Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2018. szeptember 12. - BBerni86
  • Jól olvasom? Mindent rám hagy?
  • Meglepődött?
  • Azt hiszem meg vagyok hatva.
  • A végén van néhány direktíva, amit át kellene néznie.
  • Utasítások arra, mit kell csinálni a kisagyával?
  • És a méheimmel. Szükségük lesz egy valódi otthonra.
  • Itt az áll, hogy el kellene adnom a házat, ha nem tudom kifizetni az adókat a külföldi részvényei után. Ez egy nagyon értékes ház. Miféle adókról beszélünk?
  • Amikor nagykorú lettem, az apám rám hagyott néhány részvényt, mellyel a Nikkei-n kereskednek. A holdingok akkoriban elég vagyonosak voltak. Gyanítom, hogy még mindig azok.
  • Gyanítja? Oké, nem akarok faragatlan lenni, de ha magát megölik, hányféle oka lesz a rendőrségnek engem gyanúsítani? (Elementary)

 

  • Utálok vándor bűvészkedni. Úgy érzem magam, mintha pincér lennék egy tál ráksalátával. Tudod, hogy Vegasban minden este 5000 ember előtt léptem fel?
  • És ez lett belőled. Megmentesz egy ártatlan nőt és egy ország esélyét a demokráciára.
  • Tudod, igazad van. Még mindig fantasztikus vagyok. (Deception)

 

  • Rendet a fedélzeten, a pokolba is! Rakják rendbe ezt a kócerájt! És csípjék ki magukat! (Elfordul, levéllel a kezében Becky és a menye felé.) A nővérem.
  • Jaj, uram, csak nem halt meg?
  • Bár úgy lenne! Idejön. (Vanity Fair)

 

  • Köszönöm, hogy eljött.
  • Uh, hogyne. Épp ráértem, elnök úr.
  • Szóval… Bourbonos féle?
  • Húsz perccel ezelőtt azt hittem, halott féle vagyok. (Shooter)

 

  • Világklasszis apa lesz!
  • Bizony! És minden percének részese akarok lenni, úgyhogy nézzen utána, mi kell ahhoz, hogy valaki bába lehessen!
  • Ha azt hiszi, hogy világra segíteném a gyerekét, akkor ezt jól benézte.
  • Nem maga, én!
  • Én leléptem.
  • Mi az? Azt hiszi, nem lennék rá képes?
  • Tudom, hogy nem. (Suits)

 

  • Apu, elfelejtettem fogat mosni.
  • Mutasd csak! Ó, kis tejfogacskák. Úgyis ki fog hullani az összes. (Fiam nélkül soha)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr8014221769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása