Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2019. szeptember 11. - BBerni86

Néha úgy érzem, erről szól az élet. Hibázol, és mindent megteszel, hogy rendbe hozd. (13 Reasons Why)

 

(Hogy lett neve az emberiség vesztét okozható aszteroidának?)

  • Aki felfedezi, azé a névadás joga?
  • Igen, így van, jól tudja.
  • Dottie-nak keresztelem, a feleségem után. Egy vérszívó büdös banya és nincs előle menekvés. (Armageddon)

 

A gonosz sok álarcot hord, és egy sem olyan veszélyes, mint az erény álarca. (Az Álmosvölgy legendája)

 

(Deke menekülni próbál, de a gébicsek nem hagyják. Mack rádión próbál segíteni, Deke meg nem sokkolni, mennyire komoly a helyzet.)

  • Hagyj engem békén!
  • Minden rendben?
  • Igen, csak volt egy kis zombi lázadás, de már elintéztem. (Agents of SHIELD)

 

Hé, fritz, ezt a csatát én nyerem. (Overlord)

 

(Clay már belefáradt a küzdelembe, amit az igazgatónak ki is fejt.)

  • Nem akarsz visszajönni?
  • Mi jó ért itt engem? Mire jó a gimi? Az elmúlt pár évben megtanultam, hogy szar az élet. Ne akarjunk segíteni! (13 Reasons Why)

 

  • Nem kell mindjárt rosszra gondolni.
  • Nem kell. De olyan jól esik! (A mi kis falunk)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr2015031298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása