgulni kellene, meghal-e. A változás csak annyi, hogy nem az égő házban ragadt benne, már kórházban volt, amikor jött az a sok vér. Ezért nem is érzem annyira veszélyesnek – bent fekszik a kórházban. Nyitva hagyták azt is, mi lesz Severide személyével. De Matt is felkerül erre a listára – visszajön, Sylvie megy el, vagy távkapcsolat? Vagy legalább itt meg akarnak lepni, és a nő nemet mond? És ez is ismétlésnek tűnik. Mintha a 10. évad vége Severide és Kelly esküvője lett volna, most meg lánykérés? Vitték a babás szálat is tovább. A mentés szokás szerint alig valami, és a magánéleti szálat húzták ki abból is.
A Chicago Med (s08e21-22) évadzárása kapcsán az egyik szemem sír, a másik nevet helyzet van. Itt legalább nyílt lapokkal játszottak: van távozó szereplő, de ő meg is kapta a búcsúját. Elköszöntek tőle, és sejtették azt is, mi vár rá a jövőjében. Nem nyitott helyzetben állnak, mint a Fire kapcsán négyen is. Viszont, az egész évadban épített szálat Jackkel, a kórház megváltozásával húzták le a WC-n. Teljesen olyan érzésem volt, mintha az egész évad ilyen szempontból felesleges lett volna. Plusz, a The Good Doctor egyik évadában is volt hasonló, csak ott egy nő akarta változtatni a kórházat és küzdöttek ellene. Itt gyorsabban elvágták a változás irányát. Ebben is bőven volt magánéleti szappan, de többször is összekötve kórházi munkával. Mint a vesebetegség. De a kedvencem az utolsó előtti részben Sam és a felesége voltak. Különben is az egyik kedvenc mellékszereplőm ez az idegsebész, és jó volt kicsit többet megtudni róla, mint magánemberről. Ettől a sorozattól nem akarok elköszönni, ebben több a jó dolog, majd meglátjuk, merre indulnak a 9. évaddal.