Minden napra egy film

Minden napra egy film

GameDay

Trailer dumák

2018. augusztus 18. - BBerni86

Mai játékunk: következik 10 mondat, amely trailerben hangzott el. Ráismertek a filmre?

1: Az életed egy valóra vált álom, DP. Igazi példakép vagy. Erős combok. Csodás barátnő.

2: Megérdemlik ezek az állatok, hogy ugyanolyan védelem alá kerüljenek, mint más fajok?

3: Ha nem hallanak, nem tudnak levadászni.

4: - Te mész lent, én fent. - Nekem vannak szárnyaim! Miért én menjek lent?

5: Csak életet akarok hozni ebbe a házba!

6: Azért hoztalak ide titeket, mert nem bánom, ha idegenek halnak meg, ha ez azt jelenti, hogy én életben maradhatok.

7: - Ha maradni akarsz, csak rossz embereket bánthatsz. – Meglátjuk. Ahogy én látom, bármit megtehetünk, amit akarunk.

8: Ennek a börtönnek látszólag nincs gyenge pontja.

9: Olyan vagyok, mint te. Azt leszámítva, hogy van egy nagy titkom. Senki sem tudja, hogy meleg vagyok.

10: Apám világítótorony őr volt. Anyám pedig királynő. De az élet néha összehoz embereket.

 

Megoldások – szokás szerint fehérrel, jelöld ki a láthatóságért!

1: Deadpool 2.

2: Jurassic World 2. Bukott birodalom

3: Hang nélkül

4: A Hangya és a Darázs

5: anyám!

6: Felelsz vagy mersz (2018)

7: Venom

8: Szupercella 2. Hades

9: Kszi, Simon

10: Aquaman

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr10014171975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása