Minden napra egy film

Minden napra egy film

Mit várunk?

2019. március 15. - BBerni86

mit_9.jpgCím: Yesterday

Készítők: az új Danny Boyle film. A tartalom alapján illik is a munkásságába, hasonlókból jókat szokott csinálni. A casting érdekes. Akadnak benne nevek, mint Lily James (női főszereplő), Ed Sheeran, Ana de Armas. Új arcok is jönnek, a férfi főszereplőt, Himesh Patelt pl. szerintem még nem láttam semmiben.

Műfaj: zenés, romantikus komédia

Cselekmény: Jack egy baráti összejövetelen gitározik, énekel. Mindenkinek nagyon tetszik a dal, és szinte sztárként ünneplik érte. Jack nem is érti: az egyik legismertebb Beatles dal volt, és azt hiszik, ő szerezte? A neten kutat kicsit, és rádöbben, ő az egyedüli a világon, akinek emléke van a zenekarról. Mintha a Beatles nem is létezett volna. Ő pedig megindulhat a sztárrá válás útján, hála a Beatles daltudásának. De a siker nem tesz boldoggá.

Várható megjelenés: 2019 nyara

Miért várós?

  • Nagyon tetszik az alaptörténet.
  • Beatles dalok, szeretem!
  • Aranyosnak tűnik a történet.
  • Lily James szimpatikus, Ed Sheeran fellépésére is kíváncsi vagyok.
  • Danny Boyle legtöbb filmjét szerettem, valószínűleg ezt is fogom.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr9014688414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása