Minden napra egy film

Minden napra egy film

Hívatlanok 2.

Éjjeli préda

2018. október 25. - BBerni86

Családi menekülős, maszkos gyilkossal küzdős.

Mike és Cindy nehéz döntést kell, hogy meghozzanak: kamasz lányuk, Kinsey sok problémát okoz, rossz társaságba keveredett. Hogy megmentsék, bentlakásos iskolába íratnák. Családi programként, a fiukkal kiegészülve el is indulnak megnézni az iskolát. Rokonoknál, egy kempingben szállnak meg az út közben. Szezonon kívül vannak, csak ők vannak a kihalt telepen. Este egy különös lány kopog be hozzájuk, de el is megy. Mire a család észbe kap, a lány maszkban visszatért két társával, és vadászni kezd rájuk. Nincsenek indokok, csak nyers kegyetlenség és a rohanás a semmibe. A szülők a gyerekeiket igyekeznek menteni, a testvérek hivatlanok2.jpgegymást óvják, míg a maszkosok egyre közelednek.

Komolyan törtem a fejem, milyen emlékeim maradtak az első részről. Eljutottam addig, hogy semmi. Valószínűleg láttam, megvan a horror filmek között, de nem emlékszem rá. Így, mondhatni tiszta lappal álltam neki a folytatásnak, hiszen nem tudtam, mire számíthatok.

Azért annyira előzetesen rákerestem, hogy a két rész nem függ össze, így nem is olyan nagy baj, hogy a Hívatlanok cselekménye nem ugrik be.

Most pedig azt mondom, bár ez az Éjjeli préda is hamar elveszne a memóriám kukájában. Nem vagyok elégedett az utóbbi időszak siker horrorainak többségével, de ezt látva komolyan visszasírtam az apácás démonos riogatást.

Kezdve azzal, hogy a cselekmény szinte semmi. Kapunk egy nagyon tipikus családi drámát, amiben van egy sértett kamasz, aki nagyon haragszik a szüleire – már meg is tippeltem, ha valaki túléli a családból, az a lány lesz, aki komolyan meg is bánja majd, hogy úgy viselkedett a szüleivel, ahogy. Majd jön a kemping és a maszkosok, akik annyira szimpla gyilkosok, hogy nem érdekeltek. Bejönnek, és gyilkolnak. Mert miért ne? Még csak arzenáljuk sincs, jó nekik egy szimpla kés, egy autó, meg se erőltetik magukat. Pillanatok alatt unni kezdtem.

De lett rosszabb is! Mert elkezdett átmenni röhejesbe, ami egy horror filmnek nem áll jó, kivéve, ha horror komédia, de itt erről szó sem volt! Nem is tudom eldönteni, melyik jelenetet találtam a legröhejesebbnek. Luke medencés haldoklását, vagy a gyilkost, akit fel lehet robbantani, de akkor is hajt utánad a lángoló kocsival, és a látványos összezuhanása után is lesből lecsap egy késsel… borzalmas, egyszerűen nem találok jobb jelzőt.

Ráadásul még csak szimpatizálni se tudtam a családdal. Ahhoz túl keveset tudtam meg róluk, kimerült annyiba, hogy a lánynak magániskolába kell menni. Az elején még abba se voltam biztos, hogy tényleg családtagok. Amíg nem kezdték el Mike-ot a srácok apának hívni, már elméletem is volt, hogy az anyjuk második férje, a gyerekeknek nem vérrokona. Pedig de. Gondolhatjátok, mennyire jó a karakterépítés, ha még a családi viszonyokat se láttam át egyből! (Se a gyilkosnak, se a menekülőnek nem tudtam drukkolni. Gáz!)

Általában az ismert arcok felfedezését is díjazom egy filmen, de most ezzel se éreztem jobban magam. Christina Hendricks már a Mad Men részekbe se volt szimpatikus. Martin Henderson játszott olyan filmbe, amit bírok, de most csak az jutott róla eszembe, hogy nagyon megöregedett. A többiek meg ismeretlenek. Azok is maradnak, hogy gonosz legyek!

Nekem nagyon nem tetszett, ehhez képest a Látlak is halálosan rémisztő.

 

Hívatlanok 2. Éjjeli préda - 5/1 régi típusú trash horror, amit untam is, nem is véres, a színészek és karakterek is fájtak.

https://www.youtube.com/watch?v=pBjc1g-CZKw

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr5914320591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása