Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2021. március 31. - BBerni86

(Azért durva, ha az egyetlen, aki igaz valóját látja az űrlénynek, aki hirtelen kedves kezd lenni az űrlénnyel, akitől egészen eddig frászt kapott. Az űrlény sem érti.)

  • Mit művelsz? Miért vagy ilyen kedves hozzám? Kétszer próbáltalak megölni. Várj! A fejed levágása a csontfűrésszel, próbáltalak megölni álmodban, elvágtam a féket, hogy balesetben halj meg. Háromszor. Háromszor próbáltalak megölni.
  • Nem gondoltad komolyan.
  • Dehogynem. Nagyon is. Kívántam. Azt is terveztem, hogy eszek belőled, hogy megtudjam, milyen az ízetek.
  • Tudod, mit? Szerintem én is ezt csinálnám, ha földönkívüli lennék. Fogadok, hogy serpenyős rostélyos ízünk van. Kérsz még krumplit? (Resident Alien)

 

(Nolan nincs felkészülve arra, hogy Tim milyen sötéten látja a világot.)

  • Minden tiszteletem, de nem élhetek így hogy nem bízom az emberekben, és veszélyesnek tartom a világot.
  • A világ veszélyes. Az éberség a belépődíj. (The Rookie)

 

(Bright szobájában is elég depresszív kép lóg.)

  • Biztos, hogy nem érdekelnek ezek a vallási dolgok? Engem átverhettél volna ezekkel.
  • Ugyan már! Senki nem ragadja meg úgy a lélek nyomorúságát, mint Goya.
  • Ez hátborzongató, Bright.
  • Nos, Goya valójában meglehetősen romantikus volt. Végül megőrült. Így járnak a legjobb művészek. A munkájuk elpusztítja őket. (Prodigal Son)

 

A hibákat el tudom viselni, a kifogásokat nem. (Egész életem)

 

Aki pénzt akar, az egy nyelvet beszél. Aki befolyást, az több nyelvet. (A hős)

 

(Ben és a vadász vitáját Brooklyn feloldaná, Kenji meg szokás szerint értelmes.)

  • Azt hiszed kemény vagy? Fogalmad sincs, hogy az mit jelent. Látod ezt? Pióca harapás.
  • Krokodil harapás.
  • Perzselő nap három napon át.
  • Egy hét egy lavina alatt.
  • Elüldöztem egy campi falkát!
  • Én legyűrtem egy falka
  • Behúztam egy pörölycápának Hawaiin! Mi mind menők vagyunk.
  • Én nagyon gazdag vagyok. (Jurassic World: Krétakori tábor)

 

(Sheldon nagyon nem akar haverkodni az egyetemi támogatókkal, pedig az apja is rá van állítva a meggyőzésére.)

  • Mit szólsz egy udvarias meghajláshoz? Mint Ázsiában.
  • Kezet fogsz vele.
  • Még jó, hogy elhoztam Oksit.
  • Nem hordhatod az étteremben.
  • Miért?
  • Mert nem keltesz jó benyomást, ha félsz a kézfogástól.
  • Howard Hughes bacifóbiás volt, mégis jól megvolt.
  • Megőrült, és befőttekbe gyűjtötte a pisijét?
  • Jobb, ha van, és nem kell, mintha nincs, és kell.
  • Kezet fogsz vele!
  • Jól van már! (Young Sheldon)

 

(A templomi freskó megosztó a rendőröknek.)

  • Ez annyira...
  • Katolikus.
  • Azt akartam mondani, "őrült", de... (Prodigal Son)

 

(Űrlényünk újfent csak gondolhatja a tényleges terveit.)

  • Arra lennék még kíváncsi, hogy mit csinál ma este.
  • (Azt gondoltam, hogy feldarabolom a fagyasztómban fekvő hullát.) Tavaszi nagytakarítást. (Resident Alien)

 

(Amikor a DEA ügynök találkozik a halottnak hitt kartell vezérrel.)

  • Jól áll neked a halál. Megfiatalított.
  • Ezt bírom a gringókban, Mindig tudnak poénkodni, még a halál kapujában is. (You can not hide)

 

(Missy, Georgie, meg az anyjuk által tiltott filmek. A fiú megmutatja a húgának a Footlose-t.)

  • Látod? Ők sem táncolhatnak.
  • Mintha a saját életemet nézném.
  • Én a "Top Gun" közben érzem ezt. (Young Sheldon)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr7816436656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása