Minden napra egy film

Minden napra egy film

Idézzünk!

2021. október 20. - BBerni86

De most már elfogadtam azt, aki voltam, vagyok és leszek. Már tudom: a szerelemnek nem kell fájnia. Már tudom, hogy meg kell tanulnod szeretni magad. Csak akkor állsz készen a szerelemre, és hogy megoszd az életed valakivel. (Sounds like Love)

 

(Amikor Jancsi és Juliska beköltözik a mézeskalács házba, vannak gyanús jelek…)

  • Miért van tele ez a szekrény gyerekcipőkkel?
  • Biztos elhagyták őket.
  • Az egyikben van egy láb. Egy kis lábfej.
  • Ne aggódj! Nincs semmi baj. A tervem tökéletesen működött, és minden rendben van.
  • Ha te mondod. (A Tale Dark and Grimm)

 

Ha nem vállalod a kockázatát, hogy apróságok félremennek, esélyed sem lesz a fontos dolgokat jól csinálni. (The Good Doctor)

 

(A világ sorsát eldöntő kutatás közben hősünk…)

  • Te meg mit csinálsz? Fát gyűjtesz?
  • Vörös fenyő. A kolbász füstölésénél finom aromát ad.
  • A kolbászra gondolsz?
  • A szakács mindig az ételre gondol. (Mese a 12 hónapról)

 

  • Streamelhetsz máshonnan is. Mondjuk a fészerből?
  • A fészerből. Hálóruha a fészerben? Mi vagyok én? A fiú A szobából? (Pretty Smart)

 

(Nem egyszerű a munkahelyi puccs…)

  • Fred Micklent nem lehet nyílt terepen üldözni, csak akkor, ha tuti, hogy földre viszed. Ellenkező esetben visszatámad, kibelez, és felfal a kurva szavanna kellős közepén. És az fájni fog ám, de nagyon.
  • Akkor mi a tökömet kezdjek?
  • Vársz, jóember! Egyáltalán nem figyelsz rám? Vársz a megfelelő pillanatra és bizonyítékra. Bombabiztosra, ami Fredet valami eltussolásához köti.
  • Na persze! Te könnyen beszélsz. Fred engem néz a puskacső felett.
  • Megmondom őszintén, hogy elég kétségbeesettnek tűnsz. És nagyot kétségbeesetten nem lehet húzni.
  • Ezt is a természetfilmből tanultad?
  • Nem, ez Szun-Ce. A háború művészete.
  • Anyám, borogass! (The Morning Show)

 

Ez az, nem? Minden lény keres egy helyet, ahová tartozhat. Amit otthonnak hívhat. (What if)

 

(Axe és Chuck újra egymás ellen.)

  • Le kellene tartóztassalak most rögtön.
  • Ha le tudnál, már megtetted volna. Különben sem láttam kint a zsarukat. Megkergetsz a folyosón? Mert nem tudsz elkapni. Ő talán igen, de te nem.
  • Elkapnak téged hamarosan. Mint az ügyvéded is előadta, megsértetted a banktörvényt. Horogra tűzték neked a piszkos pénzt, te meg ráharaptál, mint az éhes sügér. És most fülön csíptek. Milyen érzés?
  • Úgy érzem, inkább én húzom magammal a csónakodat. Mert nem sügér vagyok. Hanem a kurva nagy fehér cápa. Nem tanultad még meg?
  • Mindegy, nem számít. A legnagyobbakat is kifogják. Kampóra húzzák őket a kikötőben, a hasukat felvágják, az emberek meg vigyorogva fotózkodnak velük.
  • Mindig is ez voltam neked. Egy trófea. A trófea. Semmit nem tudsz létrehozni, felépíteni, elérni egymagad. Úgy akarsz felmászni, hogy engem lehúzol. (Billions)

 

(Hirtelen sokan lettek Gyuriéknál, mivel segíteni beköltözött az anyós is. Állandó gond is, hogy ki mikor használja a fürdőt.)

  • Nekem naponta minimum két tusolás jár.
  • Ezt értem, de mikor szeretnél?
  • Nem lehet, hogy Gyuri a tóban fürdik?
  • Hallom ám.
  • Gondoltam, az olyan egészséges.
  • Legyen maga egészséges! (A mi kis falunk)

 

  • De ne áruld el senkinek, jó? Bűnös élvezet.
  • Hogy lehet bűn az élvezet? (Pretty Smart)

 

(A menesztett, szexuális zaklatással vádolt riporterhez végre ellátogat egykori főnöke.)

  • Szevasz, Mitch!
  • Minek köszönhetem a látogatást? Máris kasztrálnak?
  • Nem, az majd jövő csütörtökön lesz.
  • Ja, tényleg. Talán még befér a máglyán megégetés és a szurokba-tollba forgatás közé.
  • Elintézzük. (The Morning Show)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr4816710274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása