Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2021. november 10. - BBerni86

Amint úgy érzed, hogy nincs valami rendben, elhúzod onnan a csíkot, megértetted? Nincs az a pénz vagy drog, amiért megérné meghalni. (Chicago PD)

 

  • Szerinted miért szeretik az emberek annyira az ijesztő sztorikat?
  • Hát, mindig is így volt. A kamu szörnyek segítenek megfeledkezni a valódiakról. (American Horror Stories)

 

Más nincs, ha fordul a pálya, még jobban beledőlsz. És más nincs, ha benzined elfogy, vársz, míg lesz, mit beletölts. És más nincs, ne bánd, ha az A terv dől, kell rögtön egy B. És más nincs, csak menj, bármi lökjön a földre, kelj fel! Kelj fel és tartsd a célt! (Az életteli Vivo)

 

  • Jól jegyezd meg, hogy sose bízz a puha kezű férfiakban, kincsem, mert másokkal végeztetik el a piszkos munkát.
  • Ez a kapitalizmus. (Moszkva Noir)

 

Ez a macsó dolog túl van lihegve. A kakasnál működik, de túl van lihegve. Csak próbálják bizonyítani a férfiak, hogy elég tökösek. De végül már csak ez marad nekik. Aztán ott ülsz, és látod, hogy a bika épp megtapos, a vadló meg feldob három méter magasra. Mekkora baromság! Csak egy hülye választana magának ilyen munkát. Ez olyan, mint az élet. Azt hiszed, mindenre tudod a választ, aztán öregkorodra rájössz, hogy semmit sem tudsz. És amire végre megtudnád, már késő. (Cry Macho)

 

(Házassági fogadalom Peralta megjegyzésével, aki most jött rá, a kapitány nem jegyezte meg Mac nevét.)

  • Amikor összeházasodtunk, azt elsősorban jogi szerződésnek tekintettem, ezért tanultam meg kívülről a teljes 301.7701-18-as szövetségi adótörvényt a házassággal kapcsolatos definíciókról.
  • Mac nevére bezzeg nem emlékszik.
  • De végre megtanultam, mit jelent valójában a házasság. Nem egy memoriter, vagy egy egyenlet, amit megold az ember. Hanem az, amit a partnerünk szemébe nézve érzünk. És egyedül ez az érzés számít. Épp ezért most kitörlöm a 301.7701-18-as adótörvényt a fejemből, hogy ezt a pillanatot örökre megőrizhessem az emlékezetemben. Kész.
  • Ó, Raymond! (Brooklyn Nine-Nine)

 

Néha furcsa helyzetben támadnak ötleteink. Amikor már nincs veszítenivalónk. (Narcos: Mexico)

 

(Bradley kifogásai ezúttal nem hatnak.)

És ne hidd, hogy csak egyféleképpen lehet elbaszni a gyerekeidet! De már nem vagy gyerek. Azoknak van mentségük. Az elbaszott felnőttek terápiára járnak. Az elbaszott felnőttek megváltoztatják a körülményeiket. (The Morning Show)

 

Testünk sejtjei egyenként elbomlanak, de az agy továbbra is küldi a neuronokat. A kis villámokat, mintha tűzijáték lenne, azt gondoltam, félni fogok, de semmi ilyesmit nem érzek. Semmit. Mert jár az agyam. Nagyon is jár. Elöntenek az emlékek. Hát persze. Testem minden atomja egy csillag része volt. Ez az anyag, ez a test lényegében üres tér, és némi szilárd anyag? Lassan vibráló energia lesz, és megszűnik az én. Talán nem is volt. A testem elektronjai táncot járnak és keverednek az alattam lévő föld és levegő elektronjaival, és már nem lélegzem. És már emlékszem, hogy ahol mindez véget ér, ott kezdődik az én. Emlékszem, energia vagyok. Nem egy emlék. Nem én magam. A nevem, a személyiségem, a döntéseim mind később születtek. Előtte is léteztem, és utána is fogok, minden más csak emlékkép, ami útközben felvillan. Kis álomcseppek, amelyek a haldokló agyam sejtjeibe beleivódtak. Én vagyok a villám, ami cikázik köztük, én vagyok a neuronokat tápláló energia, és így térek vissza. Az emlékezés erejével térek vissza. Akár egy csepp víz, ami visszahull az óceánba, amelynek része volt. Minden... a része volt. Mindannyian a részei voltunk. Te, én, a kislányom, édesanyám és édesapám is. Mindenki, aki valaha volt, a növények, az állatok, minden kis atom, minden egyes csillag, és minden galaxis. Mind. Több galaxis van az univerzumban, mint ahány homokszem a parton. És erről beszélünk, ha „Istenről” van szó. Az örökkévalóról. A kozmosz és a végtelen álmok világa. Mi vagyunk a kozmosz, amely önmagáról álmodik. Az életem egyszerű álom, mindig is az volt. De elfelejtem. Mindig elfelejtem. Mert nem emlékszem az álmaimra. De ebben a tizedmásodpercben, ebben a pillanatban felidézem, felidézem és azonnal megértek mindent. Nincs idő. Nincs halál. Az élet egy álom. Egy kívánság. Amit újra és újra elrebegünk az örökkévalóságnak. Én vagyok a mindenség. Minden vagyok, a teljes egész. Vagyok, ami vagyok. (Midnight Mass)

 

  • Három évtizedig naponta néztem szembe a halállal, a családom és a barátaim is szenvedtek.
  • Ashley... Nagyon sajnálom, hogy ez történt önnel, de legalább már nem kell úgy élnie, hogy számolja a napokat. A jövője bármi lehet, amit akar. (Chicago Med)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr816735268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása