Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2021. február 03. - BBerni86

Nem kell megérteni a világot. Elég, ha kiismerjük magunkat benne. Ezt Albert Einstein mondta. (Max Minsky és én)

 

  • Csak egy gondolat. Fogalmunk sincs hány űrhajóst öltek meg a ruszkik, mielőtt Gagarin élve visszatért.
  • Igaza van. Nem tudom mennyi próbát tettek a szovjetek, de tudom, hogy nekünk mennyire lesz szükségünk. Mert ismerem a csapatunkat. És tudom, hogy jobbak vagyunk bármilyen ruszkinál. És tudom, hogy készen állunk.
  • Pokolian remélem, hogy igaza van, mert ha nem, akkor Al a világ legdrágább temetését kapja a TV történelmében. (The Right Stuff)

 

  • Mind elvegyültünk egymással, de idővel az emberek félni kezdtek a "másoktól".
  • Még mindig félünk.
  • Technológiailag elképesztő ütemben fejlődtök, de társadalmilag hátrafelé haladtok, falakat építetek, határokat emeltek. Az emberi előítélet súlyosabb, mint valaha. (A Discovery of Witches)

 

(Az eltitkolt bélvizsgálat kiderül, és valami más is…)

  • Szóval te vagy a képen?
  • Én vagyok az!
  • Örülök, hogy egészséges vagy. Talán legközelebb lehetek én is a sofőröd.
  • Oké. Szeretnél valami ennél is megalázóbbat hallani?
  • Mit?
  • Megvan "A Szürke ötven árnyalata".
  • Mind megvettük abban a hónapban.
  • Aha.
  • Te... is akkor vetted, ugye? (AP Bio)

 

  • Hadd mondjam el, gondoltam megemlítem, hogy ma nem teljesen volt igazam.
  • Így ismeri el, hogy tévedett.
  • Igen, épp feltárom a szívemet. Nem muszáj kést szúrnia bele. (Az élet dicsérete)

 

  • De ha lehet embert klónozni, akkor miért nem klónoznak több orvost és tudóst, nem engem. Klónozhatták volna Mandelát!
  • Mandela nem tud lelőni egy mozgó vonatban ülő embert 2 kilométerről. (Gemini Man)

 

(Des vallomást tesz, avagy egy sorozatgyilkos elmélkedései.)

A 14-esnek omlettet sütöttem. Éhes volt. Nem tudom, az omlett végzett-e vele, vagy én. De gondolom, az omlett nem hagy vörös nyomokat a nyakon, ugye? (Des)

 

(Kinek mi az álomhely...)

  • Jól vagy Scooby Doo?
  • Persze. De hol vagyunk?
  • Ez nem lehet igaz! Felfogtad, hogy hol vagyunk?
  • Nem.
  • Nézz körbe, haver! Csodás, letisztult modern stílus. A leges legmenőbb kék szín... ez
  • Az Ikea!
  • A Sánta Sólyom! Azt mondtad, Ikea? (Scooby!)

 

  • Ez egy játszma.
  • Játszma?
  • Élet és halál játszmája. (Vikings)

 

(Miért is nem költözünk Kolumbiába?)

Kiderült, hogy ebben az országban könnyebb kokaint vagy marihuánát szállítani, mint krumplit vagy rizst. (The Great Heist)

 

Nem minden ellenfelet lehet erővel vagy haraggal legyőzni. Perszeusz nem a dühével ölte meg Meduszát. Herkules is csak úgy tudta legyőzni Antaioszt, hogy túljárt az eszén. Az igazi erőt a nyugalomból merítjük. Fordulj befelé! (Blood of Zeus)

 

(Ian a mézeshetek után nem valami boldog, és ezt a testvérei is látják.)

  • Mi történt veled?
  • Megházasodtam, az történt.
  • Én válnék, de nem kötöttünk házasság előtti szerződést. (Shameless)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr6416372634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása