Minden napra egy film

Minden napra egy film

SpoilerZóna

A végzet asszonya

2021. április 18. - BBerni86

Derrick rossz hangulatban megy el a vegasi legénybúcsúra. A nejével rendbe akarja hozni a házasságuk, mert úgy f1_119.jpgérzi, valami elveszett köztük. Az asszony azonban ridegen küldte el erre az útra, és úgy csinál, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Üzlettársa és barátja, Rafe fel akarja vidítani. Elkobozza a jegygyűrűjét és bulizni küldi.

Derrick így ismeri meg Valt, akivel vadul flörtölnek, majd a nő szobájában kötnek ki. Szenvedélyes estét töltenek együtt, de Derrick többet nem akar. Siet haza a feleségéhez.

Vele van egy őszinte pillanatuk, és úgy tűnik, rendbe tudják hozni a dolgaikat. Már ágyban vannak, amikor Tracief4_102.jpg zajt hall. Derrick elindul megnézni, mi ez. Betörő van a házban, aki majdnem végez a férfival. Hívják a rendőrséget. Majd jön a hidegzuhany. Az ügyben megbízott nyomozó: Val.

Derrick a felesége háta mögött igyekszik tisztázni a nővel, hogy ami Vegasban történt, maradjon is ott. A nő belemegy, ő sem akarja, hogy a f2_121.jpgkollégái megtudják, hogyan ereszti ki a gőzt Vegasban. Különben is, éppen megvan a maga baja. A volt férje megszerezte a kizárólagos gyerekfelügyeletet, és Val vissza akarja kapni a lányát.

Val viszi ki magával a tengerpartra Derricket, és mutat neki egy házat. Kiderül, Tracie és Rafe viszonyt folytatnak, és a betörő az ő emberük volt, akinek végeznie kellett volna Derrickkel. Mire a férfi észbe kap, Rafe és Tracie halottak, és ő a fő gyanúsított.

Val mindent tisztáz: ő volt. De mindent Derrickre tud kenni, vagy keres egy bűnbakot. Mindössze annyit kell tennie, hogy megöli Val exét, hogy a nő visszakapja a kislányát. Derrick elmegy, de beszélni próbál csak a volt férjjel. Őf3_116.jpg azonban megijed, dulakodni kezdenek, és elsül a fegyver. A férfi meghal.

Derrick Valhoz megy, aki visszaadja neki a Traciékkel végző fegyvert, és úgy tesz, mintha ezzel minden rendezve lenne. Ám agyon akarja lőni Derricket, amikor távozna. Dulakodnak. A rendőrség érkezik,.és mivel Derrick mindent felvett, Val lebukik és börtönbe kerül, Derrick szabad lett.

A mángorló

Démonos, nyomozós, összeesküvést leleplezni próbáló.

John Hunton nyomozó egy haláleset helyszínére száll ki. Ez egy mosoda, ahol az egyik nőt bekapta a mángorló – az ipari vasaló. Még a sokat látott nyomozó gyomrát is megviseli a látvány. Ám semmi gyanús nincs, meghibásodás történt, nem gyilkosság. A nő keze beszorult, a biztonsági zár pedig nem működött, és a nőt átpörgette és megölte a gép. A hibás részt kicserélik, és folyhat tovább a munka. A mosoda gazdag tulaja még arra sem veszi a fáradtságot, hogy Johnnal beszéljen. A férfi egy barátját, aki misztikus ügyekkel is foglalkozik, a_mangorlo.jpgazonban megragadja az eset. Amikor a kiszerelt rész megöl egy gyereket, majd ők maguk is majdnem a csapdájába esnek, már John is hajlandó elhinni, hogy a gépet megszállta egy démon, amit nekik kell kiűzni. Felszerelkezve nekiindulnak, nem is sejtve, hogy nem csak a mángorló, amivel szembe kell nézniük.

Eredetileg novella volt, de ez sem segít azon, hogyan hangzik elsőre a cselekmény. A démon megszállta vasaló… Nem éppen az a horror alapanyag, amit nézőcsábítónak neveznék. Akkor már inkább egy paródia alapanyagának tűnik.

Ha hozzáteszem, hogy az eredeti egy Stephen King novella volt? A paródia így már nem opció, de még akkor sem sejtet jót a sztori…

A novella, ahol nem láttuk ténylegesen a vasalót, csak elképzelhettük, szerintem hatásosabb lett. Az egyik, látva azt a mozdulatlan, méretes gépet, nem tűnik ijesztőnek. Igaz, professzionális mosodában még nem jártam, de inkább emlékeztet nyomdagépre, mint vasalóra. Meg különben is, mi lesz a ruhákkal, amiket itt kivasalnak? Na, mindegy.

Ennél rosszabb, hogy az eredeti novella története rövid. A filmbe is beletették: megvan a baleset, a zsaru gyanút fog, és egy barátjával elmennek a mosodába ördögűzést tartani. A filmet azonban ennél tartalmasabbra akarták faragni, így beletettek egy plusz szálat. Látjuk a mosoda tulajdonosát, aki mondhatni alkut kötött a mángorló démonjával.

Mondjuk, nem látom be, milyen előnyre tett így szert a versenytársakkal, és hogyan segít neki egy mángorló gazdagodni, de ez különben sem az a film, amit okosnak lehetne hívni. Arról már nem is beszélve, hogy nem merték megcsinálni King befejezését sem. El tudom képzelni, hogy technikailag sem ment volna nekik, de így a kor klasszikus horrorjainak a végét is lenyúlhatták: látszólag győznek a jók, de a gonoszt nem lehet végleg legyőzni. Ahogy Freddy Krueger, a Halloweenből Michael is mindig visszatér, a démon és az alku is játékban marad. (Azt már meg sem mertem nézni, hogy készült-e a filmnek második része.)

A külcsínre némileg válasz, hogy nem egy mai film. Mennyi is, már 26 éves? De ezt számolva is siralmas a látványvilága. Némi fénytechnika meg füst. Kevés a helyszín is, de ennél fontosabb, hogy se a mosoda, se a mángorló nem lett ijesztő. A besorolásra is figyeltek, így még csak véres sem lett. Még csak azt sem mutatták meg, mi marad az emberi testből, miután a mángorló kivasalta. A legnagyobb horror elem a már összefoltozott hulla furcsa arca, és a kezét megvágó lány kötésén átütő vér volt.

Talán az sem lep meg senkit, hogy a karakterek és a színészek sem képesek menteni a filmet. Még csak távolról ismerős színész sincs a filmben és a karaktereik is üresek. A gyártulaj különben simán elmenne a Roger nyúl pácban egyik firka gonoszának.

Bár a Horror paródiákat nagyon nem tudom kedvelni, megfordult a fejemben, hogy ez nézhetőbb film lett volna, ha valóban paródiának készítik el.

 

A mángorló – 5/1,5 eleve bizarr, milyen eszközt száll meg a démon – az emberi gonosz még ront egyet rajta.

The Mangler (1995) - Official Trailer (HD) - YouTube

Supergirl

4. évad

Gyűlölet ellen küzdő, titkos szervezetes, harcos.

Kara és Alex számára is nagy változások vannak készülőben. J’onn visszavonulásával Alex veszi át a DEO vezetését, és meg kell szoknia azt is, hogy más társai is távoztak, míg a jövőből érkezett Brainy igyekszik beilleszkedni közéjük. Kara egy jobb jövőben akar hinni, amikor emberek és idegenek békében élnek egymássupergirl.jpg mellett. Tele van reménnyel, de csalatkoznia kell: Szabadság ügynök megjelenésével feltámad a rasszizmus, és az emberiség egy része harcba indulna minden idegen ellen. Még Superman is leköszön, aki családot alapítana egy biztonságosabb bolygón Lois oldalán, akit feleségül is vesz. A helyzetet súlyosbítja, hogy Lena egy szuperszérumon dolgozik, és aki segítségül jelentkezik, maga Lex Luthor. Neki pedig szokás szerint van egy terve és egy titkos nyerő lapja.

Tudom, ezzel is alaposan lemaradtam. Már a 6. évad megy, én meg most kezdtem el a korábbi évadokat pótolni. Mondjuk úgy, a Batwoman nagyon szélsőséges ábrázolásmódja és világképe után egy könnyedebb DC sorozatra vágytam.

Ehhez képest meglepett, milyen keményen bekezdtek az évaddal. Talán a jelenlegi helyzet miatt érzékenyebbek is vagyunk a bezártságra, idegengyűlöletre és a kijárási tilalomra. Bár itt egy űrlény – ember szembenállás és annak következményei miatt alakul ki szinte háborús helyzet, a feszültség és az általános rossz hangulat elég jól elkapott. Ennyit arról, hogy könnyed és lányos sorozatot nézek…

Aztán rá kellett jönnöm, hogy hiába jött valami át, nem tartják ezt a színvonalat, és a történet, a szereplők is egyre könnyebbek. Kara egészen az agyamra tudott menni azzal, ahogy végig játszotta a remény szószólóját, és nem volt képes felfogni, hogy miért indult el a gyűlölethullám. A legjobb részek voltak azok, amikor ütköztették az idegenek és emberek világát – ahogy Kara és a csapat harcoltak, de most az egyszerű halandó oldaláról láttuk, akinek károsodott az ingatlana, menekülnie kellett, megsérült. A vállalkozót, akinek tönkrement a családi cége, mert az idegen és olcsó munkaerővel nem tudott versenyezni. De amit próbálok kihozni belőle, hogy a sorozat igyekezett felvillantani, hogy a helyzet nem olyan szép és jó, rózsaszín, mint ahogy Kara látni szeretné – de a lány erre végig vak marad. Irritált is, hogy nem tud igazi megoldást nyújtani, mégis elsimulnak a dolgok az évadban. Ha már egy ilyen témát behoznak, erős is a felütés, szomorú, hogy ennyire nem tudtak aztán mit kezdeni vele, szépen behúzták Lex története mögé az egész helyzetet.

Lex Luthor – bár inkább Tyler Hoechlin (Superman) kapott hideget és meleget is, nem vagyok benne biztos, hogy annyira telitalálat lett volna Jon Cryer. Lex egy zseni, és ezt nem sikerült kidomborítani. Mondjuk, Lena is az, és róla sem hiszi el az ember több évad óta, mennyire okos nő. Annyira játéknak tűnik az egész sorozatban a tudomány, és olyan ad-hoc és béna tervekkel nyer mindig Kara és a DEO, hogy az ellenfelek is velük párhuzamosan tűnnek gagyinak.

Még mindig női sorozat, és már itt látszik, hogy halad a DC sorozatvilág a Batwoman felé. A szereplők 80%-a szerintem nő, egyre színesebb a szexuális paletta – most egy nemváltó szuperhőst kaptunk kiemelt mellékszereplőnek. Annyira még nem estek át a ló másik oldalára, mint a Batwoman, de már itt vannak a kezdetek.

A látvány meg borzalmas. Lex páncélja, vagy amikor Kara páncélban van… förtelem. De a csúcs az, ahogy a szoknya miatt Kara lábát takargatják. Esik, kel, zuhan – a köpeny pedig mindig ápol és eltakar. (Meg is értem, miért lett az új kosztüm nadrág.)

Hol van már, amikor ez volt a cuki DC sorozat… Visszasírom a 2. évadot, és bár most az eleje el tudott kapni, hamar visszazuhantunk az olcsó szórakoztatás világába.

 

Supergirl – 5/2,5 egyszeri szórakoztatásnak elmegy, de minél jobban belemerülnék, annál rosszabb lesz.

https://www.youtube.com/watch?v=yUl358da8c0

A végső ítélet

Kosztümös, másokon élősködő, igazságért kiálló.

A pestis tombol, és az embereken eluralkodik a félelem. Bűnbakot keresnek, és abban kezdenek hinni, hogy a Sátán küldte a kórt, aki boszorkányokkal terjeszti a mételyt. Üldözők emelkednek ki, és bárki könnyedén vád alatt találhatja magát. Grace kivételesen szép fiatal nő, aki boldogan él a férjével és a kisbabájukkal. Ám miután a férjét a_vegso_itelet.jpgelveszti, a földesúr a nőt akarja. Grace nemet mond, és arra is rájön, a férfi keze van abban is, hogy Joseph elkapta a pestist és meghalt. A bosszúszomjas férfi boszorkánynak bélyegzi a nőt, és egy hírhedt boszorkányüldözőt is ide hívat, hogy szedje ki a vallomást az asszonyból. Moorcroft bíró segédjével megkezdi a kínvallatást – Grace tudja, nem törhet meg. Az anyjával is így végeztek, vele nem fognak. Megvan a maga terve, miközben nem csak e férfiakkal, de a lázálmokkal is viaskodik.

Bár a boszorkányüldöztetések a történelem részei, ez nem történelmi film. Inkább egy enyhébb horrorra hajaz, ami középkori környezetben játszódik és majdnem fantasy. Ezen felül van egy elég feminista üzenet is benne, de a készítők legalább ebben rafináltak volna. Nagyon női film, de nem femináci elvakultságú.

Nézzük először a környezetet! Kevés helyszínen forgott: Grace és Joseph háza, van talán kettő városkép, a kocsma és a vár, amiből láttunk úgy 3 termet. Ezeket korrekten berendezték, és megvan a középkori miliő. Semmi modern eszköz és a ruhák is régebbi korokat idéznek. Nem az a színes, giccses vonal, mint egy történelmi romantikusban lenne, hanem praktikus, szegényes holmik. Még a gazdag földesúr ruhatára is szegényesnek tűnik.

A színvilágban a sötétség uralkodik. Rengeteg a szürke, és a kor vigasztalansága ebből is visszaköszön. Nem is tudom, mi volt benne a legélénkebb szín… talán a vér vöröse? Grace ünnepi öltözete a végén, amiben vallomást kellett volna adnia, az is élénkebb színű volt, ki is lógott a környezetből, és nem is tetszett.

A történelmi hangulat a külsőséget leszámítva nincs meg. Az országot megnevezik, de semmi mást. Ez is azt húzza alá, hogy egyáltalán nem történelmi filmnek szánták.

Horror – na ez már érdekesebb. Két részből jön össze: Grace vízióiban megjelenik a sátán és a patás a nőt akarja. Nem egy szép lény, és Grace reakciója is horrorba illő, bár a lény semmi ijesztőt nem csinál. Nem is gondolom, hogy valóban sátáni jelenlét lett volna, csak a kínzott, éheztetett és gyászoló asszony víziója volt.

Másrészt, a kínzásokat is mutatták félig-meddig. Ez az, amiben azért működött a mese faktor. Amiket műveltek a nővel, nagyon kétlem, hogy utána úgy tudott volna szaladni meg harcolni, amit a végén bemutatott. Tűket böktek a testébe, például a talpába is. Mélyen, valósággal vasszögeket. Azt se hinném el, hogy utána talpra tudott állni, nemhogy futni. Majd jött a körte. Nem a gyümölcs, bár alakra arra hasonlít, onnan a neve. Nem fogom részletezni, de ahogy utána láttuk a vérbe úszó kínpadot és a nő ruháját – az után szerintem moccannia sem lett volna ereje és el is kellett volna véreznie. Azon a szinten maradnak, hogy sok mindent elmondanak, de nem mutatnak. Így inkább pszichésen hat, és nem undorít a film. Azért hálás is vagyok, hogy a körte használatát nem kellett végignézni.

Végül, ami minden mögött volt. Egy pozitív férfi volt a filmben, Joseph, meghalt. Amúgy azt láttuk, hogy a férfiak kínoznak és ölnek, ha a nő bármiben nemet mond. Kell magyarázni?

Egyszer meg lehetett nézni, de ezt sem fogom visszanézni.

 

A végső ítélet – 5/3,5 a történet tetszett, a kor sötétsége is, de egyes mesés elemeket azért nehezen emésztek.

THE RECKONING Official Trailer (2021) Neil Marshall, Witch Movie HD - YouTube

Mit várunk?

Cím: Don’t Look Up

Készítők: Netflix produkció, de nagyon impozáns szereposztással. Pl. Jennifer Lawrence, Leonardo DiCaprio, Cate Blanchett Adam McKay rendezésében.mit_92.jpg

Műfaj: politikai szatíra

Cselekmény: két csillagász hatalmas felfedezést tesz: egy aszteroida a Föld felé tart. Megindul a médiacirkusz köröttük, melynek célja az emberiség figyelmeztetése.

Várható megjelenés: elvileg idén már láthatjuk.

Miért várós?

  • Már a zsáner megfogott. Hogy fog ez összejönni a témával? Elképzelni nem tudom egyelőre.
  • A szereposztás, nekem az a gyengém. Lawrence, DiCaprio, Blanchett, Streep és Chalamet külön-külön is elég lenne, hogy megnézzem, de ebben mindegyikük játszik.
  • Vajon vége lesz a filmben az emberiségnek? Érdekel maga az aszteroida téma is, nem csak a médiacirkusz, ami szerintem a szatíra vonalat hozza majd.

Crisis

Gyógyszeripari, nyomozós, függőség iparos.

Bevezetés előtt áll egy új fájdalomcsillapító, mellyel a függőség kialakulásának lehetőségét iktatnák ki. A tesztelés során az egyik egyetemi laborban azonban rájönnek, hogy ez is függőséget okoz, és ha a megadott időn túl is szedik, sokkal károsabb, mint a korábbi gyógyszer. Dr. Brower helyesen akar cselekedni, de a milliárdos iparnak nem célja visszavonni a szert. Megindul a jogi harc és besározás. Jake Kelly FBI ügynök, aki a drogokat akarja azcrisis.jpg utcáról eltüntetni. Beépített ügynökként hónapok óta azon dolgozik, hogy két szervezetet is kivonjon a forgalomból. A helyzet egyre veszélyesebb, de a célért nem fél a saját épségét is kockára tenni. Claire építész, akinek a mindene a fia. Amikor gyógyszertúladagolásban a 16 éves, versenyszerűen sportoló fiú meghal, az anyja nyomozni kezd. Tudja, hogy a gyereke nem volt függő. Amibe belenyúl, könnyen az életébe kerülhet.

Mi is volt az első olyan film, amiben különböző történeteket fontak össze, és a végére jöttünk rá, hogyan érnek össze a történetek? Az Ütközések is ezt hozta, az díjazott film is volt, de gyanítom, hogy az Igazából szerelem a legismertebb példa, az indította el a romantikus komédiák ilyen típusát.

A Crisis is ezt a módszert használja, csak kisebb volumennel. Nem 6-7 történetet, hármat von össze és mesél el. Sokáig olyan is, mintha 3 külön filmet néznénk, még a zsáner sem tűnik egységesnek. Dr. Brower egy jogi elemekkel is bíró thriller szereplője, Jake egy rendőrfilm, végül Claire egy krimi hősnője. Claire és Jake szála össze is ér majd, de azt még most sem értem, ahhoz a konkrét történethez mi köze a doktornak és a munkájának. A nagyobb összefüggés van csak meg: látjuk, mit okoz a függőség az utcán, a ráépülő bűnhálózatot és azt, miért lehetetlen hathatósan változtatni a dolgokon. Mert a pénz diktál, azon a szinten is.

Elég komor a film hangulata. Minden téren azt látjuk, hogy baj van a rendszerrel, és nincs senkinek eszköze, hogy változást hozzon. Milliárdos iparág, amit nagyon komolyan a haszon tart mozgásban. Itt azt látjuk, aki úgy adja el magát, hogy a célja egy biztonságos gyógyszer létrehozása, igazából az érdekli, milyen a haszonkulcs. Nem tesznek semmit, amikor kiderül, hogy a gyógyszerük rossz: az sokba kerülne. Egyszerűbb lefizetni az embereket és várni a sült galambot. A pénz pedig diktál – a bíróság, az egyetem, minden megadja magát.

A rendőri munkában: szabályok szerint kell játszani azok ellen, akik nem szabályok szerint dolgoznak. Kemény munka, szinte nulla eredmény. Elkeserítő. Simán le lehet jutni addig, hogy kiégnek és önbíráskodásra adják a fejüket a rendőrök, vagy beletörődnek, hogy változtatni nem tudnak, csak takarítanak.

Az átlagember meg eleve esélytelen a rendszerben. Függővé válhat simán attól, hogy szedte a felírt gyógyszerét. Ha meg bekerül a fenti rendszerekbe, statisztikai adat lesz belőle, és esélye sincs az igazságra.

A színvilág is ezt a komorságot hordozza. Nem fekete-fehér a film, de annyira szürkébe játszik végig, hogy az embernek minden életkedve elmegy. Mondjuk, ezt a téma is hozza.

Minden történetszálban van legalább egy olyan színész, akivel el lehet adni a filmet. Gary Oldman a legnagyobb név, de még kis mellékszerepben is Luke Evans, Martin Donovan szintű sikeres színészek tűnnek fel. Az már más történet, hogy az Armie Hammer körüli botrány mit ártott ennek a filmnek is.

A kritikusok nem szerették, nekem jobban tetszett. Átjött az egész helyzet reménytelensége.

 

Crisis – 5/4 súlyos mondanivaló, erős szereposztás, jól összeérő szálak + a komor valóság. Elnéztem.

Crisis Trailer #1 (2021) | Movieclips Trailers - YouTube

Balthazar

2. évad

Nyomozós, orvosos, régi ügyet elővevő.

Raphael Balthazar továbbra is szenvedélyesen végzi a munkáját, de ami leginkább foglalkoztatja, a felesége ügye. Biztos benne, hogy az igazi gyilkos még szabadon van, és végre felfedezi, mi volt az áldozatok között a kapcsolat. Egyedül azonban már nem képes tovább haladni, kénytelen bevonni Helenét is, de tart attól, mi lesz a balthazar_1.jpgkapitány reakciója. Helene Bach különben is nehéz időket él meg: külön költözött, és úgy tűnik, a házasságának befellegzett. Közben a mindennapi ügyek is extrém helyzeteket szülnek: egy gyilkos képes az áldozatai fejébe mászni, és öngyilkosságra rávenni őket. Helene is a csapdájába kerül. Vannak, akik megunták a sima vadászatot és emberre mennének – Balthazar jelentkezik is csalinak. De egy elmebeteg is elszabadul, és pszichopata ámokfutásba kezd az elmegyógyintézet falai között is.

Ha nagyon röviden akarnám összefoglalni, akkor azt írnám, továbbra is folytatják, amit az első évadban elkezdtek. A részek felépítése, az átívelés, Balthazar egyénisége, a barátsága Bach kapitánnyal mind pontosan olyan, mint korábban is. Szerencsére a krimi minősége is megegyezik, igyekeznek olyan ügyeket hozni, amelyek meglepőek, van bennük csavar.

Ez az évad különben 10 részből állt, és most is igaz, hogy kettős a felépítés. Minden részben van egy megoldandó gyilkosság. Ezekben van az ötlet, vagy valami plusz humor elem. A készítők szívesen játszanak azzal, hogy valami teljesen más lesz az irány, mint ami elsőre látszik. Nézzük csak az erdőben meghalt kamaszokat! Tini drámának tűnik, és kémtörténet lesz belőle. Azt szerettem is, hogy nem lehet előre látni, mi lesz a megoldás, és a gyilkosokhoz logikusan jutnak el, mindenkinek lesz értelmes indítéka.

Az átívelés, ami egyre inkább zavar. Balthazar és Helene egyre közelebb jutnak a sorozatgyilkoshoz, aki az orvos feleségével is végzett. Csak éppen annyira el van darabolva ez a nyomozás, hogy én már unni is kezdem. Pedig próbálják ezt is csavarokkal feldobni, érdekes a motiváció is – csak már 2 évada nyújtják. Hosszú! (Még vége sincs, mert éppen ez lett a 2. évad végén a nyitott szál is.)

Külsőségeiben ugyanazt nyújtja a sorozat. Sok külső helyszín, és a szereplők stílusát is meghagyták. Fatim és Eddy a humoros mellékszereplők, Helene alapvetően sportos és praktikus megjelenést kapott, míg Balthazar továbbra is a szépfiú. Talán kicsit kevesebbszer látjuk főzni, de szerzett egy új sportkocsit, és még mindig előszeretettel vetkőztetik a színészt a készítők. Még egy olyan rész is volt, ahol alsónadrágban menekült és harcolt az erdőben, került rá egy kis sár és megjátszották a harcos kinézetet – nem találtam megnyerőnek. Olyan olcsó így mutogatni a karaktert, nem?

Fejlesztik a karakterek közti kapcsolatokat is. Helene és Balthazar hála égnek nem jöttek össze, jobban bírom őket barátoknak, mint párnak. Volt, amikor veszélyesen közel jártak ehhez, de szerencsére még más az irány. Helene a házasságát próbálja menteni, és a férje a végére valóban próbálkozik, és alakulnak a dolgaik. Balthazar pedig kapott egy csinos szomszédot, akivel közel kerülhettek egymáshoz.

Amit egyre feleslegesebbnek érzek: ahogy Balthazar közben beszélget a holtak szellemével. Egyedül a felesége alakjának van funkciója, a többiek mégis miért kellenek? Nem a poénokat építik rájuk, nem az ügyet viszik előre – egyedibb tőle a doki? Hát…

Megvették a 3. évadot nálunk is, vagyis folyt.köv.

 

Balthazar – 5/4 továbbra is részenként okos ügyet hoznak, miközben halad előre az átívelő szál is.

Balthazar Saison 2 | Bande annonce #1 | 21 novembre sur TF1 - YouTube

süti beállítások módosítása
Mobil