Minden napra egy film

Minden napra egy film

A partiállat

2018. augusztus 25. - BBerni86

Iskolát befejezős, bulizós, anya – lánya kapcsolatos.

Deanna egyetemistaként lett feleség és anya, le is mondott a tanulásról, és a családja lett az első. Lánya, Maddie az utolsó évet kezdi az egyetemen, a szülei olasz útra készülnek, amikor Deanna férje robbant: szerelmes lett másba, válni akar. Deanna a kezdeti sokk után úgy dönt, ha a férfi miatt hagyta ott az egyetemet annak idején, a_partiallat.jpgmost befejezi, az exe meg csak fizesse! Bár eleinte Maddie furán néz az anyjára, aki kollégiumba költözik és egyetemista lesz, lassan segíteni kezd neki, és Deanna pótolja az elveszett éveket. Míg visszatalál a régészet iránti szenvedélyéhez, egyre vadabb bulikba ugrik bele, sok új barátnőre tesz szert, még egy egyetemista helyes srác is horogra akad. De nem megy a sok buli a kapcsolatai és a tanulmányai rovására? Húzni kell pár határvonalat is.

Komolyan gondba vagyok azzal, mit kellene ezzel a filmmel kapcsolatba éreznem. Az biztos, hogy a műfaja komédia, és nevetnem kellett volna rajta. Az is biztos, hogy gyakran nekem túl erősek voltak a poénjai. Nem teljesen az én világom, sőt. De akinek ez a humor bejön, még jó élmény is lehet ez a film, csak ez nem én vagyok.

Legszívesebben kiszedném pontról pontra, mi az, ami el van túlozva és annyira irritálta az agyamat, hogy még a film jó perceit se tudtam kiélvezni. De nem akarok erről írni végig, így csak a top3 listámat osztom meg.

  1. Deanna és Jack viszonya – most komolyan? A 21-22 éves srác, aki lazán a legjobb pasi az egész filmben, pont a haverja csajának az anyjával akar járni? Ok, az anyja kiléte tényleg vicces volt, de maga a Deanna és Jack kapcsolat nekem hiteltelen. Pláne, ahogy Deanna a lányának mesélgeti a szexuális életét.
  2. Deanna fóbiája a nyilvános beszédtől. Én se szeretek kiállni, és beszélni. Én is sokkal jobban érzem magam, ha írhatok, és nem előadnom kell. De ennyire kikészülni egy fellépéstől, az már beteges. A filmből valahol elmaradt, hogy Deanna pszichés eset? Mert amit az első régészeti előadásán művel, az orvosért kiált!
  3. Deanna szobatársa – az ok, hogy az egyetem lazább, mint egy középiskola. De nem hiszem el, hogy valaki bent tud maradni úgy, hogy soha semmire nem megy el, egész nap gubbaszt a szekrénybe és a sötétbe. Nincs egy barátja se, nem jár órákra, nem csinál semmit – egyáltalán, minek egyetemista és hogyan maradt bent?

Most, hogy megvolt a dühöngő szakaszom, próbálok jó dolgokat is meglátni a filmben. Mert vannak azok is, csak sajnos, nekem már elforrt a fentieken az agyvizem, így ezekre kevesebb energiám jutott.

Vannak benne jó poénok, és nem arra épül az egész, hogy altesti és szex poénok töltsék ki.

Maga az alaptörténet se rossz, több film is épült arra, hogy egy idősebb személy ül vissza az iskolapadba, és igyekszik változtatni az életén. A lányával közösen végzett tanév meg jó vígjátéki alapanyag.

Melissa McCarthy bűbájos nőnek tűnik, akivel jó lehet jóba lenni. Még most is, hogy Deanna nekem túl sok volt, átjön, miért akkora sztár ez a nő, ahol tart.

A kém és a Szívek szállodája még mindig a McCarthy kedvencek, de egyszer elment ez is.

 

A partiállat - 5/3 az alapötlet még vicces is, akadnak jó jelenetei is, de nekem túlzás McCarthy bulianyuja.

https://www.youtube.com/watch?v=W0gjrPy0KJs

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr4714196197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása