Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2019. november 06. - BBerni86

És ez a te bajod. Azt hiszed, az élet egy ügy, amit meg kell oldani. Néha csak egy tragédia, amit el kell viselni. (Prodigal Son)

 

(A szakítás sosem jó, pláne, ha az ember veje viccelődne is.)

  • A pasik nem szakítanak velem. Az az én dolgom!
  • Szerintem jó, hogy a te korodban szerzel még új tapasztalatokat.
  • Ha így folytatod, te nem éred meg az én koromat. (Young Sheldon)

 

(Patyomkin a maga módszereivel udvarol, és kimondja, amit gondol.)

  • Arcátlan beszéd.
  • Csak őszinte. A kettő hasonlóan fest. Teljes őszinteség nélkül nincsen igaz szerelem. (Catherine the Great)

 

(Az önbizalom sosem hátrány, pláne, egy sebésznek.)

  • A srác mellkasán acélrúd megy keresztül. Általában nem élnek túl ilyet.
  • Rossz hozzáállás. Ez az én műtőm, az én kimenetelem, szerintem élni fog.
  • Értettem!
  • Gyerünk, Pravesh! Élő betegre van szükségem. Nem műthetek halott embert. Vagyis tudnék, de minek? (The Resident)

 

(Lucas humorral kezeli, amikor az anyja ruhákról kérdezi.)

  • Na, jó. Ez mit mondana neked?
  • Anyám megőrült. Azt hiszi, hogy a ruhák beszélnek. (Tuti gimi)

 

(Steve bebörtönözve az amazonok között is elemében van, és kiakasztja az őreit.)

Gondoltak már arra, hogy nyaralóhelyet üzemeltessenek? Mert van egy barátom, Etta, aki a karját is odaadná egy szigetért, ami tele van női testépítőkkel. (Wonder Woman: Vérvonalak)

 

(A nyomozónak leesik a lényeg a megbeszélésből.)

  • A gyilkos Axel kedvére akar tenni.
  • Logikus. Jackie-vel volt egy macskánk, amelyik döglött egeret hagyott minden reggel a bejáratnál, mintha ajándékot hozna nekünk.
  • Igen. A tökéletes metafora.
  • Hátborzongató macska. (Prodigal Son)

 

Jól van, Chucky! Játszani akarsz? Játsszunk! (Gyerekjáték)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr1615261920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása