Minden napra egy film

Minden napra egy film

Mit várunk?

2021. március 19. - BBerni86

Cím: Mortal Kombat

Készítők: nem mondhatnám, hogy a készítők vagy a cast olyan nagyon behúzna. Elég nagy sorozatnéző vagyok, így Gaius az Into the Badlandsből (Lewis Tan) azért nekem mond valamit, de a legtöbb színészt most látom majd először. Az azért biztató, hogy sokuknak van harcművészet a múltjában. A producerek közt is akad olyan, akihez köthető olyan film, amit szerettem.mit_4.png

Műfaj: akció, sci-fi

Cselekmény: igazából fogalmam sincs. Gondolom, jön majd a Mortal Kombat viadal, amin a Föld hőseinek helyt kell állni. Mindenkinek meglesz az oka, amiért oda megy. Új elemnek tűnik, hogy van egy tetoválásuk, ami a kiválasztottságot jelzi. Meg Kano pozitív szereplőként? Hát...

Várható megjelenés: most április közepére van ígérve, de ki tudja.

Miért várós?

  • Szégyen vagy sem, ezen a játékon nőttem fel. Láttam az előző filmeket is, a sorozatot is. Mi több, még x-boxon is elő szokott kerülni mai napig...
  • Nem sok mindent tudunk még a történetről, de érdekel, mihez és hogyan nyúltak hozzá.
  • Gaius volt az egyik kedvencem a Badlandsben, így nekem azért Lewis Tan is érdekes.
  • Azt ígérik, véres lesz. Jó is lenne...
  • Még ha egy agyatlanabb, de szórakoztató és látványos verekedős akciófilm is lesz, elégedett lennék.
  • Nem bírom kihallani a trailerből, mire fordították Scorpion kultikus mondatát. (Get over here - még a poszterre is felkerült.) Majd a filmen fülelek...

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr316469686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása