Minden napra egy film

Minden napra egy film

Mire várunk?

Oppenheimer

2023. június 25. - BBerni86

A COVID előtt rendszeresen jártam a moziba, aztán rákaptam a stream ízére. Eddig nem volt olyan film, ami visszacsalt volna a mozivászon elé.

Úgy tűnik, az új Nolan-film kell, hogy megint elmenjek majd filmszínházba. Minden adott, hogy ezt a filmet szeressem. Jó a sztori, könyv alapú ráadásul. Nolan írja, rendezi és valami brutális a szereposztása. Nem lehet elhanyagolni, hogy Oppenheimer magánélete sem volt egy könnyed történet, ennek már utánaolvastam kicsit. De szerintem itt nem a szerelmi sokszögeken lesz a hangsúly. Van benne emberi találékonyság és zsenialitás, feszültség, és jönni fognak etikai kérdések is. Hiszen ezekkel a történetekkel lépett át az emberiség a tömegpusztító fegyverek korába.

Én lettem a Halál, világok elpusztítója.

A trailer tele van jelölésekkel a Golden Trailer Awardson, és arra kíváncsi leszek, majd maga a film hogyan szerepel ilyen téren. A trailert már láttam párszor, nagyon bejön a hang - megvan a tipikus Nolan-hangzás.

Mivel nem volt kedvem ízekről, imákról és gyerekekről mesélni ma este, nézzük meg együtt is az Oppenheimer trailerét.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr2318153488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása