Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2019. szeptember 25. - BBerni86

Sok-sok dolgot láttam ebben a világban, amit a tudomány nem képes megmagyarázni. Az embereknek szükségük van rá, hogy higgyenek valamiben. Ha elég hosszan és elég erősen hiszel valamiben, az valósággá válik. (Itsy Bitsy)

 

(Hogy indult Schwarzenegger színészi karrierje? Egy reklámmal, volt is előtte idegeskedés.)

  • Csak szép sorjában mond a szöveged!
  • Csak idegesíted őt, Joe.
  • Mivel?
  • Én nem vagyok színész.
  • Akkor ne színészkedj!
  • Csak légy önmagad, Arnold!
  • Azt mondtad nekik, hogy német Shakespeare színész vagyok. Összezavarsz.
  • Arnold, ez itt Hollywood. Senki nem tudja, hogy egy parkban játszol Shakespeare-t, vagy az átkozott garázsodban. Csak húzd ki magad, mosolyogj, és rendben lesz minden! (Bigger)

 

(Louis még egy temetésen is képes beszólni, ha csak egy magánbeszélgetés keretében is.)

  • Még sosem láttam Harvey-t ilyennek. Kár, hogy ilyen körülmények között, de ugyanakkor, nagyon megható volt.
  • Az lehet, de én nem szeretem Supermant átlagosnak látni. (Suits)

 

(A húg nem érti a nővére viselkedését, de nem is akarja.)

  • Csak tinédzser. Kell neki a saját tér. Majd megérted, ha te is annyi idős leszel.
  • Inkább ölj meg, ha én is ilyen leszek. (Into the Dark)

 

(Minek az embernek ellenség, ha barátai is vannak? Még a kedvesnek szánt megjegyzéseknek is akad éle.)

  • Bölcsen állsz a dologhoz. Talán indulhatnál a választáson.
  • Melyik posztra? A városi kurváéra?
  • Te lennél a befutó. (The Deuce)

 

(Erikát idegesítő a polgármester légző gyakorlata, amire Janó utasította.)

  • Muszáj ezt?
  • Orvosi előírás.
  • Milyen orvos írja elő, hogy maga hörögjön?
  • Állat. (A mi kis falunk)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr3515113790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása