Minden napra egy film

Minden napra egy film

GameDay

2019. szeptember 21. - BBerni86

A feladat:game_12.jpg

Megoldás: Tovább!

Tovább

Bigger

Testépítős, korszakot átformálós, családos, vállalkozós.

Joe Weider élete nem indult jól: az anyja lányt akart, így már akkor sírógörcsöt kapott, amikor megtudta, hogy fia lett. Joe, majd az öccse, Ben, soha nem lehettek elég jók az asszonynak, soha nem kaptak igazi anyai szeretet. Amikor Joe-t a nagyobb fiúk bántották, csak annyi volt az anyai szó: miért olyan gyenge? Joe így lassan a testedzés megszállottja lesz. Folyamatosan kutatja, hogy lehetne ideális, izmos testtónust kialakítani, és magán 9_20bigger.jpgkísérletezik. Kamaszként fedezi fel a testépítő versenyeket, és miközben versenyez, a saját lapját és edzőprogramját is tervezi. Az anyja ezen is kikészül, a fiúk valósággal el is menekülnek a családi házból, hogy a saját vállalkozásuk és a saját életük saját térben éljék. Egyre sikeresebb, bár a műfaj jelenlegi királya nagyon küzd azért, hogy tönkretegye őket.

A testépítők világa nagyon-nagyon távol áll tőlem. Nem is tudok egyet sem megnevezni – jó, egyet tudok. De ő csak a karrierjét kezdte így, utána híres színész lett belőle, majd egy időre a politikában is magasra mászott, kormányzói címig vitte. Gondolom, már kitaláltátok: Arnold Schwarzenegger ez a személy.

Ez a film arról mesél, hogy vált a testépítés azzá a sporttá, aminek ma ismerjük. Egy testvérpár története, a Weider fivérek sztorija, akik forradalmasították a sportot, versenyt alapítottak és még a táplálék kiegészítők kereskedelmébe is betörtek. A Bigger arra vállalkozott, hogy a magánéletük mellett a karrierjüket is bemutassa, elsősorban a nagyobb fivérre, Joe-ra koncentrálva.

Mivel nekem ez az egész új volt, az egész film cselekménye újnak hatott. Most már utána olvastam kicsit a szereplőknek, és tudom, hogy ezt-azt csiszoltak, szépítettek a valódi eseményeken (pl. Joe első házasságából született egy gyerek, akit teljesen kihagytak a filmből, ahogy Ben családja sem szerepelt). Mondjuk, a lényeget nem ez a szál vitte, hanem az, hogy két szegény fiú hogy jutott el odáig, hogy bajnokot faragjanak egy osztrák fiúból, és a testépítés vezető egyéniségévé váljanak. A semmiből milliomos sikeremberek.

Pszichésen két szál volt, amit érdekesnek találtam. Az egyik, ahogy az anyjuk idegenkedése meghatározta a két fia személyét és kapcsolatát. Sokkal tragikusabban is alakulhatott volna, de szerencsére az, hogy az anyjuk nem szerette őket, egymáshoz közel hozta a fiúkat. A másik, Joe megszállottsága a tökéletes fizikum kialakítására. Pontosan levezetik, honnan indul és mivé alakul ez a mánia. Az elején kifejezetten komikusnak is találtam, hogy Joe még a testvére temetése szervezésében is erre koncentrál, de ahogy látjuk, miért lett ilyen, a végére meg lehet őt érteni.

A cselekmény folyamatosan halad, néha túl gyorsan is. Jeleneteket tud csak megmutatni kapcsolatokból, versenyekből, mert hosszú korszakot ölel fel a teljes cselekmény. Nem mindig tetszett, mi kapja a nagy súlyt. (Schwarzenegger sok volt, bár érthető, miért emelték ki annyira, hogy kapcsolódik az ő karrierje e fivérekhez.) De mivel annyira új volt nekem a téma, érdekesnek találtam így is.

A szereposztás is jól sikerült, sok ismerős, de még nem sztárszínésszel, korrekt.

Talán lehetett volna szórakoztatóbb, de így is lekötött. Nem is bánom, hogy belebotlottam.

 

Bigger - 5/4 korrekt szereposztással, ha nem is körömrágóan izgalmas, de érdekes világról szóló film.

https://www.youtube.com/watch?v=G3k1BKNIV9c

Mit várunk?

Cím: The two Popes

Készítők: a két főszereplő tűnik a legeladhatóbbnak benne: Anthony Hopkins és Jonathan Pryce. A kiadott képek alapján Hopkins nagyon durva arcvonásokat kap, alig ismerni rá.mit_28.jpg

Műfaj: történelmi, dráma, dramedy

Cselekmény: a katolikus egyház pár éve lezajlott, ritka eseménye. Benedek pápa és az egyik bíborosának kapcsolata lesz a középpontban, aki a következő pápa lett, Ferenc. Az érdekessége abban rejlik, hogy Benedek váltására nem halálozás miatt, lemondás miatt került sor. Elég ritka, hogy egy pápa lemond…

Várható megjelenés: ősszel mozikba küldik, de a forgalmazás a Netflix tulajdona, akik decemberre elérhetővé teszik.

Miért várós?

  • Anthony Hopkins – még akkor is nagy színész, ha olyan ocsmány arcot csinálnak neki, mint amit a fotók alapján ebben a filmben kapott.
  • Érdekesnek találom, hogy egy ilyen, ennyire vallásos filmnek a műfaja dramedy. Vajon milyen poénok lesznek benne?
  • Történelmileg is érdekes a téma. Nem mindennapi, hogy egy pápa lemond. Ez egy olyan hivatás, amiből kihalni szokás. Vajon a film mennyit tár fel az indokokból?

Megtorlás

Bankrablós, nyugalmat visszaszerzős, titkon nyomozós.

Jacob egyszerű, de boldog életet él. Van egy szerető, gyönyörű felesége és egy kislánya, akit mindenkinél jobban szeretnek. Az állása nem álmai legjobbja, de a bankban jól keres, amire szüksége van a családnak. Egy nap azonban rabló megy be hozzájuk, agyonlövi a biztonsági őrt, és Jacob is azok között van, akiket túszként magával rángat. Nem lesz baja, fizikailag. De a biztonság érzetét elveszti, rémálmok kínozzák. A szomszédban lakó, nyugdíjas nyomozó ajánlja fel a megoldást. Nem csak önvédelemre és lövésre kezdi el oktatni, de Jacob 9_19megtorlas.jpgmegfigyelései alapján nyomozni kezdenek a rabló után, akit a rendőrség rég nem bír kézre keríteni. Ők közel jutnak, amit a férfi nem hagyhat. Túszként Jacob családját ragadja el, akinek már a családját kell megmentenie.

Nem voltak nagy elvárásaim a filmmel kapcsolatban, láttam a trailert. De ennek az alkotásnak még azt a keveset is sikerült alul teljesítenie. Ha nem lenne benne két színész, akiket különben bírok, egyenesen nézhetetlen minősíteném ezt az egészet.

A történet nem egyszerűen buta, hanem betegesen ostoba. Most komolyan, Jacob igazából nem volt bántva a rablásban! Nem látom indokoltnak, hogy teljesen megszállottja lett az elkövető elfogásának. A férfi, akinek addig a család volt a mindene, most átvált akciósztárba? Túl hamar ment a váltás, és az is hihetetlen, milyen hamar megtanított neki mindent a szomszéd. (Akit addig különben addig nem is kedvelt, de amint gyógyszert meg pisztolyt adott a kezébe, máris a legjobb haver lett belőle.)

Azt is utáltam, hogy az ő béna kis nyomozásuk milyen hamar eredményt hoz, míg a rendőrség a több emberrel és forrással nem jut semmire? Azt már ecsetelni sem akarom, mennyire fájdalmasnak találtam, amikor a nyugdíjas nyomozó felveszi a telefont és máris ugrik segíteni valamilyen egység, amiről addig szó sem volt, csak feltűntek a semmiből.

A film vége is fájt – de az már erősen spoiler lenne, ha a végét is lelőném. Maradjunk annyiban, hogy fájt látnom, milyen irányba halad tovább Jacob karrierje.

Az akciójeleneteket rossz volt nézni. Nem is értem: Willis és Grillo is gyakorlott akciófilm színészek, nem látták, mennyire béna ez az egész? Nem csak a film cselekménye, de maguk az akciójelentek is. Igaz, alapból nem vagyok oda a lövöldözésért és az autós üldözésekért, de lehet azokat úgy is csinálni, hogy lekössenek. Ha van benne ötlet. Itt viszont azt se nagyon hiszem el, hogy volt ember, aki koreografálta ezeket a szcénákat. (Pedig biztos volt. Vissza is adhatná a fizetését.)

Nincsenek jó beszólások, nincsenek jó nyomozós pillanatai a két főszereplőnek. Még csak buddy filmnek se megy el, pedig az még működhetett is volna. Helyette csak azt látjuk, hogy James kinyilatkoztatja az igét, Jacob meg mindent magába szív, mint egy szivacs.

Egy dolog adja el ezt a filmet: Bruce Willis és Frank Grillo neve. Igaz, ha ilyen filmekkel jönnek sorra, már nem fog ez állni. Grillo azért jobb dolgokban is feltűnik, de Willis kezdi nagyon apróra váltani a nevét. Az Üvegen kívül volt nagyobb dobása az utóbbi években?

Nem lehet ezt a filmet ajánlani senkinek. Még Willis rajongóinak sem, mert ez a film egyenes út ahhoz, hogy már ne legyenek többé rajongók.

 

Megtorlás - 5/1,5 béna történet, béna akciók, a konfliktus is béna. Pontot is csak a színészek miatt kapott.

https://www.youtube.com/watch?v=yzO9OCAW_7c

A hőlégballon

Menekülős, baráti összefogásos, rendszer ellen kritikát megfogalmazó.

A berlini fal, a nyugat egyre elérhetetlenebb a rossz oldalon ragadtaknak. De vannak, akik nem adják fel a szökés reményét, mert a gyermekeiknek egy jobb és szabadabb életet akarnak biztosítani. Ilyen emberek Peter és Günther is, akiknek a képzettsége is megvan egy merész terv végrehajtásához. Peter gépész, Günther ugyan 9_18a_holegballon.jpgnem tanulhatott tovább, de fizikából és gépészetből lángelme. Két év alatt, titokban egy léghajót készítenek, és a családdal együtt azzal akarnak átjutni a határ és a fal felett. Az első próbálkozásnál pár méterrel elbuknak, és a rendőrség felfigyel a lehetséges szökésre. Miközben a Stasi a nyomukra akar akadni, ők villámtempóban újra hajót építenek és szökniük kell. Ha nem mennek, börtönbe kerülnek. Mindent feltesznek egy lapra, és belevágnak.

Az élet olyan történeteket produkál, amelyeket alig lehet ésszel felfogni. A XX. században megélte az emberiség, hogy egy várost fallal választanak ketté, és nem volt átjárás a kettő között. Kelet és Nyugat nagy betűkkel különült el a modern Európában.

Berlinben mai napig beleborzongani, ahogy elmegyünk a keresztek mellett, azok emlékei mellett, akiket azért lőttek agyon, mert illegálisan át akartak kelni a Falon. Az emberek azonban találékonyak és kitartóak. Ez a film is egy szökés, valódi megtörtént eset, története, de kitalálni nem lehetne ilyet.

A film két hőse fogta magát, és léghajót építettek.

Maga ez a tény, ez az ötlet olyan erős, hogy egy időre el is vonta a figyelmem a filmtől. Szerencsére elképzelni nem tudom, hogy annyira elkeseredett legyek, hogy egy otthon varrt, alig pár drótnyi kosárban megpróbáljak a fagyos éjszakában átrepülni a határon kisgyerekekkel. Hozzátéve, hogy ki volt adva, a határon előbb lőnek, utána kérdeznek.

A film első fele szimplább. (Merjem leírni? Unalmas.) A helyzet abszurditása, a szereplők bemutatása nézeti kicsit, de csak kicsit. Eleve egy kész helyzetbe csöppenünk, az első szökésbe in medias res. Kik ők? Miért? Hogyan? Túl sok a kérdésem. Majd a balszerencse, és a vésztervek, amelyek bénák. Ahogy az amerikai követséggel próbálták felvenni a kapcsolatot, rossz volt nézni.

De a film második felére felgyorsulnak az események. A krimi, a Stasi nyomozása egyre halad előre, szorul a hurok. Nő a feszültség, miközben egy kalandfilm is bontogatja a szárnyait. Az kifejezetten érdekes volt, ahogy a semmiből újra összeraknak egy léghajót. Ahogy beszerzik az anyagot, készülnek, mindenki a saját képességei szerint bedolgozik. Ez, az összekészülés számomra még izgalmasabb is volt, mint amikor tényleg beültek a kosárba és irány a határ.

A film látványvilága korrekt. Simán bele tudtam látni az elmúlt korszakot. A ruhákba, az autókba – szörnyülködtem is a Wartburg szépségein.

A színészek számomra ismeretlenek voltak, de jónak éreztem a szereposztást. Azért, azt észrevettem, hogy a Stasi emberei idősebb, komor férfiak voltak, míg a menekülők a fiatalos, jóképű családapák csinos feleségekkel és helyes gyerekekkel.

A végét nagyon bírtam, az elején meg túl kell jutni. Egyszer érdemes rászánni az időt.

 

A hőlégballon - 5/3,5 az abszurditása és igaz volta eladja. A végére még izgalmas is a készülődés a csel.

https://www.youtube.com/watch?v=ur2QkuEl_nc

Idézzünk!

Mi az Harry? A NASA olajat talált az Uránuszon? (Armageddon)

 

  • Először jártam külföldön. Először találkoztam eltérő hátterű és gondolkodású emberekkel.
  • Mind burokban élünk, nem? Amíg ki nem törünk belőle. (Traitors)

 

(Jo apja egykori főnökétől kér meghallgatást, aki a lányt más szakterületen alkalmazná, mint amit Jo elképzelt.)

  • Nem vagyok ringyó.
  • Ugyan már! Mind ringyók vagyunk. Csak páran már tudunk róla. (Bosszú egy anyáért)

 

(Amikor egy rab is hasonlatot keres, hogy kifejezze, mennyire rossz a kitoloncolásra váró nőknek, akiket először látnak.)

  • Azt a rohadt! Mintha el lennének átkozva.
  • Mintha mind most látták volna a Kört. (Orange is the new black)

 

(Indul a vadászat a bohócra, de hőseink már az első lépéseknél is ki vannak készülve, amit mindenki érez is a saját bőrén.)

  • Mike jól van?
  • Úgy érzem, ez már költői kérdés. (Az, második fejezet)

 

Tudod, mi a legnehezebb, ha író vagy? MINDIG. Az első olvasó. Engedd meg magadnak a kritikát. (Sierra Burgess is a Loser)

 

(Gyurinak fáj a foga, de fél a fogorvostól, így minden mással próbálkozik, mint elmenni orvoshoz.)

  • De úgyis gyalog megyek.
  • A városba?
  • Nem, csak ide Janóhoz.
  • De Janó állatorvos!
  • Igen, de nekem meg állatira fáj, és tőle nem félek. (A mi kis falunk)

Az

Második fejezet

Baráti társaságos, leszámolós, félelmekkel szembenézős, misztikus.9_17az.jpg

27 év telt el, és Derry városába visszatér a félelem. Krajcáros feléled, és újabb gyermekekre feni a fogát, miközben nem felejtette el a kölyköket sem, akik legutóbb elüldözték. Bosszúra szomjazik. Az egykori Vesztesek elmenekültek a szülővárosukból. Ki jobban, ki rosszul él, nem is sejtve, hogy sok kínjuk abból fakad, amit elfelejtettek. Az otthon maradt Mike hívja őket vissza: teljesítsék az esküjüket! Visszajön a sikeríró Bill, a vezető humorista Richie, a boldogtalan házas Beverly és a jó pasivá érett Ben, a továbbra is hipochonder Eddie. Csak Stan nem jön, aki öngyilkos lett. Vissza kell szerezniük az emlékeik, majd szembe kell szállniuk a bohóccal, aki még mindig képes a legnagyobb félelmeiket életre kelteni. Ha nem tudnak összefogni, ha meginognak, ez a menet a Bohócé lehet.

Tudom, hogy nem lenne szabad nagyon várnom egy filmet. Az esetek döntő többségében csalódok, mert a kész film nem tud felérni az elvárásaimmal. Mégis. Az második fejezete nagyon várós volt nálam. Az első részt nagyon szerettem, és a másodiknak nagyon eltalált lett a reklámhadjárata is. Jobbnál jobb poszterek jöttek ki sorba, a trailer is tetszett, kellemesen beharangozták az egész projektet.

Arról nem is beszélve, hogy Stephen King is elvállalt benne egy nyúlfarknyi szerepet! Pedig King ismert arról, hogy a legtöbbször ki nem állhatja a regényei mozgóképes verzióját. Most kivételt tett, és eladott egy biciklit a film azon szereplőjének, akiben leginkább felfedezhető King saját alakja. (Bill is olyan regényeket ír, mint King igaziból.)

Mégis, a végeredményt látva lefelé görbül a szám széle. Nem is tudom, mennyire kezdjem el sorolni, mi minden nem tetszett. Tudok mondani jó dolgokat is benne, de a csalódás miatt a panaszaim érzem most erősebbnek.

A legnagyobb gond, hogy most nem voltak olyan ügyesek a cselekménnyel. A film első felének nagyja a múltban játszódik visszaemlékezésekkel, teljesen feleslegesen. Epizódokat látunk Krajcáros vs. Lúzerek menetekből, amelyek meg sem közelítik, amit az első részbe belepakoltak. Értem, nem akarták elengedni a gyerekszínészeket, és fel kellett tölteni a filmet cselekménnyel is, de ez nem csak felesleges és unalmas volt, nem is adott semmit az élményhez.

Helyette szívesebben néztem volna, hogy tette tönkre az életük a trauma, amire nem is emlékeznek. A hétköznapi horror, ami King ereje. Ezt viszont alig láttuk, egy mini jelenetet kaptak, és már ugrottunk is a múltba. Pedig ennek a felnőtt Lúzerekről kellett volna szólnia!

Azért továbbra is hálás vagyok, hogy mellőzték az eredetiben benne levő szexet, de nem találtam ötletesnek a módszert, amivel végül Krajcáros ellenfelei lesznek.

A színészek, akik így is végignézették velem. Sztárokkal pakolták tele, és el lehet mondani, hogy a gyerekszínészek és a felnőtt énjeik is ismerősek lesznek a nézőknek. Mégse őket emelem ki, hiába vannak köztük nagy kedvenceim is. Hanem Bill Skarsgard bohócát, messze neki van a legnagyobb jelenléte/hatása a filmen. A maszk is, de a tekintete…

A film a végére lesz az, aminek lennie kellett volna végig. Felnőtt Lúzerek vs. Krajcáros.

Hagyom kicsit ülepedni az élményt, még emésztem. De azt hiszem, később se ér az fel 1-vel.

 

Az – Második fejezet - 5/3,5 a látvány korrekt, a színészek és karakterek nagyon rendben, de a sztori kevés lett.

https://www.youtube.com/watch?v=xTA71J44V2I

5 film, amit látnod kell

Sport vol.4.

f5_18.jpg5: A Tűz óceánja – Frank Hopkins megfáradt amerikai, aki túl sok borzalmat látott a háborúban. A megélhetését lovas rendezvényekből, versenyekből fedezi. Most lehetősége nyílik a Tűz óceánján részt venni, egy nagyszabású afrikai versenyen. Ám nem csak a gyilkos időjárással és a vetélytársakkal kell küzdenie, belekeveredik állami ügyekbe is.f4_19.jpg

4: Én, Tonya – Tonya Harding kiskorától kivételes korcsolya tehetség. Proli és közönséges anyja mindent meg is tesz, hogy bajnokot faragjon a lányából. Tonya azonban rosszul választ férjet, a karrierjét pedig akadályozza származása, ami a zsűri szemét csípi. Tonya azonban nyerni akar, ha ehhez el is kell töretnie a legnagyobb vetélytársa lábát.

f3_19.jpg3: Mélyütés – Billy Hope bajnok volt, a boksz egyik állócsillaga. Mellette szerelmes férj és egy helyes lány édesapja. Amikor egy tragikus estén elveszti a feleségét, Billy összeomlik. Mindent elveszít: karriert, vagyont, a lányát. De eljut arra a pontra, ahonnan már nincs lejjebb. Ahol feláll, küzd, és nem csak a bajnoki címét, de a lányát f2_18.jpgis vissza akarja kapni.

2: A nagy csapat – elhunyt férjétől az egykori showgirl örököl egy baseball csapatot. Mivel utálja a várost, költözni akar, de ehhez meg kell felelnie a záradéknak. A meccsek látogatottságát nagyon le kell vinni. Így a legproblémásabb, szerencsétlen játékosokból verbuvál csapatot. Amikor mégis nyerni kezdenek, szabotálni f1_14.jpgkezdi őket, de a csapat csak azért is nyerni akar már.

1: Emlékezz a Titánokra! – 1971, egy középiskolában a football csapat vezető edzőjének egy színes férfit választanak. Ő mindenkit kiakaszt, amikor a hagyományokkal szembe menve egy etnikailag vegyes csapatot állít össze. Küzdenek kívül és belül a rasszizmussal, de a kemény munka lassan igazi csapatot farag belőlük. Többé nem feketék és fehérek, hanem Titánok. Akiket a bajnokságban mindenki le akar gyűrni, ők azonban nem adják fel.

Clara

Csillagászatos, felfedezős, szerelembe esős, gyógyulós.

Dr. Isaac Bruno egykor szépreményű kutató volt, mára azonban beleundorodott az emberekbe és az oktatásba is. Egy szenvedély tartja életben: a hamarosan kilövésre kerülő teleszkópnak esélye van a földön kívüli élet meglelésére, és Isaac már most olyan bolygókat keres, ahol érdemes lesz kutakodni. Az iskolában a viselkedése miatt felfüggesztik, de a munkával nem áll le. Asszisztenst keres, de csak egy jelentkező akad. A fiatal Clara, 9_16clara.jpgakinek se végzettsége, se képzettsége, de kell neki egy hely, ahol meghúzhatja magát. Isaac befogadja, és ketten erednek egy lakható bolygó nyomába. Közben a lány mellett a férfi újra felfedezi az élet szépségeit, szerelembe esik, és képes lesz feldolgozni a tragédiát, ami 2 éve tönkretette az életét. De a lánynak is van egy titka, ami mindent összezúzhat, újra.

Romantikus sci-fi, nem éppen az én zsánerem. A szereposztás sem éppen a kedvemre való, de valamiért mégis nekikezdtem ennek a filmnek. A vártnál jobbnak találtam, de még így sem éreztem annyira jónak, hogy egyértelműen jó filmnek tudjam nevezni.

A története alapja érdekes. Az emberiség fejlődik, egy eddiginél fejlettebb eszközzel lehet keresni a Földön kívüli életet. Ez a szenvedélye a film hősének is. Sokáig nem értjük miért, de aztán a film elvezet a gyökerekhez is. Amitől kezdve ez már nem is sci-fi, hanem emberi dráma. Mert nem azért lesz fontos, hogy van-e az emberen kívül más értelmes lény a világegyetemben, hogy tudományosan fejlődjünk vagy növeljük az ismereteink, hanem a félelmek miatt. A tudatért, hogy nem vagyunk egyedül. Hogy az élet több és sokszínűbb, mint amit elképzelni bírunk. Az ember nem szeret egyedül lenni, és ezzel meglesz a tudat, hogy vannak mások is.

Isaac tragédiája fájdalmas, de nem igazán értettem, hogy miért pont az idegen lét felfedezésével akarja igazolni, hogy elvesztette a kisbabáját. Attól miért lesz értelme a baba alig volt életének, hogy nem az ember az egyedüli értelmes lény? Ezzel nem igazán tudtam mit kezdeni, és a film sem magyarázta meg kielégítően.

A továbblépés, aminek Clara volt az eszköze és indoka sokkal megfoghatóbb. Azt elhitették, hogy a lány személyisége megfogja annyira a férfit, hogy elkezdi feldolgozni a fájdalmait. Hogy túl tud lépni a bánatán és a felesége elhidegülésén is. Annyi erőt kap tőle, még talán hitet is, hogy egy újabb tragédiát is képes lesz elviselni.

Határozottan Clara az érdekesebb karakter, ha inkább Isaac is van a középpontban. A lány nagyon titokzatos, és a film végéig megmarad körötte ez az aura. Két csavar is van vele kapcsolatban: az egyiket nyíltan kimondják, a másikat csak a sorok közül lehet kiolvasni. Az, hogy miért nem mer senkihez kötődni, és miért éli annyira intenzíven az életét, a vége ismeretében nagyon érthető. A sorok között levő sci-fi, hogy mi is volt ő igazán, már túlzás volt nekem. Bár lehet, hogy csak belemagyarázom, de különben nincs értelme annak, amire a végén utal a férfinak. Bocs, ezt csak akkor értitek, ha láttátok.

De a film annyira romantikus dráma, hogy az egyetlen érdekes csavart nem akarom elmesélni. Akkor miért néznétek meg a filmet?

Mert egyszer érdekes megnézni, még ha hozzám hasonlóan rühellitek is Bellisariót.

 

Clara - 5/3,5 nem nyálas, de eléggé fájdalmas románc. A színészeket bírtam, a végső csavart nem.

https://www.youtube.com/watch?v=ui72E6N0B7M

süti beállítások módosítása
Mobil