Minden napra egy film

Minden napra egy film

Mit várunk?

A Star is born

2018. június 15. - BBerni86

Péntek, lessünk is előre, mi az, amire majd valamikor moziba mehetünk.a_star_is_born.png

A heti ötletem A Star is born, ami meglep engem is. Egészen addig nem érdekelt, amíg nem láttam a trailert. De láttam, és most ez a film is várós nálam.

Amivel ezt elérte: Bradley Cooper hangja. Fájt leírnom, de megtettem. Az alapján, amit itt hallottam tőle, én kifejezetten várom a film zenei anyagát, az OST-re már nagyban fenem is a fogam. Miért is nem tudtam eddig, hogy ez van a színész torkában? Ha tudom, akkor talán nem alapítok Kill Will Klubot, amikor még az Aliasban játszott - mondanom se kell, ő volt Will.

A történetet különben már sokan feldolgozták, a leghíresebb a Barbra Streisand film, amit én még nem láttam, és biztos, hogy nem is nézem meg pótlólag az új előtt, majd esetleg utána. De akkor a történet: a sztár (Cooper) a kiégés szélén van, már a barátai is féltik. De akkor felfigyel egy lányra, gyémánttal a torkában, túl kevés önbizalommal. Ahogy ismerkedni kezd vele, nem csak a színpadra csábítja fel, de a NŐ is lesz az életében. Ha tippelnem kellene, mert a trailer ebben nem segít, majd a film, a nő hirtelen nagyobb sztár lesz, és lesznek ebből párkapcsolati zűrök.

Vonzó lehet az is, hogy a női főszerep Lady Gaga karmai között landolt. Ezzel kapcsolatban nem tudom még, hogy érzek. Volt száma, amit bírtam, lehet, hogy jó lesz. Ki fog derülni.

Mert tuti, hogy megnézem majd. Várhatóan 2018 őszén.

https://www.youtube.com/watch?v=nSbzyEJ8X9E

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr814041888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása