Minden napra egy film

Minden napra egy film

Mit várunk?

2020. január 24. - BBerni86

Cím: The Eternals

Készítők: dübörög tovább a Marvel. Kevin Feige most Chloe Zhaónak adta a rendezői széket. A filmben pedig olyan sztárok lépnek be a Marvel kapuin, mint Angelina Jolie, Salma Hayek és Richard Madden.

Műfaj: akció, képregényfilmmit2_3.jpg

Cselekmény: 7000 éve a halhatatlanok csapata óvta az emberiséget – mert a gonosz már akkor sem aludt.

Várható megjelenés: ez lesz az őszi Marvel, novemberben startol.

Miért várós?

  • Fogalmam sincs a történetről vagy a karakterekről. Ilyen Marvel film még nem volt, legalább animációból ismerősek voltak a karakterek. Most nem.
  • A Trónok harca óta képes vagyok mindent megnézni, amiben Richard Robb Stark Madden feltűnik, ez sem lesz kivétel. Ikarosz néven szuperhős… érdeklődve várom.
  • A nevek alapján talán görög mitológiai keverés is lesz. Ikarosz – az első repülésbe belehalt ifjú. Thena – feltűnően hasonlít a neve Athénéhez.
  • Marvel – film: ha nem is tudom, milyen lesz a sztori, a látvány biztosan rendben lesz.

Rémálom az egyetemen

Gyilkosos, egyetemi, nyomozós.

Samantha és Kristina gyerekkori legjobb barátnők, akik gimi után egyetemre is együtt mennek. A két lány azonban merőben mást vár az egyetemi léttől. Samantha folytatná a tanulást, és csendesen ellenne, míg Kristina a menő lányok közé akar tartozni. Ő beszéli rá a barátnőjét, hogy jelentkezzen a legmenőbb lányszövetségbe. Elmennek, és a vezér, Jubilee kezdetektől ellenséges. A válogató legfőbb témája is az, kinek mivel foglalkoznak a szülei, 1_23remalom_az_egyetemen.jpgmennyire gazdagok. Samantha munkáscsalád sarja, és ki is meri mondani a véleményét – elutasítják innen. Kristina viszont bejut. Samantha hiába igyekszik ugyanolyan szinten megőrizni a barátságukat, a másik lánynak több elfoglaltsága, szereleme és szövetséges megjelenése van. Amikor eltűnik, mégis Samantha az, aki mindent megtesz, hogy előkerítse. A lány holtan kerül elő, és a rendőrség Samanthát gyanúsítja, aki kénytelen maga kézbe venni a dolgokat, hogy igazságot szolgáltasson és tisztázza a nevét.

Folytatódik a Canossa-járás, hogy találják egy szerethető tévés thrillert. Ez a film a nézhetőbbek között van, de a küldetés még nincs teljesítve. Ez sem lesz a kedvencek közé való, csak egyszer meg lehetett nézni nagyobb fájdalmak nélkül.

A film cselekménye ismerős zsánerek sorából áll össze. Van egy diákszövetség, ahol gyanús dolgok folynak. Nem Kristina az első, aki eltűnik onnan. Van egy kívülálló, aki igyekszik mélyebbre ásni és megismerni a titkokat. Ez azonban nem a Koponyák, nem is az Anatómia, itt nem kell különösebb izgalmakat várni. A diákszövetség is kifejezetten szimpla: kimerülnek annyiban, hogy egy helyen laknak, közben tartanak egy bulit és együtt tornáznak. Se szertartások, se titkot, se valami izgalmas. Ennél bőven láthattunk izgalmasabb diákszövetségeket, még vígjátékokban is.

Újabb zsáner: a tanár – diák viszony. Vajon miért érdemes ölni egy csajokkal teli kollégiumban? Naná, a szerelem miatt. Féltékenykedés, egymás szerelmeinek elszeretése, tipikus zsánerelem. Ennél már csak az nagyobb klisé, amikor Samantha rájön, hogy barátnője nem csak az egyetemista srácok közül szemezgetett. Lehetett volna ezt jól is csinálni, csavargatják a történetet, de annyira kiszámíthatóan és unalmasan, hogy minden varázst elvesztett általa a cselekmény. Maradt az átlag, ismerős zsáner.

Mondanom se kell, hogy a lány mellett felbukkan majd egy helyes fiatalember, aki szívesen segít neki a nyomozásban. És nem csak barát akar lenni… újabb klisé.

Végig volt egy olyan érzésem, hogy ebből jó történet is lehetne, ha kicsit megerőltették volna magukat. Ha nem mindig a hagyományos megoldást választják, ha kicsit felkavarják az amúgy is használt zsánereket. De nem tették, kényelmesek voltak az írók, így a film is csak átlagos lett.

Nem is moziba szánták, ez egy tévéfilm. Ennek megfelelő a látványvilága is. Kevés helyszín, a környezet és a szereplők amúgy is átlagosak. Átlag iskola, átlag egyetemisták – itt nincs is igény látványorgiára, nem is lenne, amit látványosabban mutassanak be. Talán színesebb és mesésebb környezetet, ruhákat teremthettek volna, de akkor már nem az átlag iskolában hangulat lenne, ami a film sajátja.

A színészeknél az eye candy faktor volt a döntő. Itt még a nem menőnek számító, átlag diákok is szépek. A vékony, helyes szőke főszereplőnő máshol simán lehetne méhkirálynő, itt meg úgy csinálnak, mintha ő lenne Hamupipőke egyik mostohatestvére a küllemet illetően. Tévéfilmesek ők is, egy ismerős akadt: Moira Kelly, leginkább azért, mert mostanában kezdtem el Tuti gimi pótlást tartani.

Lehetett volna bőven jobb is. Fájni nem fájt, de jónak sem lehet nevezni.

 

Rémálom az egyetemen - 5/3 tévés thriller, ami a csavaros történet helyett eye candy színészekkel akarja eladni magát.

https://www.youtube.com/watch?v=8BvmQDOroK4

8-as kód

Képességes, bűnbandás, ügyeskedős.

A világ megváltozott. Már olyan emberek is születnek, akik valamilyen képességgel rendelkeznek. Akik képesek fagyasztani, uralják az elektromosságot, tárgyakat mozgatnak az elméjükkel, gyógyítanak. Az átlagosak tartanak tőlük, hátrányosan megkülönböztetik őket, és valósággal a bűnözés világába lökik őket. Connor apja abba halt 1_22_8-as_kod.jpgbele, hogy a törvény sötétebb felén próbálkozott megélni. Az anyja, hiába halálos beteg, óvja is az apja képességeit öröklő fiát a könnyű pénzkereséstől és az ügyeskedéstől. Ám az asszony állapota annyira romlik, hogy Connor elvállal egyetlen munkát, segít egy rablásnál. A pénz jó, gyors – ráadásul az anyja állapota annyira rossz, hogy már az orvostudomány sem segíthet, hiába kezd Connor bűnözői karrierbe és szerez gyorsan sok pénzt. Egy utolsó, nagy munka lehet a megoldás, de e körökben nem lehet megbízni senkiben. Connor már a saját életéért kell, hogy harcoljon.

A szuperképességek már megszokott tévés és filmes témákká váltak. A Bosszúállók miatt senki nem lepődik meg, ha újabb képességű emberek bukkannak fel valamiben. A sok-sok hasonló miatt azonban elveszőben az eredetiség. Ilyen film kapcsán egyből azon kattan az agyam, hogy miben láttam már ilyet?

A 8-as kód egy átlag film, amiben szuperképességű emberek kalandjait követhetjük nyomon. Az egyetlen, ami érdekes benne, hogy mennyire nem tudom elképzelni a film mutatta társadalmat. Ha valakinek olyan ereje van, mint az itt látott embereknek, hogy lehet őket ennyire elnyomni? Az X-Men ezt meg tudta mutatni, itt viszont nem hittem el. Meg vannak bélyegezve a képességük miatt, ahelyett hogy valami hasznát vehetnék. Nekem az lenne a logikus, ha lenne olyan szakma, ahol kihasználhatják, mire képesek. Mondjuk egy ember, aki képes irányítani az áramot, mint a főszereplő, miért nem lehet villanyszerelő? Helyette feketén dolgozik, mert senki nem veszi fel, még takarítani sem. Furcsa ez a világkép.

A film logikájából következik, hogy a szuperek a bűnbe menekülnek, ha nem akarnak éhen halni, vagy van valaki, akiről gondoskodniuk kell. Connor bűnözői karrierje is azért indul el egyáltalán, mert az anyja kezelésére pénz kell. Fantázia azonban ezekben a rablásokban sem volt. Szimpla, klasszikus kasszafúrások és lopások, csak itt nem eszközzel fúrnak, hanem az ilyen képességű a kezével olvasztja be a páncélt.

Kihagyott lehetőségek sora a film. Ha már egyszer ilyen képességű karaktereket írtak, miért nem használták ki jobban a bennük rejlő lehetőséget? Nem sok pluszt ad a filmnek, hogy képességgel bíró emberek bűnöznek.

Nem volt elég izgalmas az összeesküvős rész sem. Ki ver át kit? Nem mesélem el, de a filmből elég nyilvánvalóak az ilyen szálak. Mindig pont az lesz, amire számítasz. A forgatókönyvírókat nem veregetném hátba a teljesítményükért.

A látványvilág tévés. Ahhoz képest, hogy a közeli jövőben járunk, csak egyetlen korunkat meghaladó holmi van benne, a drónok a katonákkal. Túl sokat használják is őket, mint látványelemet. A képességek is szürkén vannak bemutatva, mintha nagyon nem lett volna miből költeni a vizuális trükkökre.

Ahogy néztem, eszembe is jutott, hogy ez nem moziba való. Tévés. Most kicsit ránéztem, és látom is, hogy sorozat bevezető filmje lehet még belőle. Mondjuk úgy, nem csinált nagy kedvet ahhoz, hogy tovább kövessem Connor és Garrett kalandjait.

Eladni is sorozatnézőknek lehet: a két főszereplő Arrow univerzumos rokon páros: Stephen és Robbie Amell. Azért remélem, Oliver Quinn után ennél értelmesebb szerepet is talál magának az idősebbik Amell unokafivér.

Abszolút átlagos film, se nagyon utálni, se szeretni nem lehet.

 

8-as kód - 5/3 közepesen látványos, közepesen érdekes, közepesen ismert színészekkel. Közepes film.

https://www.youtube.com/watch?v=PrX1JJ5dduA

Idézzünk!

A példaképek és az erkölcs a kényelmes középosztálynak van. A gazdagok nem ismerik, a dolgozók, mint mi, pedig nem engedhetjük meg magunknak. (Shameless)

 

(Amikor a háziasszony rájön, hogy a férje csalja, új témák merülnek fel vacsora mellett.)

  • Haragszol rám?
  • Miért haragudnék?
  • Először is, a halálomról fantáziálsz.
  • Nem kívánom a halálodat! Csak azon tűnődöm, hogy mi lesz velem, amikor bekövetkezik az elkerülhetetlen.
  • Elkerülhetetlen?
  • Nincs munkám. Sem hobbim. Kizárólag rólad gondoskodom.
  • Ettől vagy jó feleség.
  • De, mikor te már nem leszel, mi lesz belőlem?
  • Az özvegyem? (Why woman kill)

 

(Jojo anyja igyekszik hatni a háborúrajongó fiára, nem egyszerű menet.)

  • A szerelem a legerősebb dolog a világon.
  • Majd rájössz, hogy a fém a legerősebb dolog a világon, amit szorosan a dinamit és az izmok követnek. (Jojo Nyuszi)

 

Vannak rosszabb tulajdonságok a világban, mint megpróbálni a legjobbat látni az emberekben. Ha valaki jó ember, az időnként idiótának fogja magát érezni. (The Good Doctor)

 

Világ életemben vigaszt nyújtott nekem a tudomány. Segít olyan dolgoknak értelmet adni, amelyeket nem tudunk ellenőrizni. Bizonyos rendet teremt világunk káoszában. (Léghajósok)

 

(Már Jojo is inogni kezd a meggyőződésében – a zsidó lány jobban tud hatni rá, mint az anyja.)

  • Te nem vagy náci.
  • Totál bírom a horogkereszteket, szerintem ez elég egyértelmű jel.
  • Nem vagy náci, Jojo. Egy 10 éves srác vagy, aki szereti a horogkereszteket, szeret beöltözni, és tartozni akar valahová. De te nem vagy közülük való. (Jojo Nyuszi)

 

(Nem mindig Sheldon kérdezi a legfurcsábbakat a templomban.)

  • Jeff tiszteletes, a tyúkok a mennybe mennek?
  • Hát, a Biblia nem ír sokat az állatok lelkéről, de szeretem azt hinni, hogy Isten minden teremtményét szereti. Miért?
  • Apa meg akarja enni Matildát.
  • Azért nem olyan vészes a helyzet. Már nem tojik, úgyhogy le a fejével és irány a fritőz.
  • Imádkozom majd a kis tyúklelkéért.
  • Kérje, hogy szaftos legyen. (Young Sheldon)

 

(Amy mindkét szülőjét képes kitiltani az esküvőjéről.)

  • A lányom egy szörnyeteg.
  • Csak menyasszony. A kettő szinte ugyanaz. (Why woman kill)

 

(Raoul biciklis balesete után a felesége végre rájön, mit nem mert a férfi nagyon rég bevallani.)

  • Mért nem mondtad el nekem soha?
  • Mit?
  • Mért nem mondtad el, hogy nem tudsz biciklizni?
  • Hát… féltem, hogy elveszítelek.
  • Inkább leugrottál egy szikláról? (Raoul Taburin)

Jojo Nyuszi

Anya – fiás, titkos barátos, gyerekes, kalandos, világháborús.

Johannes Betzler, becenevén Jojo, 10 éves és alig várja, hogy beléphessen a Hitlerjugend tagjai közé és megkezdje a kiképzést. Korához képest kicsi, nincsenek barátai – csak egy képzeletbeli, de ő legalább maga 1_21jojo_nyuszi.jpgAdolf Hitler. Amikor egy nyúl nyakát nem akarja kitörni a terepgyakorlaton, gúnynévként Nyuszinak kezdik hívni – Adolf tanácsára bizonyítaná a bátorságát, kiragadja az éles gránátot a kapitány kezéből, de balszerencséjére az mellette robban fel. Így sérülten otthon kell maradnia, és csak kis feladatokban tud segíteni a szervezetnek. Több idő otthon, fura zajok – a fiú felfedezi, hogy egy 16-17 év körüli lány rejtőzik a falban. A zsidó Elsa Jojo nővérének volt az ismerőse, és most a fiú anyja, Rosie nyújt neki menedéket. Feladni nem meri a lányt, de faggatni kezdi a zsidókról, hogy leleplező könyvet írhasson róluk. Miközben Jojo átgondolja a bele sulykolt náci propagandát, azt is felfedezi, milyen ember igazából az anyja és ő maga is.

Minimális a hasonlóság, de egy másik történet jutott róla eszembe, aminek a korszaka is stimmel: A könyvtolvaj. Nem csak azért, mert mindkettőben bújtatnak egy zsidó fiatalt. A szívre mért csapás miatt. Nehezen sírom el magam, de a Zusak kötetből adaptált filmnek és ennek is sikerült elérni, hogy törölgessem a szemem.

Ha a főszereplő meg is éri a film végét, lehet olyan mellékszereplő, aki nagyon a szívemhez nőtt, és akinek a tragikus sorsa előcsalja a könnyeket. Rudy… még mindig fáj, ami vele történt. Nem árulom el, ebben a filmnek kinek van hasonlóan tragikus halála, de egy percre megállt bennem az ütő. Nem akartam elhinni – anélkül, hogy magát a holttestet látnánk vagy magát a halált, egy pár cipő az egyetlen vizuális inger, annyi fájdalom van a film azon részében, hogy most is el tudnám bőgni magam.

A Jojo Nyuszi különben is brillírozik a karakterekkel. Nincs olyan, akit ne lehetne ide kiemelni valami miatt. Rosie egy tünemény, egy igazán jó ember, aki zseniálisan leplezi, milyen terheket cipel. Az élet széphez hasonlítható, ahogy itt az anya játékossá és széppé igyekszik tenni a fia életét, aki fel sem foghatja a védőburokban, milyen életveszélyes helyzetben és idegbajban kell élniük. Elsa, aki egyszerre roppant erős és végtelenül sebezhető. Klenzendorf parancsnok, aki egy megszállott, elvakult náci idiótának tűnik, aztán kiderül, milyen a szíve mélyén. A képzeletbeli Hitler, aki egy gyerek szűrűjén keresztül is egy-egy pillanatra annyira jellegzetes és hitleri.

Nem véletlenül jelölik a film színészeit is díjakra. Sztárfaktor is van, de remek alakítások is. Scarlett Johansson rég tetszett ennyire bármiben. Itt szíve és ereje van a karakterének, de a játékának is. Waititi, egyszerre borzongató és játékos Hitler lett. Sam Rockwell újfent bizonyítja, hogy nem véletlenül nyert már Oscart. Többarcú a karaktere, és el is hittem neki mindet. De sorolhatnám tovább: a mellékalakok, a gyerekek, itt összeálltak a karakterek és a színészek szerves egésszé.

A történet egyszerre megrázó, tartalmas és furcsán szórakoztató. Egyike azon filmeknek, amelyen tényleg felváltva lehet bőgni és mosolyogni, vagy éppen átérezni, hogy az ember egyszerre tud nagyszerű és borzalmas lenni. Jojo fejlődéstörténete, a kis kalandok.

De mélység is van ebben a filmben. Ízléstelennek tűnhet így viccelni azzal, hogyan mosták az emberek agyát, az a tábor is… kész. De tökéletesen látjuk is, hogy ez tényleg milyen agymosás és őrület volt. A jelszavak, a külcsín, az összetartás jó embereket tett szörnyeteggé – egy gyerek szemén még őszintébben megmutatva.

A külcsín is remek. A korszak, a jelmezek – hiteles, de színesebb is. Látványos.

Nem véletlen a rengeteg jelölése, az egyre szaporodó díjai. Drukkolhatunk neki Oscarnál is.

 

Jojo Nyuszi - 5/5 egyedi a humora, a története – jó színészileg, látványban, történetben. Nekem bejött.

https://www.youtube.com/watch?v=oyu_YsLFhYE

5 film, amit látnod kell

Családi

5: Shazam - Billy nevelőcsaládtól kerül nevelőcsaládhoz, sehol nem ereszt gyökeret, még ha megpróbálják is f5_29.jpgszeretni. Ő hisz abban, hogy az anyja még visszajön érte.. Ám most megint új hely, és az új mostohatesója a fejbe vette, hogy már pedig ők egy család lesznek. Billy is rá kell döbbenjen, hogy a család nem mindig az, ahova születünk, hanem amit választunk magunknak. Hogy közben szupererőre is szert tesz és le kell számolnia egy gonosztevővel? Igen, az is van benne.

4: Családi bunyó - a Bevis család összetartó ereje a pankráció, A szülők mindketten balhés f4_33.jpgfiatalok voltak, de egymásra találtak és ez a sport megmentette őket. Ebbe nevelték bele a gyerekeiket is. Zak és Saraya is a szorítóban nő fel, és arról álmodnak, hogy hivatásos pankrátorok lehetnek. Egy tehetségkutató fel is figyel, de egyedül a lányban lát lehetőséget. A család biztatására Saraya elmegy az edzőtáborba, de nem csak egy új f3_35.jpgvilággal kell szembeszállnia, a testvérét is meg kell békítenie.

3: Drágám, a kölykök összementek - a Szalinski és Thompson családok szomszédok, de jobban nem is különbözhetnének egymástól. Az egyikbe egy tudós tartozik elitista gyerekekkel, a másikba kétkezi munkás nagyszájú fiakkal. Amikor azonban Szalinski legutóbbi találmánya működésbe lép, pont a kölykök vannak a hatósugárban. Összemennek, és a mini gyerekeket kidobják a szeméttel. A kerten át kell hazajutniuk, ami ezernyi veszélyt rejt, ha az ember csak pár milliméternyi.f2_34.jpg

2: Az ember, aki feltalálta a karácsonyt - Charles Dickens vállát súlyos teher nyomja. Sikeres lett, de most el is várják tőle, hogy valami szenzációval rukkoljon elő az ünnepekre. Neki ötlete sincs, és ennek a családja issza meg a levét. Az ihlet azonban jön, és testet kezd ölteni Scrooge és a karácsony szellemeinek alakja. Miközben ír, Charles szembe f1_32.jpgkell nézzen a saját családi élete konfliktusaival is: az apjával, akire rég haragszik. A gyerekeivel és a feleségével, akik hiányolták a családfőt.

1: Instant család - Pete és Ellie házakat újítanak fel, boldogok egymással, nem hiányzik semmi az életükből. Míg rá nem ébrednek, valami mégis kimaradt. A gyerek - ahhoz már öregnek érzik magukat, hogy ők maguk hozzanak össze egy utódot, inkább örökbe fogadnának. Az édes 5-6 éves helyett azonban egy kamaszlányon akad meg a szemük, akihez tartozik két testvér is. Belevágnak. Szülőnek lenni azonban nem könnyű, néhol vicces, máskor drámai események összessége, miközben 3 gyerek lassan elfogadja, hogy család lettek.

Vox Lux

Zenés, sztár életes, botrányos.

Celeste vallásosan nevelt, jólelkű kamasz volt, aki szeretett énekelni és a nővérével zenélni. Egy napon az egyik osztálytársa fegyverrel jött iskolába, és a lány hiába próbált beszélni vele, a fiú vérengzésbe kezdett. Celeste a szerencsések közé tartozott: a golyó nem tette bénává, tudta folytatni az életét. A megemlékezésre a testvérével 1_20vox_lux.jpgegy dalt írtak, amit a lány adott elő. Pillanatok alatt lett hatalmas sláger belőle, a lány mellé ügynököt vettek fel, és mire észbe kapott, már Európában turnézott és megindult a sztárság felé. Az ártatlanság hamar esett áldozatul ebben az életben, és a felnőtt Celeste már botrányhősnő. Alkohol és kábítószer problémák kísértik, a lányát a testvére neveli – aki titokban máig a dalszerzője, de ezt senki nem tudja. Egy koncertre készülve összecsapnak a hullámok a feje felett, de mire a színpadra lép, átlényegül. Ott más, ott egy bálvány, nem a szétcsúszott ember.

A hatalom és a hírnév megront. Közhely, de folyamatosan olvashatunk és láthatunk sztorikat, amiknek ez a mondanivalója. Ilyen a Vox Lux című film is, ami azért többnek próbálja magát eladni, de nincs benne több ennél a szentenciánál.

Kezdve azzal, hogy a cselekmény minimális. Nem is folyamatosan mutatja be Celeste életét és pályáját, nagy ugrások vannak benne. Három esemény köré összepontosították az eseményeket: a támadás, az első album és a sztárrá válás, majd a felnőtt problémás élete a visszatérő koncerttel. Közben mi történt? Egy-egy utalás elhangzik róla, de mintha nem is lenne fontos. Csak az adott pillanat, az adott konfliktus. A romlás útja. A Steve Jobs használt hasonló technikát, de ez a film nincs annyira jól megírva, mint az a film volt.

Kevesellettem a cselekményt. Az első rész, az iskolai támadás még ok. Az alapból annyira tragikus, annyira ártatlanok a lányok, hogy nézette magát. Az idilli korszak, amikor bőven elég az a trauma, amin Celeste keresztülmegy.

A sztáros részek már untatni kezdtek. Mi történik? Igazából alig lehet összeszedni pár mondatot. Fellép. Klipet forgat. Pasizni kezd. Ismétlődés. Az a fontos, hogy közben hogyan nő a távolság a nővérek között. Ahogy Celeste sztár lesz, oda az ártatlanság, ami az elején kiemelte őt a tömegből. Valami igaziból a popszakma egy műanyag babát csinált.

Ennek a végállomása a film vége, ahol Celeste minden kapcsolata sérült és hatalmon, pénzen alapszik. Még saját magával sincs jóban. Nyoma sincs a kamasznak, aki énekelt a barátai búcsúztatóján. Mindezt a hírnév és pénz tette vele. A stációk érdekesek lehettek volna, de itt a végpontokat látjuk. Nincs igazi feszültség, és annyira romlott lett a karakter, hogy már a sorsa sem tudott érdekelni.

Gondom volt azzal is, hogy Celeste elvileg egy nagybetűs SZTÁR. Halljuk a filmben a zenéjét, látunk tőle klipet és koncertet is. Nagyobb a füstje, mint a lángja a látottak és a hallottak alapján. Ok, Portman nem énekesnő, azt nem kérem számon rajta. De arra nem lehetett volna odafigyelni, hogy látványosabb és egyedibb legyen a körítés? Annyira mű és megcsinált az egész, annyira eszembe juttatta Madonnát és Lady Gagát, hogy az már fájt is. Bár ezzel kedves voltam, mert a két énekesnő sokkal egyedibb és színesebb, mint amit Celeste kapott ebben a filmben.

A zene különben borzalmas a filmen. Nem csak az énekesi kvalitás hiánya miatt, de maga a stílus se jött be. A zenében is meglátszott az a folyamat, amit a karakterben is bemutattak. A tiszta, himnuszi daltól eljutottunk a teljesen mű, gépi zenéig.

A bukástól a szereposztás sem tudta megmenteni. Natalie Portman remek színésznő, de itt szó szerint rossz volt ránézni.

Nagyon nem az én filmem – ha értem is, minek a példameséje, attól még nem tetszett.

 

Vox Lux - 5/2 az alapötletet még díjaztam is volna, de annyira szürke és unalmas az egész, hogy mégse.

https://www.youtube.com/watch?v=dolxUIZzb3w

Várható heti megjelenések

MOZI:

  • 1917 - amerikai háborús, jó szereposztás és Oscarért is versenyben van
  • Jojo Nyuszi - háborús dramedy, szintén Oscar körül szaglászik e nyuszi
  • Richard Jewell balladája - amerikai életrajzi dráma
  • Hivatali eltávozás - amerikai horror komédia
  • Inkább lennék özvegy - brit dramedy

 

DVD:

  • Joker - még egy Oscar-esélyes film a héten
  • Ad Astra
  • Az - 2. fejezet
  • Talkshow
süti beállítások módosítása
Mobil