Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2018. június 27. - BBerni86
  • És mi lesz, ha a kölykök nem tudják tartani az iramot? Mind tudjuk, hogy messze vagyunk az éremtől, de nem akarunk leégni sem.
  • Így van.
  • Így igaz.
  • Négy éve az olimpiai csapatunk kikapott a cseh B válogatottól 15 – 1-re. Már megbocsáss, de szerintem ennél jobban nem éghetünk le. (Csoda a jégen)

 

  • Nem érdekel. Hamarosan a képes sport címoldalán leszek. A fotós azt mondta, hogy rendkívül kifejező az arcom. Igen, egy sztori tükröződik rajta.
  • Igen, egy tragédia!
  • Egy rémregény! (Majd, ha fagy)

 

  • Istenem, ezt a nőt halálra kövezték, mert házasságon kívül esett teherbe. Ezt csinálják a tálibok a nőkkel Afganisztánban.
  • Istenem, csak kapcsold ki azt a szart.
  • Ezt adták nekünk információként.
  • Ez nem információ, hanem motiváció. És nekem abból van kéttoronynyi. (12 katona)

 

  • Doktor! Levelet hoztam Önnek!
  • Később, ha nem haragszik.
  • Ez madame Rémy-é, vagyis sürgős. Négy nap van november 11-ig, úgyhogy…
  • És?
  • És? Madame Rémy évente kétszer vendégül látja a falut. (…) Csak hogy tudja, nem lehet távol maradni. Egyébként nem is hagy kétséget, ott van a harmadik sorban.
  • Mi? Maga elolvassa a leveleket, amiket kihord?
  • Miért? Végtére is postás vagyok. Én felelek a hírekért, amiket viszek. (Doktor Knock)

 

És ez az ijesztő dekoráció… Ez itt. Rosszabb a Mona Lisánál. A szemei mindenhova követnek. És nem a jó értelemben. De ha eltekint néhány bútortól, és hogy a ház egy sorozatgyilkosé volt… Szerencsére még nem találtunk hullát. (Supergirl)

 

  • Elengedhetem a személyzetet?
  • Nem tudom. Nem éhes?
  • Általában lent eszem.
  • Kérem, ez nem a Downton Abbey. (Dynasty)

 

  • Hogy bírják a lábaid?
  • Majd elmondom, ha már érzem őket. (Csoda a jégen)

 

  • Ha meghalsz, a feleséged nagyon sajnálná, hogy nem írtad meg azt a levelet.
  • Megígértem neki, hogy hazamegyek. Nem írom meg, hogy megszegtem az ígéretem. (12 katona)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr8014069401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása