Azt hiszem, megvan az It (s01e03) iránya és nem igazán tetszik. Nem is maga a történet, amivel bajom van. Abban még érdekességet is látok, hogy mit alkot a sereg és ott milyen emberek kerülnek egy csapatba. A férfi, aki
nem tud félni egy agysérülés miatt és a látnok. Az is rendben lenne, ahogy a gyerekek nyomozgatnak. Megint van egy kis csapat, ami ellensúlyozza, hányan vesztek már oda. Amivel nem vagyok kibékülve, az a horror milyensége. Azzal nem tudnak megijeszteni, hogy egy szörny miképpen eszik embereket. Most mondjuk nem az undorító baba volt, hanem egy csontvázszerű szörnyeteg és volt egy hajsza a temetőn át. De ugyanúgy az undorkeltés és nem az igazi megijesztés, amire rájátszanak. Nem is néz ki jobban. Értem én, hogy nem moziba illő trükköket és látványt kapunk, de akkor meg a kevesebb több lenne. Annyira nem kellene nekem, hogy miképpen eszik meg szaggat húst a szörny... minek? Nem véletlenül érdekel jobban a katonák szála. Plusz, ami a részben tetszett, az a fotózás. Megjött a bohóc.
Visszaáll a heti ügyekre a Tracker (s03e03). Annyi az újdonság, bár ha belegondolok, ebben kettő volt - hogy jön egy újabb szereplő. Az ügyvédi irodába kerül egy asszisztens, és neki is megvan a maga előtörténete. Már elkottyintotta, hogy az anyját megölték és nincs meg a tettes. Érdekli Coulter tevékenysége. Abból a történetből még lehet valami. A másik, pedig hogy így még nem ért véget egy nyomozás sem. Nem lövöm le a poént, de ennek az esetnek nem hagyományos a kimenetele. Az már inkább, hogy Coulter emberei még az FBI-nál is gyorsabban szereznek meg adatokat és Coulter mindenre úgy rájön, mintha valaki súgna neki. Pedig elnézem, nézve teljesen jó, de akkor is - annyira egyszerűsítettnek tűnik a megoldás az esetekhez képest. Most is olyan érzésem van, mintha egy filmet nyomtak volna le egyszerűbben 40 percben.
Kicsit ugrik előre a Francia história (s01e03). De igazából újdonságot nem tudok mondani hozzá: továbbra is a vallás miatt van feszültség és próbálnak a feszültségek ellenére is együtt boldogulni. Az egyik lenyeli, hogy a másik vele nevelteti a fattyát, a másik készül a neki kijelölt jövőre. Ugyanaz a környezet, hasonló ruhák. Igazából nem tudok mit kiemelni belőle a korábbiakhoz képest.
Közeledik a végjáték, vagyis a The Morning Show (s04e08-09) felpörgött. Elsőként Cory drámája lopta a show-t
az anyja halála kapcsán, majd meglepett azzal, hogy milyen a kapcsolata Celine-nel. Nekik van múltjuk és kicsit más színezettel jövőjük is lehetne, csak. Cory gyengéje Bradley, aki bajba kerül. Aki kinek küldte el a bizonyítékot? Mer utána az lett a mutatvány, hogy miképpen igyekeznek megmenteni a nőt. Alex még az exét is megkereste miatta, vagyis újabb részre jött Jon Hamm. Tényleg, nagyon feltűnő, mennyire nincs közös jelenete a színésznőknek. Be fog érni az átívelés, tisztázódnak a kapcsolatok, de valamiért még van hiányérzetem. Kb. úgy kezdek lenni vele, hogy Celine jeleneteit várom. Ő az évad gonosza, de még azzal együtt is szimpatikusabb nekem, mint karrierista Alex vagy küldetéstudatos Bradley.
Jönnek vissza az ismerős klisék Chicago Fire & Med (s14/11e06-07) kapcsán. Vagyis, megint jönnek a trükkök, hogy egy-egy szereplőt pár részre kivegyenek. Most éppen Stella nincs. A másikban meg az, ahogy a betegek esetei egybecsengenek a magánéleti krízisekkel. Mindkettőben megvannak azok a kis csoportok, akik együtt szerepelnek. Az egyetlen, ami most kiugrott, hogy a két sorozat között összekötő elem kezd lenni egy románc, de még nem biztos, hogy lesz belőle valami. Novak a saját háza táján is találna pasit és ez nem az a sorozat, ahol erőteljesen összekötik a különféle évadokat. Nagyon szappanosak is mellette - a flört a polgármester asszonnyal, vagy az, ahogy Bert halálosan ágyán robban ki, hogy az elsőszülött fiúnak nem is ő az apja. De rég írom, hogy inkább szappan, mint dráma. Most is.
A Matlock (s02e05-06) meg se próbál újítani. Megint a szokott sémák: valaki gyanakodik Mattie-re, őt le kell szerelni. Most éppen Julian. A másik ágon meg Mattie és Olympia küszködnek azzal, hogy lehetnek-e még barátok. Ahogy az is ismerős lesz, hogy Mattie mindig belefut olyan esetekbe, ahol a családi drámájával szembesül. Most éppen olyan apácákat kellene megvédeni, akik befogadnak hajléktalanokat, drogosokat és pl. emgedik őket anyagozni is biztonságos környezetben. Semmi, amit ne láttunk volna az eddigi részekben. A gáz meg az, ahogy a gyakornokoknak próbálnak valami helyet keríteni. Most komolyan Sarah kémkedik Julian után Senior parancsára? Gáz. Azt meg sejtem, hogy a hatalomátvételből nem lesz semmi.
Georgie félelmei lehetne az összefoglaló név Georgie & Mandy (s02e04-05) két része alapján. Az egyikben attól rettegett, hogy nem tudja eltartani a családot, a rivális tönkreteszi őket. A másik részben meg az okozott
problémát, újfent, hogy Mandy exe a főnöke és a munkából adódóan vannak közös dolgaik. Erőltetett történetek, nincs meg az a családi kedvesség, amit az elején Sheldonék hoztak. Én nem érzem viccesnek és Christopher Gorham feltűnése sem adja el nekem. Mit ne mondjak, az ottani korkülönbséget még gázabbnak érzem, mint Mandy - Georgie közti különbséget. Ott kb. 20 év van a férfi javára. A melléktörténetek meg még rosszabbak. Most komolyan, azon veszekednek a szülők, hogy a kb. 30 éves fiuknak ki tartsa meg a nagy beszédet a biztonságos szexről? Az a csoda, hogy nem Georgie-t küldték be.
Így, hogy két részt néztem meg egymás után a Grey's Anatomy (s22e04-05) jelenéből, azért jobban érezni, hogy megvan a részeknek a kiemelt szereplője. Jött Jackson és Meredithben felmerült, Jackson is piszkálta, hogy vissza kell mennie a laborba. Írtam is múltkor, hogy kíváncsi leszek, meddig marad a színésznő. Ez a válasz. A 4. részben most búcsúzott is, hogy majd az évad végére megint visszahozzák kicsit. Amúgy Teddy szerelmi élete lett ragozva kicsit és Jackson - Meredith műtétére igyekezett mindenki bejutni. A másik részben meg Jo került előtérbe, a terhessége kapcsán és egy természetesen szülni akaró nő ügye kapcsán; és Simone kapott egy kis ízelítőt abból, milyen volt az anyja. Vagyis, itt a szokottnál erősebb volt a kórházi esetek és a magánélet összefonódása. Az új gyakornokok különben még nem léptek elő, a megszokott szakorvosok és a már rezidensként ténykedő volt újoncok vannak elől. Ez jól hozta a magánélet - orvosi eset szappan vonalat, de ezt mindig is tudta a sorozat. Még mindig tudja.
Bár bírom ezt a sorozatot, a magánéleti manipuláció miatt az Elsbeth (s03e05-06) most kevésbé tetszett. Jött Marissa, az ügyfelével randira küldené az ügyvédnőt és ez már most fáraszt. Pedig az ügyek jók voltak: kifejezetten vicces volt, ahogy szerencsétlen irodalmi ügynök majd bele pusztult, hogy hízelegjen a tehetségtelen, de gazdag mecénásnak. Nem is csodáltam, hogy neki elszakadt a cérna. A másikban meg az volt az ötlet, hogy sokáig nem is volt hulla. Ha előbb kinyithatják a bunkert, vagy ha nem szökik meg az utolsó pillanatban a megoldóember, akkor simán életben maradhatott volna. Még mindig krimi és humor kellemes egyvelege, csak az a magánéleti szál. Mondjuk, még inkább ez, mint a skót távkapcsolat, de majd kiderül, meddig mennek el vele.
Az évad végére ér lassan a The Last Frontier (s01e06-07). Meg is lepett, azt hittem, több része lesz. De minden fogoly
meglesz és a részek végére mindenki kiderült a nagy titka is. Megtudtuk, Frank mit titkolt el Ruby halála kapcsán. Erről csak annyit, hogy én eleve ilyesmit feltételeztem. Csak azt nem mondtam volna meg előre, hogy a bizonyíték manipulálása miképpen zajlott. Sidney titka is kiderül - a végén nagyon lestem is, hogy Levi is összerakta-e a történetet és ez családmentés, vagy még van egy másik játszma is. Ült a vége, elég is lesz kivárni a következő részt. Mivel 3 rész még van, biztos, hogy nem annyira egyszerű lesz a végjáték. Bokenkamp amúgy is szereti az ilyen titkokkal manipulálós, titkos indítékos sorozatokat, szóval, lehet itt még bármi. De, ami miatt emlékezetes ez a két rész. Az egyik legjobb fegyenc történet a halál angyala dokié, és az nem semmi, mit ki nem talált, hogy még az egyik áldozata anyját kínozhassa kicsit. A másik a nagy hajsza, amiben ugyanúgy megfért a lovas hajsza, mint a repülőgépes. A héten ezek voltak a kedvencek.

rábeszélik a GPS-re. Az esküvőn találkozik Sarah-val, megvan a kémia is köztük, de mégsem jönnek össze. Hazafelé viszont a GPS átveszi az irányítást és különös kalandokra viszi a párost. Bejárják a múltjukat, újraélnek traumákat és esélyt kapnak a szüleiket is vele magukat is jobban megismerni.
újabb szakadás a páros között, noha Hal a vártnál is többet tett, hogy a szakmai éhsége és a felesége iránti érzései is megmaradhassanak. De, szokás szerint, Kate megy a maga feje után.
telefon, se net, se semmi. A nagyobbik gyerek, a fiú morog is miatta, de még ahhoz is rossz állapotban van az anyja, hogy ezt felfogja.
megcsal és az egyházban semmibe vesznek, egy új tagot ültet le a templomban. Ahogy elköszön tőle, meglátja a nyomkövetőt a bokáján. Vagyis, börtönből szabadult fegyenc. Mivel az egyház embere, így is esélyt adna, hisz a második esélyekbe, pedig sikerült egy olyan színészt leszerződtetni a szerepre, hogy ahhoz csak Bill Skarsgard negatív karaktereit lehet mérni. Sőt. Skarsgard legalább sötéten vonzó a maga módján, de ez a figura... Első látásra késztetésem van, hogy meneküljek előle és semmi kellemes vonás nincs az arcán. Amikor a pap fiát egy ismeretlen férfi elvitte az iskolából, persze azonnal a legrosszabbra gondol és a férfi nyomába ered.
minden. A hozzám hasonló panda bolondok simán meg tudják nézni ezért.
vége az eddigiek közül. Dexter kimondja, hogy ő már nem akar más lenni. Az, aminek lennie kell. Aminek mi is látni akarjuk: a sorozatgyilkosnak, aki más gyilkosok végzetét jelenti. Abszolút pálcát tör az önbíráskodás mellett, de ebben a szuperhős filmekkel teli korban nem ezt tesszük minden? De. Ebben a részben is volt humor, Dexter és Tyrion - tudom, itt nem az a neve, de egyszerűen ez ugrik be a színészről - összecsapnak, és Uma Thurman is többet megmutathatott magából. A táncos poént is vettem. Ha John Travolta és tánc, kinek mi ugrik be? Az egyik biztos a Ponyvaregény lesz, amiben éppen Umával ropták nagyon is jellegzetesen. Annál több ízlésük volt, hogy ugyanezt lenyomják ebben is, de egy másik klasszikus Travolta-tánc bizony megjelent a zsarubálon. Szombat esti láz. Azt hiszem, az volt a címe, de a zene és a tánc élőbb, mint a film, legalábbis nekem. Stayin' Alive. Nagyon drukkolok is, hogy maradjanak New Yorkban, maradjon ez a zsarupáros is. Simán taníthatnák Harrisont az egyetemen... De, elkalandoztam. Volt vér, dráma, szorult helyzet és Dexter kivágta magát, szokás szerint. Szépen lezárták a szálakat és kaptunk egy jó évadzárót, ha jó pár színészt el is búcsúztattak most is, korábban is.
Egyszerűen nem látom, hogy itt bárkinek is jutna happy end vagy olyan vég, ami nekem tetszene. Soames feleségül vehette álmai nőjét, de a féltékenység közéjük fog állni. Olyan szépen megvoltak Párizsban, megvoltak a terveik, aztán a fiatalember rájött, hogy nem veszi be a gyomra, hogy a felesége a balettkarban, azokban a kis ruhákban mindenki előtt fellépjen. Ideig.óráig ki fogja magát beszélni, de ott baj lesz. Kivéve, ha hamar terhes lesz a felesége, állapotosan nem mehetne táncolni. De a lényeg, idillből megyünk a bajba. Jól érzékeltették is, hogy születik meg a féltékenység, ha még ok sincs rá. Jo meg máris gyötrődik a két családja között. Mondhatja azt a feleségének, hogy a korábbi szerelme és az ikreik nem lesz az életük része, de ő jó ember. Nem fogja tudni kikapcsolni a felelősségérzetét. Kétszínűnek is érzem, hogy a felesége simán elvárja, hogy az első házasságából született lányát az édesgyerekükként nevelik, Forsyte-örökösnő, miközben Jo gyerekei lennének az igazi Forsyte-ok, akikről hallani sem akar. Meg különben is, Jo lelkülete annyira nem fér össze a Forsyte elvekkel, ami megint látszott a befektetős résznél. Neki van lelke, az üzletben az meg nem kellene. És ott is csak nő a feszültség. A mellékszálak - pl. a nevelt lány buta kis eljegyzése az építésszel, annyira nem tud érdekelni. Az köt le, mi lesz Soames és Jo kapcsolataiban. Na, majd kiderül. Látvány, szappanopera, szép színészek. Ebben nincs változás. Csak a happy endbe vetett hitem lesz egyre kisebb.
hogy az Oxfordon végzett jogot. De rájött, hogy mi a szenvedélye - a nyomozás és bűnüldözés -, amit akkor is megtesz, ha a bátyja meghalt és ő a grófi cím, a britok, minden örököse és az apja nagyon nem nézi jó szemmel, hogy szereti és űzi a rendőri hivatást. Nem is jó a viszonyuk.