Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2018. június 06. - BBerni86
  • Ne aggódjon, hercegnő! Meg tudom menteni a betegét.
  • Tud Micah Stevensről?
  • Az egész kórház róla beszél. Úgy tűnik, sokan szeretik.
  • A három legjobb mellkas-sebésszel beszéltem, szerintük az operáció megölné.
  • Hentesekkel beszélt. Még egy sajtszeletelést sem bíznék rájuk.
  • Micah rendes, tisztességes ember, remek tanár, és imádja a gyerekeket. Több tisztesség van a kisujjában…
  • Tök mindegy. Az sem érdekel, ha ő Teréz anya. Szerintem az eset érdekes, vállalom.
  • Micah nem egy orvosi kísérlet! Ha úgy gondolja, nincs esélye…
  • Nos, az esélyei szarok, de a kezemben nem nullák. Százalékot nem tudok ugyan mondani. Úgy értem, mindig csak egy tipp, amit bemosakszáskor mondunk, ugye? Ez mindig művészet és tudomány egyensúlya. És szerencsére én Rembrandt vagyok. (The Resident)

 

  • Ha már vállalom ezt az utat, nem akarok meghalni menet közben.
  • Megtudhatnánk, mire allergiás?
  • Macska, kagyló, ukrán nők. (Quantico)

 

  • Mr Rhodes. Uram, szolgálatára, uram!
  • Jó! Hadd mondjam el, hogy mi kell!
  • Nem állok a szolgálatodra, Chuck. Csak idéztem a Hamiltonból. (Billions)

 

  • Miért van Cameron dédnagyapja egy képen a gazdag fickókkal, és miért akarja a Rejtélyes Nő újraalkotni az egészet? Dina?
  • Igen?
  • Azok az emberek könyörtelen, sötét lelkek voltak, mint a Rejtélyes Nő.
  • Cameron dédnagyapja bűvész volt, nem Voldemort. (Deception)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr9214018642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása