Minden napra egy film

Minden napra egy film

Tekken: Bloodline

1. évad

2022. augusztus 22. - BBerni86

Először is: nem ez az első Tekken találkozásom. Láttam a filmet is, bár elég gyorsan töröltem az agyamból, elmesélni se tudnám. Az egyik első x-box játékunk ez volt a Mortal Kombat mellett, szóval vertük egymást a baráti körrel éppen elégszer ezekkel a karakterekkel vagy éppen küszködtünk az Iron Fist tornán.tekken.jpg

Rajongónak azonban nem tudom mondani magam, így nekem nem tetszik csak azért az animáció, mert felismerem a szereplők jellegzetes ruháit, haját vagy éppen a kombókat, amivel a másikat sorozza. Most még csak az sem kapott el, hogy önkéntelenül jár az ujjam, mintha magam is elindítanék egy látott támadást. Ezek mind benne vannak, de ettől még nem lesz jó a sorozat. Mi több, szerintem ettől a kiviteltől a rajongók sem fognak ujjongani.

Leírjam? Le. Ez egy ronda anime! Ok, igyekeztek a játék alakjait megjeleníteni, de túl drabálisak lettek. Még Xiaoyu is, aki elvileg egy törékeny és vékonyka lány, itt olyan… súlyos. Az meg egyenesen rémes, ahogy a férfiak kinéznek a 10 hasizmukkal meg a félháznyi izomzatukkal. A testépítők között se nagyon találni ilyen felpumpált alakokat. Egyszerűen rossz volt nézni.

Lassúnak is éreztem az animációt, a játékban sokkal gyorsabban vertük egymást. Bevallom, én ráeresztettem a gyorsított lejátszást, és még így is lassúnak éreztem a verekedéseket. Nagyon messze van ez akár a csatornán látható más verekedős anime minőségétől is.

A történet – attól eleve nem vártam sokat. Valamiért indulni kell a tornán, Heihachi szemétkedik valamit és rosszat forral, és mindenki megver mindenkit, hogy a végén az öreg is ringbe szálljon. Még az is olyan ismerős, hogy Devil Jin jön a végére. Nem lett így vége valamelyik Tekken játéknak?

Ezzel eljutunk oda, hogy mi bajom még a cselekménnyel. Az antihős faktor. Mégis, kivel kellene együttérezni? Jin és Jun remek kis páros voltak az elején, de Jun halála bosszúállóvá teszi a fiát. Azt nem is értettem, Jun miért a nagyapjához küldte a fiát az utolsó akaratával, noha Heihachi egy manipulatív, gonosz figura. Igaz, az se tiszta, hogy a jó Jun mégis hogyan jött össze Kazuyával, aki itt egyenesen démoni alaknak van megfestve.

Tele van lyukakkal az egész. Az pl. leesett valakinek, hogy mégis mit akar Ogrétól Heihachi? Mert nagyon nem hiszem, hogy Jin ördögi génjét akarta vele felébreszteni. Zavaros az egész.

Devil Jin szárnyalásával különben adná magát, hogy lehet folytatni, de kell az valakinek? Ilyen történettel és grafikával biztosan nem. Akkor már inkább leül az ember a játék elé – az sokkal jobban néz ki, mint ez az összedobottnak látszó sorozat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr4417913357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása