Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2018. október 17. - BBerni86

(Sheldon elmeséli apjának a családi asztalnál, miről beszélt a pappal a misén.)

Sheldon: És akkor azt mondtam, a polipoknak nem kell megkeresztelkedniük, mert rájuk nincs hatással az eredendő bűn.

Húg: Kár, hogy nem voltál ott, Jeff atya majdnem sírva fakadt.

Apa: Már sajnálom, hogy kihagytam.

Anya: A te hibád. Miért voltál másnapos?

Apa: Vagy Istené. Miért tette a vasárnap reggelt szombat este utánra? (Young Sheldon)

 

(Még a búcsúbeszédben is lehet mosolygós emlék.)

Képtelen volt hinni a véletlenben, még a találkozásunk esetében sem. Az emberek mindig azt hitték, Jon, Gary, Rome és én egy egyetemre jártunk. Erre Jon mindig így válaszolt: Szerintetek ezek a barmok bejutottak volna a Harvardra? (A million little thing)

 

(Han és Chummy először repülnek együtt, mint pilóta és segédje.)

Mióta tudsz te repülni? Már 190 éves vagy? Jól tartod magad! (Solo)

 

(A betegágyban az apa nosztalgiázik kicsit a lányai előtt.)

  • Azon a nyáron, 1961-ben.
  • Már megint jön az a bécsi sztori.
  • Életem szerelmével találkoztam Bécsben.
  • De a mama azt mondta, hogy Barcelonában ismert meg.
  • Igen, ez így igaz. De Bécsben összejöttem egy dögös táncosnővel. (Átejtve)

 

(Az új főnök beszélget az egyik sebészével.)

  • Az ön helyében, ha elemeznem kellett volna a teljesítményünket, én is ugyanezt tettem volna.
  • És a teljesítmény alatt azt érti, hogy ott a legnagyobb halálozási és fertőzési arány New Yorkban? Mert ez Beyonce szintű teljesítmény, persze, ha Beyonce, tudja, embereket ölne. (New Amsterdam)

 

(Toby a termékenységi szakértővel szembeni kínos beszélgetéskor is őrzi a humorát.)

  • Mióta szed antidepresszánst?
  • 6 éve.
  • Lehetséges, hogy ez okozza a spermiumok csökkentett számát.
  • Az is lehetséges, hogy megelőzik, hogy folyamatosan sírjak, tehát… (This is us)

 

(Penny és Leonard tesztet olvasnak együtt, téma: mennyire ismerik egymást.)

Hogy álltok a háziállatokkal? Hát, tizenöt évig viseltem gondját Sheldonnak, és csak kétszer harapott meg. (Agymenők)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr7414294475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása