Minden napra egy film

Minden napra egy film

Túl szexi lány

2018. november 02. - BBerni86

Csajos, önbizalmas, szerelmes, üzletes.

Renee minden nap azzal szembesül, hogy a külseje miatt hátrányos helyzetbe kerül. A bárpultnál mindenki előbb kap italt, mint ő. A boltban arra biztatják, a nagyméretű ruháit inkább netről szerezze be. A munkahelye el van dugva egy alagsorba. Pasi nincs képben, maximum a főnöke öccséről álmodozhat a férfiról készült képeket tul_szexi_lany.jpgnézegetve a neten. De az egyik biciklis edzésen elesik, beveri a fejét, és felébredve gyönyörűnek látja magát. Azonnal hatalmas önbizalom hullám önti el: beadja a jelentkezését az álomállására, felszed egy férfit a mosodában, szépségversenyre nevez és élvezni kezdi az életét. De a helyzet csapdákat is rejt: akaratlanul is sokakat megbánt, és ráébredve erre nem biztos, hogy mindenkit sikerül kiengesztelnie. De meg kell próbálnia!

Amy Schumer komikus, aki filmeket is forgat. Nem számoltam, a Túl szexi lány hányadik a sorban. Harmadik, vagy már a negyedik? Nem kapott túl jó kritikákat. A történet alapja engem se fogott meg, mintha Gwyneth Paltrow pár évvel korábbi hasonló dagi filmjének lenne a kicsit más változata.

Megnéztem, és tény, nem egy nagyfilm vagy vígjáték. Ahhoz túl kiszámítható és klisés, elejétől a végéig. Viszont, szerintem kifejezetten szerethetőre sikerült. Én jókat tudtam rajta mosolyogni, elkapott a hangulata, és tetszett annak ellenére, hogy nem egy klasszikus értelemben vett jó film.

A cselekmény minden eleme előre látható, és nagyon követi a romantikus zsánerek forgatókönyvét. Vagyis: minden szép és jó, aztán a hős hibázik, összeveszik mindenkivel/szerelmével, de egy nagy gesztus elég, hogy minden még szebb és jobb legyen, mint korábban. De a humora ezt kicsit feledteti, és még akkor is lekötött, ha pontosan tudtam számolni magamban, hogy most mi következik.

A humora nem az a nyers és mindent bele, amit Schumer nevéhez kötök. Szerintem sokaknak ezért voltak is gondjai, mert a színésznőtől sokkal merészebb húzásokat és beszólásokat szoktak meg. De nekem pont az tetszett benne, hogy ez most nem polgárpukkasztó, csak egy helyes kis komédia, olyam humorral, ami mindenkinek emészthető.

Az üzenete viszont jobban nem is lehetne girl power és tipikus. Arról szól, hogy a külső nem minden. Amíg jól érzed magad, magabiztos vagy, boldogulni fogsz. Akiket irigyelsz, ugyanolyan gondokkal küzdenek, csak a saját tévképzeted miatt ezt nem veszed észre. A film ezt a vonalat erősen eltúlozza, de egy kis önbizalom tuningolásra megfelelő lehet ez az alkotás. Mindenki saját maga legnagyobb ellensége, de miért is?

Nekem a szereposztás is tetszett. Schumer szerethető ebben a filmben, azt nagyon bírtam, amikor pörgött. Ahogy tényleg mindent bele elven megélte az életét, élvezte, és jól is csinálta. Az önbizalom ereje nála jött ki legjobban. Mellette Michelle Williamset emelném még ki, akinek sokkal jobban állt ez a vékony hangú vállalatvezető, mint amit a Venomban játszott.

Még azon kattog kicsit az agyam, mennyire hasonlít a Nagyon nagy Ő-re, de talán kár is ezzel foglalkoznom. Más film a kettő, nem kell méregetni őket.

Egy esti filmnek tökéletes, és ha nem is lesz sokszor újranézős, nekem tetszett.

 

Túl szexi lány - 5/3,5 nekem tetszett, a gyenge pillanatait megbocsátva. Hangulatos, bár tipikus kis film.

https://www.youtube.com/watch?v=ssQFUWhpkuU

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr7414339945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása