Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2021. március 24. - BBerni86

(Kinek mi a Bibliája, avagy idézetekkel akar egymásra hatni a Leanne sorsán harcoló két fél.)

  • "Ne zsákmányold ki a nyomorult és szegény napszámost." Mózes V. könyve.
  • "Üdv a dzsungelben, itt napról napra rosszabb." Guns N' Roses. (Servant)

 

Az idő olyan, mint egy kard: ha nem vágsz, akkor elvág. (El Cid)

 

  • Én nem akarok mást, csak befejezni a munkámat és emellett felkészülni életem legnehezebb feladatára.
  • Az a halál?
  • A legnehezebb emberi feladat nem a halál, hanem az öregedés. Megöregedni tisztességgel, gyűlölet nélkül és nem egyedül. (Kaland)

 

Egyszer abba kell hagyni a menekülést, ha az a kifogás, hogy könnyű. (Balthazar)

 

Addig könnyű küzdeni, míg meg nem sérülsz. Addig legyőzhetetlen vagy. Minden küzdelemben van kockázat. És néha a kispadra szorulsz. A gyógyulás sokáig tart. Végtelen, ha nem garantált a gyógyulás. (Snowpiercer)

 

(Új ember, új módszerek.)

  • A fickó a hivatalban elárulta nekem.
  • Akarom tudni, hogy szedted ki belőle?
  • Szelfizhetett velem.
  • Nem épp erre számítottam.
  • Hadd találjam ki: Batman sosem pózolt szelfikhez.
  • Nem én akartam kimondani. (Batwoman)

 

(Mert néha az a lényeg, amit űrlényünk csak gondol.)

  • Te nem is ismerted Samet. Miért nem tudsz aludni?
  • (Egy halott verzióm úszkál a tóban.) Nem találom a kikapcsoló gombot az agyamon.
  • Szoktál meditálni?
  • (A meditálás azt jelenti, hogy ülök békésen, és azokra gondolok, akiket meg akarok ölni?) Igen. Azt nagyon szeretem. (Resident Alien)

 

Az élet nem mindig olyan, amilyennek elképzeled. Néha kicsúszik az irányítás a kezedből. Tudod mi a helyes, mégis rosszul csinálod. Tudod, kit szeretsz, mégis bántod. Tudod, hogy letértél a helyes útról, de azért mész tovább. És néha olyanok mentenek meg, akiktől a legkevésbé várnád. (Mr. Dadus)

 

(Balthazar a boncolás közben beszélget az áldozat szellemével. Amikor nézőpontok ütköznek…)

  • Tehát, Joseph, mit rejtegetsz előlem?
  • Miből gondolod, hogy rejtegetek valamit?
  • Mert ilyen az emberi természet. Hazudik, titkolózik, elárul.
  • Pozitív véleményed van az emberiségről.
  • Csak realista. Csak egyvalami nem hazudik soha: a tudományos bizonyíték. (Balthazar)

 

(George válságban, és a kollégái sem értik meg.)

  • ...erre Georgie azt mondta, utálom a munkámat! Itt akartam kikötni? Nem. Te itt akartál kikötni?
  • Azt hittem, apám hullaházában fogom összevarrni a hullák szemét. Szuper lett az életem! (Young Sheldon)

 

A féltékenység a gyáváknak való. (A menedék 4.)

 

(Akinek a pohár félig üres: Abrams most is megtalálja, amit kritizálhat.)

  • Dr. Abrams. Jó reggelt.
  • Ms. Goodwin, csak én látom így, vagy az idei első éves rezidensek még annyira sem rátermettek, mint az előző éviek?
  • Tudja, ezt minden évben megkérdezi.
  • Nem jelenti, hogy nincs igazam. (Chicago Med)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr5816418968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása