Minden napra egy film

Minden napra egy film

Legion

2. évad

2018. június 30. - BBerni86

Természetfeletti képességes, harcolós, kapcsolatos.

Farouk elszabadult, és vele tart Lenny és Oliver is. A csapat nem sejti, mire készülnek, csak azt, hogy baj lesz belőle. Meg kell őket állítani, így szövetséget kötnek Debussy csapatával. David azonban egy látomás miatt más irányba hajlik: a jövőbeli Sid jött el hozzá, és kéri a segítségét. Mert valami nagyon rossz fog történni, ha most nem állítják meg. De ehhez nem elfognia, hanem segítenie kell Farouk terveit. A jelenlegi Sidney ugyan nem érti, de hajlandó bízni a szerelmében és a látomásban. Közben meg kell küzdeniük a szerzetessel, aki megfertőzi az embereket, és fogcsattogtató bábokká teszi a többieket. Segíteni kell Carynek, akit kifordítottak. De a végén még sem az várja őket, amire számítottak: David kénytelen szembenézni pár téveszmével – vagy éppen most keletkezik pár?legion.jpg

Ehhez a sorozathoz nagyon nem tudom, mit tudnék hozzátenni. Még csak azt sem merem állítani, hogy mindent értettem belőle. Tavaly se fért könnyen bele egy kategóriába se, de idén teljes volt az agymenés. Ami azért az én logikát szerető agyamnak nem volt olyan könnyen befogadható és feldolgozható.

Kezdve azzal, hogy a cselekményben teljes kaotikusság uralkodott el. Volt egy szál, Farouk üldözése. Erre rácsatlakozott Sidney jövőbeli énjének víziója. Ez az, amit felfogtam. De minden más… az a fura szerzetes. A téveszmékről való elmélkedés, ami egy ponton megfertőzte a szereplőket? Vagy mégse? Azokat egyszerűen nehéz volt bárhova is tenni.

Események voltak, minden rész mozgalmasra sikerült, de hogy a nagy egészbe hogyan illeszkednek bele, nekem gyakran magas volt. Most nincs meg az élmény, mint tavaly, hogy végre összeállt a mozaik és mindent értek. Most csak a nagy káosz van a fejemben, és próbálom valahogy a főszálra ráhúzni az eseményeket. Nem megy mindig.

Egyre nagyobb gond nekem az is, hogy Sidney az agyamra megy. David is selejtes, nem véletlenül ült elmegyógyintézetben évekig, de a lány sok helyen rosszabb. Mégis, mit akar? Az egyik percben mindent megoldana a szerelmével, a másikban mindenben hitelt ad a sorozat főellenségének? Mi volt az, amikor Farouk az egérrel súgott valamit neki? David mosta az agyát, vagy Farouk, vagy mi van? És a jövőbeli énje?

Nekem ott már teljesen elveszik a logika. Ha a jövőbeli énje arra akar figyelmeztetni, hogy David az igazi főgonosz, akkor minek fekszik le vele, meg játssza a szerelmes nőt? Egyszerűen képtelen vagyok felfogni.

Ok, annyira utána olvastam a sorozatnak, hogy tudom, David a képregényekben negatív karakter. Akkor ez az évad arról szólt, hogyan válik belőle szupergonosz? Mert tulajdonképpen valami olyasmiért akarják már előre is büntetni, amit a jövőről sejtenek és amit Farouk elhintett nekik. Még a végén is fogtam a fejem, hogy most mi van.

Ami miatt néztem, mert ilyesmi nagyon kevés van a tévében: a látványvilág, a vizuális megoldásaik. Farouk és David párviadala a végén kifejezetten menő lett, szinte klippes, de volt itt minden, csak bírja az ember szeme feldolgozni.

Dan Stevens a Downton óta kedvenc, bár Matthew Crowley köröket ver Davidre a listámon.

Egyszer végignéztem, de inkább szenvedtem, mint szórakoztam. És lesz 3. évad is.

 

Legion - 5/2 a látvány még mindig egyedi, a színészek még mindig jók, de a sztori… nem tetszett.

https://www.youtube.com/watch?v=HmBIn9De-Yc

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr5414083013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2020.05.20. 12:21:30

Emelték a téteket az első évad után rendesen.
Ami a legjobb volt az Faruk. Mostanra Vezéri, Bíboremberi magasságokba emelkedett, mint képregényes mozgóképes ellenfél. Szegény MCU meg egyre messzebb a minőségi gonoszoktól...
Jöhet a harmadik évad.
süti beállítások módosítása