Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2021. szeptember 15. - BBerni86

(A kertész klub villámlátogatása – Alma nem is sejti, hogy a gazdag hölgyek nem éppen a kertészkedő fajták, de akad egy védelmezője.)

  • Ha már a körmökről beszélünk, hölgyeim, ti hogyan tartjátok ilyen puhán a kezeteket kertészkedés után? Az enyém iszonyatosan néz ki a sok gyomlálás és tövis miatt. Valami vicceset mondtam?
  • Ó. Csak szórakoznak, mert azt hiszed, hogy mi is kertészkedünk.
  • Ó. Értem. Én csak feltételeztem, mivel mind nagyon szeretitek a virágokat...
  • Én szeretem a sült csirkét is. De ez nem jelenti azt, hogy le akarom vágni a fejüket.
  • Miért ne? Olyan jó lennél benne. (Why woman kill)

 

(A király beteg és az udvari orvos új dolgokkal próbálkozna, a herceg nem éppen örömére.)

  • Kikevertem egy egészen új elixírt. Ez majd segít felséged apján.
  • Ah! (Beleszagol a herceg, bűzlik.) Mi van benne?
  • Kígyómáj, kecskenyál, kuvik karom.
  • És miből gondolod, hogy ez segíthet apámon?
  • Minden hozzávaló K-val kezdődik. K-val, mint király.
  • Ki innen! Vidd csak ezt is! (Az élet vize)

 

  • Én… sajnálom. (Robin sírni kezd a taxiban, amibe éppen csak beült.) Csak... Épp most hagytam el a férjemet.
  • Igen? Én már kettőt elhagytam. Gyakorlat teszi a mestert. (Lethal White)

 

A döntés teher, kölyök. Mégis meg kell hoznod. (Dreamland)

 

(Jake, a családapa és komoly rendőr fontossági sorrendje, amikor vidékre indulnak.)

  • Ugye tudod, hogy nem lesz térerő a tóparti házban?
  • Ne már! Hogy kapok így el Pokémonokat? De nem gond. Most hétvégén a szabadban is el lehet őket kapni. (Brooklyn Nine-Nine)

 

  • Hol Isten templomot emel, ott a gonosznak is lesz kápolnája.
  • Kissé váratlan, hogy egy katolikus pap Luther Mártontól idézzen.
  • Mr. Fenn, a jó és a gonosz örök harcának kereszttüzében állunk. Akárhová menjen is Isten, a gonosz követni fogja. (Gonosz csoda)

 

(A Legendák azon tagjai is megismerik Bishopot, akik eddig nem találkoztak vele.)

  • Ez Bishop?
  • Nem ilyennek képzeltem. Egy őrült szupergonoszhoz képest jól néz ki a fickó.
  • Ez jellemző rájuk. (Legends of Tomorrow)

 

(Jani kifejezetten örülne, ha a fia végre otthagyná az egyházat.)

  • Most pedig bökd ki, hogy mi a baj.
  • Nem tudom ezt tovább csinálni.
  • A fetrengést? Megértem. Lassan már 11 óra.
  • A lelkipásztorkodást.
  • Elhagyod az egyházat?
  • Nem tudom. Lehet.
  • Van Isten! (A mi kis falunk)

 

(Mert a vitákat félre lehet tenni, amikor veszteséget kell feldolgozni.)

  • Tényleg elment.
  • De én itt vagyok.
  • Köszönöm.
  • Még egy család vagyunk, ugye?
  • Igen.
  • Akkor viselkedjünk úgy! (Clickbait)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr7616679584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása