Minden napra egy film

Minden napra egy film

The Flash

5. évad

2019. november 30. - BBerni86

Képességes, családos, bűnüldözős.

Új speedster segít be Barry egyik küldetésén. Hamarosan kiderül, hogy a lány a jövőből érkezett, és Barry és Iris lánya. Ő mondja el, hogy az apja rejtélyesen eltűnt még gyerekkorában, és évekig nem sejtette, mit örökölt tőle, illetve ki volt Barry igazából. A múltba jött, hogy segítsen megváltoztatni a jövőt. A család hamar befogadja, és 11_30theflash.jpgsorokkkegyütt vetik bele magukat az új szupergonosz, Cicada elfogásába, aki a sötét anyagot képe manipulálni, és van egy elpusztíthatatlan tőre is, amivel minden képességet képes blokkolni. Célja, hogy minden metát elpusztítson. Míg ezen dolgoznak, Caitlin megtudja az igazat a családjáról és Killer Frostról, Cisco ellenszert keres a képességekre. Közben Nora is titkolózik, ami a kezdetektől felkelti a csapat segítségére érkezett mesterdetektív, Sherloque Wells figyelmét.

Sokat változott az ízlésem az Arrow sorozatok terén: amelyek egykor a legkevésbé tetszettek, most azokat nézem szívesebben. A Legends of Tomorrow a jelenlegi kedvencem, és még a Flash kalandjait is előbb megnéztem, mint Oliver Queen aktuális kalandjait, noha azt a szériát idén már zárják. Pedig még mindig jobban bejön nekem az Arrow komorabb tónusa, mint a Flash könnyedsége.

Az 5. évad most sem lett kevésbé megosztó számomra. Miközben egyes dolgokat nagyon tudtam szeretni benne, másokon komolyan kiakadtam. Van benne jó, de komoly szemét is. Válogassuk csak kicsit ki!

Az évad alaptörténete még tetszett is volna. Ugyan Nora elsőre nagyon nem volt szimpatikus, és megállapítottam, hogy nagyon merítettek a Halálos iramban filmek örökségéből, azért hamar megbarátkoztam a karakterrel. Ami különben nem kicsit a színésznő érdeme, Jessica Parker Kennedy nagyon eltalálta, hogy egy pörgő, néha kicsit gyerekes, máskor egészen hősies, szerethető karaktert játszott. Amikor lelkes Flash rajongó, akkor bírtam a legjobban. Abban benne volt a gyermeki csodavárás. Cicada erős ellenfél volt, és elnyomtam magamban, hogy a hörgéssel és a maszkkal mennyire idézi fel bennem Bane (Batman egyik ellenfele) alakját. Tetszett az a szál, amit Nora titkolt, és a tervet a lány mögött álló embertől. Az még fondorlatos is volt, mert Cicada vonalán előre lehetett tudni a történéseket.

De, ha már Cicada és Nora – a Halálos iramban jelmondata lehetne, hogy a család minden előtt. Itt is ez lehetne a szlogen, ami kifejezetten idegesített is. Idén nagyon pörögtek azon, hogy Iris és Barry milyen szülők, és nagy volt a családi szeretet faktor a lányukkal. Ugyanezt csinálták Cicada és a nevelt lánya kapcsolatában. Azért sem voltam oda, hogy itt mindenki lányos apa. Barry, Oliver, Cicada, West nyomozó… a Supergirl női erő vonalát pedig még nem is említettem és Batwoman nemét se ragoztam. Az új, tervezett sorozat is a csajokról szólna. Teljesen elment ebbe az irányba az univerzum, ez már túl sok nekem.

De a részekbe volt humor, helyenként még kifejezetten izgalmas is lett. Így elnéztem.

Ami viszont bántotta a szemem: nagyon béna a sorozat külleme. A nagy dobásnak szánt Gorilla vs. Cápakirály harc egészen röhejes lett, de Killer Frost külleme is simán mesefilmes, ami inkább az Utódokba illene, nem egy ilyen sorozatba.

Szerettem is, idegesített is, de inkább szórakoztatott szerencsére.

 

The Flash - 5/3,5 a történettel elvoltam, bár néha komolytalan. A látvány ellenben helyenként siralmas.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr9615331604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása