Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2018. augusztus 08. - BBerni86
  • Kyle: Várjatok, srácok, egy pillanat!
  • Moody: Várjunk. Most mi van, Pavarotti?
  • Kyle: Mr. Moody, Dani és én dolgozunk valamin, amit szeretnénk megmutatni.
  • Dani: Kyle, mit művelsz?
  • Moody: Kyle, rég ez a munkám. Szerintem tudom, melyik dal lesz a legjobb a csapatnak.
  • Kyle: Tudom, de ezt a dalt Dani írta és nagyon jó, Mr. Moody… csak hallgassa meg!
  • Moody: Elhiszem, hogy jó. De tudod, a jelenlegi dalunk különleges a számomra.
  • Kyle: Miért?
  • Moody: Mert egyszer én is énekeltem.
  • Kyle: Kinek?
  • Moody: Mr. Pookins-nak.
  • Kyle: Kicsoda ez a Mr. Pookins?
  • Moody: A macskám!
  • Kyle: Maga a macskájának énekelt?
  • Moody: A halott macskámnak. Ezt a dalt énekeltem a temetésén.
  • Kyle: Sajnálom.
  • Moody: Öngyilkos lett. (Status update)

 

  • Az a gondom (…)
  • Tudom, mi a gondod.
  • Nem tudod, mi a gondom.
  • Az a gondod, hogy bejön neked.
  • Látod? Tévedsz! Nem ez a gond. Mert nem az van, hogy bejön nekem. A gond az, hogy imádom, és gyereket akarok tőle és majd tologatni akarom tolószékben és szétszórni a hamvait! (Mamma mia 2.)

 

  • Meddig akarja elhitetni vele, hogy maga a vezető partner?
  • Nem tudom. 2-3 évig. Anyám 10 évig hitte, hogy apám alelnök! Meg lehet csinálni! (Suits)

 

Küldjenek orvost a kantinba. (…) Hagyja az orvost. Inkább papot küldjön. (Paddington 2.)

 

  • Keresünk egy nagyobb helyet, és végre összeköltözünk. Többé nem teszünk úgy, mintha menne nekünk részidőben. Együtt élünk, míg meg nem halunk. Ez a javaslatom. Mit mondasz?
  • Csak egy kérdésem van.
  • Micsoda?
  • Trumpra szavaztál? (The Good Fight)

 

  • Felfedeztem neked egy-két helyi tehetséget. Mit szólsz ahhoz a sráchoz? Azt hiszem, Marknak hívják és marketinges, vagy micsoda.
  • Mark egy marketinges?
  • Trey pedig tréner. (Végzetes edzés)

 

Megölöm, Eddie! Meg fogom ölni. Megölöm és feldarabolom a hulláját. Segítesz feldarabolni a hulláját, ugye? (Take two)

 

Semmi vendég, csak mi. Meg egy hegynyi kaja. Kezdem azt hinni, hogy az én lelki társam a szénhidrát. (Mamma mia 2.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr3814162395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása