Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2020. március 11. - BBerni86

 (A bíró és Trevor elmerülnek egy beszélgetésben.)

  • Maga tehát egy született Belmont. A családjáról szóló történeteken nőttem fel.
  • Ijesztő esti meséken?
  • A legtöbbjük igen. Tudja, itt még mindig mesélik őket, csak más befejezéssel. Úgy végződnek: „A Belmontok már nem menthetnek meg, és ha nem vagy jó, jön és felfal a fenevad.”
  • Jézusom!
  • Igen. A lindenfeldiek nagyon egyszerű emberek. Kegyetlenül őszinték.
  • Nem közülük való?
  • Nem igazán. Nem lehet közéjük tartozni, és vezetni is őket. Vezetőként mindig elkülönítenek a többiektől. Itt születtem, tehát lindenfeldinek mondhatom magam. A családom még fiatalkoromban elköltözött. A fővárosba költöztünk. Amikor elmentünk, azt hittem, sosem látom viszont ezt a helyet.
  • Ezt hittem én is, amikor elhagytam a régi házamat. Az embert furamód utolérik a régi helyek.
  • Bizonyára. Ahogy az utak is körbeérnek. (Castlevania)

 

Finch arra tanított, hogy a legváratlanabb helyeken is akad szépség. És hogy vannak ragyogó helyek a sötét időkben is. És ha egy sincs, lehetsz te magad a ragyogó hely, tele végtelen lehetőséggel. (All the bright places)

 

(A műsorvezetőnek a szerkesztő ad némi tippet a műsor átvariálása miatt is.)

  •  Társam lesz? Miért vesznek fel valakit? Magányos farkas vagyok!
  • Nyugi, igazi profi vagy, csak időnként karótnyelt.
  • Nem vagyok karótnyelt!
  • Hidd el, sosem kérném senkitől, hogy spiccesen jöjjön be, de nálad néha erős kísértést érzek.
  • Jó, akkor hozz piát! Hozna nekem valaki pálinkát?
  • Nem kérünk pálinkát! Csak viccel. (Kutya egy nyár)

 

Sok olyan ember van itt, aki az elképzelhető legrosszabb dolgokon ment keresztül. De harcoltak, küzdöttek, és keményen dolgoztak, hogy legyen egy esélyük mindent beleadni. Nem csak a sikerért vagy a győzelemért harcolsz. Hanem hogy megmutasd a világnak, hogy vagy valaki. Átélhetsz valamit az életben, átélhetsz erőszakot, átélhetsz bántalmazást, átmehetsz bármin, de fel tudsz állni, és meg tudod mutatni, hogy hiába kaptál ütéseket, tudsz járni. Lehet, hogy csak mászol, de akkor is megcsinálod. (Cheer)

 

(Kate nem túl boldog, hogy a bárból ismerős rámenős férfi lesz a kísérője.)

  • De én úgy tudtam, hogy ez egy...
  • … luxusszafari pároknak? Légifuvarral együtt.
  • Á, maga a pilóta.
  • Ma én.
  • Ki az a Kirk? (A gép neve az oldalára van festve.)
  • Kirk kapitány a Star Trekből. Mert mi eljutunk oda, ahova turista még nem merészkedett. (Karácsony a vadonban) 

 

A világmegváltás, amint kiderült, igen kemény. Tudják, csomó túlóra, ócska bér és a világ talán nem is akarja, hogy megváltsák. Ott belül mindannyiunkban farkasfalkák és birkanyájak vándorolnak, méltányosak akarunk lenni, de mégis nyerni is akarunk. Igazságosak akarunk lenni, de előre is jutni. Ez a mi küzdelmünk. Ám eljön az a pont, amikor könnyebbnek tűnik csak magunkat megmenteni. (Pénzmosó)

 

Ha van istened, akkor nyilván démonod is van, és ha Isten alkotott mindent, akkor a poklot is ő hozta létre. (Castlevania)

 

(Laci újabb húzása újra csak balul sül el.)

  • Jó reggelt!
  • Szia. Mi ez a szag?
  • Kölni. Otthon találtam. Tetszik?
  • A tisztítószerek  között?
  • Azért nem olyan rossz ez...
  • De! Minek raktad magadra ezt a förtelmet?
  • Mert elegem van belőle, hogy semmi sikerem a nőknél.
  • Azt találtad ki, hogy ezzel megölöd az összeset?

(Még beszélgetnek, majd érkezik Károly is.)

  • A görény térden állva könyörögne a receptért. Mi ez a bűz?
  • Laci.
  • Laci kölnije. (A mi kis falunk)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr5615500808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása