Minden napra egy film

Minden napra egy film

A mi kis falunk (visszatértek, másodszorra)

2018. március 28. - BBerni86

Falusi, ügyeskedős, barátos, helyzetes.

Pajkaszeg visszatért, és mindenki ott folytatja, ahol abbahagyta. Erika még mindig nagyon hozzá akar menni Gyurihoz, és addig ügyeskedik, míg össze is hozza a lánykérést. Aminek egyenes folytatása lesz a lánybúcsú, az esküvői szervezkedés, majd menyasszonyrablással a lagzi. Károly, a polgármester mindene a tava, de egy-egy vészhelyzet erejéig aktivizálja magát: amikor kevés a lakos, össze akarják vonni a falut a szomszéddal, indul a tüntetés és lakos toborzás! De a PINT is meg lesz szervezve, ha már a támogatást évek óta felveszi érte – akkor is, ha hamisítani kell a török versenyzőt! Karanténba kerülnek vírusveszély miatt, egyházi kirándulást szerveznek a halastó mellé keresztelővel, de még gulyásfőzés is várható.12365.jpg

Már nem járok éjszakai műszakba, és így elveszett a sorozat varázsa számomra. Tavaly szerettem éjszakázás után, nagyon fáradtan ezt nézni, mert annyira lefáradt aggyal viccesnek találtam. De, most, hogy éberebb szemmel és aggyal figyeltem, rájöttem, miért akadtak ki páran azon, hogy megszavaztam ennek a sorozatnak 4 pontot az 5-ből. (Hozzátéve, hogy éjszakai műszak után!)

Mert bármilyen nézőszámokat is produkál ez a műsor – nagyon magasakat – ez egy olcsó komédia. Nem is csak olcsó, ez egy buta komédia. Tele van olyan szereplőkkel és szituációkkal, amelyek már annyira túlzóak és ostobák, hogy az nem vicces, hanem már zavarja az embert.

Én konkrétan arra jutottam, hogy nem csak a szereplőit nézi agyatlannak ez a műsor, hanem a nézőit is. Számomra amúgy is kritikus az olyan műsor, amiben buta emberek szerepelnek, mert nekem ez nem vicces, hanem bántó. De akad egy-egy, ami jól csinálja, és vicces tud lenni. Ez nem olyan. Azon gondolkodtam, milyen IQ zuhanás kellene ahhoz, hogy ezt jónak tudjam minősíteni. (2 óra alvás az éjjel, munka és fáradtság?) Mert nem a szituációkon nevettet ez a sorozat, hanem az emberi ostobaságon. De ne már! Hogy létezne egy olyan hely, ahol mindenki kretén?

Mert idén azt nézegettem, hogy még az is kretén itt, akinek különben meglenne a magához való esze. Mert karikatúrák csak, és nagyon-nagyon el vannak túlozva. Mindenki! Adtak nekik egy viccesnek szánt tulajdonságot, aztán azt a végletekig elhúzzák. Erika és a házasodás, Gyuri az autójával, Károly és a tó, Lacika szerelme a kocsmáros felé, aki a sorozat sok női szereplőjével együtt a papot szeretné elcsábítani az egyháztól.

A szereposztásra nem lehet panasz, és sokakon is látszik, hogy élvezi ezt a marháskodást, de az a baj, hogy tényleg csak marháskodás. Tavaly még a papon jókat tudtam mosolyogni, de már az is csak lefárasztott. Semmi újdonság, ugyanazt folytatták most is, és ez kevés!

Nem lett rosszabb, csak kialudtam magam. Ez egy buta, parodisztikus, eltúlzott sorozat!

 

5/2 (A mi kis falunk) bár azzal tudnám vigasztalni magam, hogy ez csak egy paródia! De sajnos nem az, ezt az ostobaságot komolyan kellene venni. Olcsó poénok, fárasztó humor, és végtelen mennyiségű emberi ostobaság. Ez a sorozat kretének légióját vonultatja fel, amelyben mindenkinek megvan a maga elmekórtani esete, még a látszólag normálisoknak is. Tele van nevekkel, nagy a nézettsége, de nem több olcsó szórakoztatásnál. Nagyon fáradtnak kell lenni, hogy élvezhetőnek lehessen nevezni!

https://www.youtube.com/watch?v=IRhAtVpn0-A

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr3613786382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása