Minden napra egy film

Minden napra egy film

Oltári baki

2018. március 12. - BBerni86

Szerelmes, félreértéses, házasodós.

Mathias egy álarcos bálba a barátjával megy kettesbe. Már éppen hazamenne, amikor a Superman jelmezes férfival flörtbe bonyolódik a Csodanő. Az egymásnak tetsző páros össze is jön egy estére, majd mindketten mennek a maguk útjára. Mathias életében először csalta meg Alexiát, és amilyen szerencséje van, a lány megtalálja a férfi holmija közt Csodanő névjegyét, aki éppenséggel esküvőszervező. Hogy ne bukjon le, azt hazudja, a kezét akarta megkérni, és Juliette lett felkérve a szervezésre. Juliette döbbenten találja magát az egyéjszakás kalandja esküvőszervezőjeként, aki ráadásul az ő iskolás nemezisét készül elvenni. De nem mondhat nemet, a cég bajban, kell a fizető kuncsaft. Ám azzal senki nem számolt, hogy az előkészületek alatt Mathias és Juliette között pattogni kezdenek a szikrák.

letoltes_3.jpgEnnek az alkotó társaságnak pár több komédiáját láttam, és nagy összességében szerettem, amiket csináltak. Ugyan ennek a filmnek a tartalma alapján félve álltam neki, de az esélyt megadtam, az eddigi filmjeik jók voltak. Ez viszont nem igazán tetszett.

Mondjuk is fel a romantikus komédiák kötelező lépcsőit! Annyit ismételgetem, már biztosan megy fejből is! A pár leküzd kisebb akadályokat és úgy tűnik, övék a nagy boldogság. De jön egy félreértés, ami közéjük áll. A megoldás? Egy nagy romantikus gesztus és máris pöröghet rózsaszín, csicsás betűkkel futva a képernyőn a happy end. Van itt bármi más?

Az a bajom, hogy nincs. Ennyit mond fel ez a film, és ez most kevés.

Köszönhetően annak is, hogy már kezdetektől nem volt szimpatikus nekem a páros. Képtelen voltam azon drukkolni, hogy a páros jöjjön össze Alexia háta mögött! Tulajdonképpen arra biztat ez a film, hogy a csalóknak drukkoljunk.

Nem dráma, komédia, erre hegyezik a poénokat (a vasutason még nevetni is tudtam), de akkor is, erre nincs bennem szimpátia.

Plusz, nem is átütőek ezek a poénok. Sőt, kifejezetten unalmasak, langyosak. Azok is ugyanolyan előre láthatóak, mint a film cselekménye. Ez a stáb sok merész poént is bevállalt korábban, itt ahhoz képest kifejezetten szolidak.

Valahol az is zavart, hogy változtattak a megszokott színészeiken. Akit eddig már megszoktam a romantikus főszerepben, most csak egy kis mellékszerepet kapott, mint egy klisékből összerakott meleg? Igaz, őt még így is emlékezetesebbnek találtam, mint Nicolas Duvauchelle bármely megmozdulását, aki Mathias volt különben.

Mondanivalója nincs, ez csak egy kis szórakoztató komédia, de nagyon súlytalan. Nem vártam semmi komoly mondandót, de valamit szerettem volna.

Mi tetszett legjobban? A forgatási helyszínek között vannak gyönyörűek. Hiába, Párizs mindig hó ötlet… de itt vidéken is voltak gyönyörű helyszínek.

 

5/3 (Oltári baki) ennek a stábnak általában szeretem a komédiáit, de ez most nem tudott megfogni. Nagyon semmilyen a humora, és a történet fordulatai is előre láthatóak. A színészek között sincsen senki emlékezetesek, bár azon még gondolkozom, Alexia honnan ismerős. (Tippre emlékeztet Meryl Streep lányára.) Könnyed, alapvetően szórakoztató. Színes, néhol harsány, de az még jól is áll neki. De nincs meg benne az a plusz, ami kiemelné a tipikus romantikus komédiák közül. Ez bizony csak egy elmegy.

https://www.youtube.com/watch?v=cLPTCli_ub8

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr2013734590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása