Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2019. október 02. - BBerni86

(Árpád lemondana minden vagyonról, hogy élhesse a saját életét. A trükk bejönni látszik, de a szervező nem érti, miért mondana le milliárdokról.)

  • Van, akinek való a pénz, van, akinek nem.
  • Ennek a csövesnek talán való?
  • Ha nem, az az ő baja. Engem megint szörnyeteggé tenne.
  • Ó, értem. A pénz rossz dolog, és a hatalom gonosszá tesz. Maga egy valódi kispolgár.
  • Nézze. Egyszer már elszúrtam. Most kaptam egy második esélyt. Miért követném el ugyanazt a hibát? (Egy másik életben)

 

(Bundy leveszi a lényeget abból, szerinte miért akarják most halálra ítélni, választási évben.)

Nemrég dedikáltam a saját körözési fotómat. Népszerűbb vagyok, mint a Disney World. (Átkozottul veszett, sokkolóan gonosz és hitvány)

 

(Vigyázz, mit kívánsz, mert a végén teljesül.)

  • Még mindig azt hiszi, hogy Johnnak mononukleózisa van?
  • Muszáj volt valami fertőzőt kitalálni, hogy ne akarja meglátogatni.
  • Ravasz.
  • Kösz.
  • Jól hazudsz. Csinálhatnád gyakrabban.
  • Tetszik a fülbevalód. (Young Sheldon)

 

(Az apa az első unokája születése után nosztalgiázni akar, a fia negatív/realista szemlélete nem érdekli.)

  • Lehetek őszinte? Anyáddal igazából Dawn-t nem terveztük be. Az az igazság, hogy téged sem nagyon akartunk. De végül minden megoldódott.
  • Fater, a lányod narkós. Én meg zacskóba kulázok.
  • Tudod, mit mondanak erre? Hogy a pohár mindig félig tele. (A kokainkölyök)

 

(A csöves, az utolsó túlélő, a zombik győzelmekor sem tudja sajnálni az embereket.)

Zombik. Az anyagias emberek maradványai. Szerintem mindvégig zombik voltak. (The dead don’t die)

 

(Lee még az egyetlen barátjának is beszól.)

  • Nekem nem volt kapcsolatom több éve. Elég nehéz ismerkedni az én koromban, már kopaszodom.
  • Nem hiszem, hogy ez a valódi oka. (Megbocsátasz valaha?)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr815163786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása