Minden napra egy film

Minden napra egy film

Panama

2022. szeptember 16. - BBerni86

Már megtanulhattam volna, hogy ne az alapján válasszak estére filmet, hogy hány perces. Csak éppen álmosan nehezen szánom rá magam egy 2-2,5 órás filmre, pedig lehet, azt kellene kipróbálnom. Most sikeresen beválogattam a 90 perces Panamát, de ezt is belekerült 2 órába megnéznem. Mert sikerült elaludnom rajta, aztán panama.jpgkereshettem vissza ébredéskor, hol tartottam benne.

Nem sok jót jelent már az sem, hogy akciófilm létére elaltatott. Nem is tudom, melyik jelző fedi le jobban, milyen is ez a film. Vontatott. értelmetlen, unalmas, hogy párat említsek.

Nagyon nem állt jól neki, ahogy történelmi adatokat akart belekeverni a látottakba. Ez nagyon nem a Narcos, hanem egy agyatlan akciófilm. Mondhat olyanokat, hogy éppen kit vonnak be Panamába, ha annak semmi köze a cselekményhez.

Bár az sem teljesen tiszta, hogy mi is a főszereplő feladata. Elsőre azt hittem annyi, hogy megvesz egy repülőgépet és a diktátor ellenes erőknek juttatja. De mennek embervadászatra a dzsungelbe, buliznak a fegyverkereskedővel, aztán mintha lenne egy bosszúhadjárat, majd egy nagyon ótvar túszszabadítás és ennyi. Értelme az nem sok volt.

Az akció is elcsépelt, semmilyen. Most mit mondjak egy olyan lövöldözős jelenetre, ahol az elvileg pozitív szereplő bekapcsoltatja a rockzenét, aztán úgy lövi halomra az ellenséges oldal katonáit, mintha egy gitáron pengetne? Főszereplőnk elvileg a szuperkatona, de egy normális verekedés nincs a filmben.

Arra inkább volt energiájuk, hogy félmeztelen nőkkel igyekezzenek eladni magukat. Enrique, akitől a gépet akarja Becker megvenni, három nővel jár jegyben és élnek is együtt, bár néha szerintem több nő is ágyban volt a férfival, nem csak ez a hármas. Becker is már az első este kiszúr a bárban egy kihívó nőt, akivel egy ital után már szobára megy. Róla sokat mondok azzal, hogy még amikor agyonlövik, akkor is pucéran terpeszt, csak egy kis vérrel a két melle között.

A jellemek is inkább semmilyenek, mint létezők. Ha csak Becker alakját nézem, amikor megismerjük, nagy világfájdalommal hever a halott felesége sírján. Aztán a volt főnöke ráveszi a panamai munkára, és már említettem is, milyen könnyen felszedi a félig prostituált lányt a bárban. Éppen csak a kezét nem kéri meg. Ismétlem: előtte még a felesége sírján gyászolt, majdnem ott is pusztult. Ki miért csinál is ebben a filmben bármit? Nem fontos.

Egy ilyen filmben színészi játékról is kár beszélni. A nők esetében ott az eye candy faktor, mert félpucéran és fehérneműben kellett vonulniuk meg vonaglani, a többieket meg a fizetési csekk motiválhatta. Azon merengtem is, Mel Gibson mitől olyan vidám benne. Hogy pár mondatért mennyit tesz zsebre? Ez a legerősebb tippem. De, ahogy képet kerestem a poszthoz, feltűnt, hogy Morgan Freeman neve is a filmhez van kötve. Róla meg le is maradtam. Freeman, ebben? Hol és mikor? De annyira nem érdekel, hogy ezért újra belenézzek ebbe a borzalomba.

Még trash filmnek is béna. Rossz film, nagyon sok értelemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr4517932751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása